RSS

Unde sunt eu…

17 Feb

Am coborat din nou privirea in jos. Nu mai am curajul sa privesc in alti ochi..Mint,mint prea mult…
Am sufletul rascolit de himere si gandurile imprastiate in particule mici de deziluzii…
S-au intors demonii sa ma chinuie,sa ma sfasie,sa imi smulga inima..incercand sa ma transforme…
Nu ma voi transforma,doar ma voi lasa incet la pamant ghemuita,parand loviturile prea brutale..Se repeta,una dupa alta….una dupa alta…
Ochii sunt goi si inecati.
O sa treaca…mai tarziu ma voi duce si ma voi privi in oglinda,urland dupa Hydea….
imi vreau viata inapoi!!!!
Imi vreau sperantele din nou!!!!
Unde sunt? Cine sunt eu de fapt?????Cine????
Azi,la dracu cu Carpe diem…. Azi sunt… nicaieri….Dar maine poate ma voi intoarce…

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 17, 2012 în De-ale mele...personale

 

2 răspunsuri la „Unde sunt eu…

  1. claudiahankins

    Februarie 17, 2012 at 6:33 pm

    Like pt cum ai scris…
    capul sus scorpiutzo… :*:*:*:*:* te imbratisez

     
  2. cleo

    Martie 27, 2013 at 8:14 pm

    Sa nu mai cobori privirea, decat pentru singurul motiv de ati admira pantofii….

     

au urcat o treapta

 
