RSS

Duzina de cuvinte-Poate o sa renasc….

11 Feb

Ma simt intr-un balans continuu,unde sufletu-mi arid se chinuie sa se hotarasca inde sa poposeasca…pe o tipsie plina de galbeni stralucitori sau pe tava unde se afla o inima la fel de carpacita ca a mea…
Concomitent,mi-as dori sa stau in ambele locuri…dar ma gandesc cu infrigurare ca ,,Galbenii nu stralucesc intotdeauna indeajuns,incat sa iti ia ochii.”
Privesc in realul ireal si observ ca arcada timpului incepe sa se micsoreze…si imi anunta o etapa intempestiva,din nou..
Se anunta vremuri turbulente sau poate o perioada de acalmie,inca nu stiu.
Tot ce stiu este ca trebuie sa ma pregatesc ori sa fac un troc…ori sa imi incarc pusca verbala cu silitra,ori sa ma pitesc intr-o etuva si sa ies pura.Dar stiu ca nu se poate,nu ma reprezinta nici una.
Insa sa renasc din nou din propria-mi cenusa, asta da, pot sa o fac…de cate ori va trebui…
Urati-mi noroc…am nevoie!!! Jekylla

Au mai scris ,,Duzina” 
Psi,Redsky,Cita,Tiberiu,Virus,Almanahe,anaveronicaAnacondele,genovevadans,cristiangheorghe,lolita,dictaturajustitiei,

 

38 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Poate o sa renasc….

  1. monicas10

    Februarie 11, 2012 at 9:54 am

    Natura asta a fost și este întotdeauna pentru echilibru… deci trocul a fost și este singura soluție care corespunde.
    Frumoase cuvinte… mult noroc, Pasăre Phoenix!

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2012 at 7:06 pm

      Monica multumesc,se pare ca am nevoie de noroc.

       
      • monicas10

        Februarie 12, 2012 at 2:17 am

        Nevoie?!? Eu cred altceva! Cred că ești una dintre cele mai norocoase persoane! Știi câți oameni refuză să-și cunoască umbra? Să o nege, de parcă ar refuza o parte din ei înșiși, așa cum sunt. De parcă ar trăi doar din minte și inima ar face parte din alt organism… phui!Tu le ai pe amândouă… 😉
        btw… le ce trebe tot timpul s-avem planuri? Am avut parte de adevărate miracole doar când îmi era mintea goală de tot! Cică „somnul rațiunii naște monștrii”… ce tâmpenie… 🙂

         
        • scorpio72

          Februarie 12, 2012 at 9:01 am

          Nu mai am si nu mai fac planuri de foarte multi ani…era in zadar.

           
          • monicas10

            Februarie 12, 2012 at 4:24 pm

            Eu sunt stângace (din născare) și „văd” pe dos… adică văd planuri făcute de foarte mulți ani și abandonate. Adu-ți aminte măcar unul și pune-l pe hârtie! Atunci poate era prea devreme, ACUM poate funcționa!
            Singurele planuri care au eșuat au fost doar cele care includeau și alte persoane… d-aia spun că tot ceea ce fac, fac doar pentru mine. Chiar și când dau unui necăjit ceva pe stradă (uneori poate fi doar un zâmbet de compasiune…), mă gândesc că am fost și eu așa cândva. Și-atunci, de foarte multe ori, veneau porumbei pe la picioare sau căței dând din coadă pe lângă mine. Și zâmbeam… Du-te la oglindă și scoate limba la tine. Ori plângi (e bun și-așa!) ori te umflă râsul…

             
  2. tibi

    Februarie 11, 2012 at 10:11 am

    Mult mult mult mult mult mult mult noroc, Jekylla!

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2012 at 7:07 pm

      Tibi,stii ce inseamna ca intr-o secunda sa se prabuseasca tot? Eu stiu asta. Multumesc.

       
      • tibi

        Februarie 11, 2012 at 8:38 pm

        Sper să nu te miri prea tare dar, ŞTIU! Ştiu prea bine! Îs mai păţit decît par a fi.

         
  3. redsky2010

    Februarie 11, 2012 at 10:57 am

    orice ai decide, sa-ti fie bine iti doresc, sa-ti gasesti echilibrul si sa fii multumita de calea aleasa!

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2012 at 7:08 pm

      Chiar daca pare ca plec capul,doar ma uit sa nu ma impiedic,atat!

       
  4. almanahe

    Februarie 11, 2012 at 11:46 am

    Noroc! Şi capul pe umeri, şi fără arsuri, cenuşă…rămâi în picioare!

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2012 at 7:08 pm

      Cu capul pe umeri…pierd mereu..si poate castig…

       
  5. cristiangheorghe

    Februarie 11, 2012 at 12:54 pm

    Noi ăștia de-o zodie ne pricepem cel mai bine la renașteri 🙂

     
  6. Lolita

    Februarie 11, 2012 at 3:43 pm

    Deosebit textul! Toti ne dorim sa renastem din propria cenusa si sa ne gasim drumul! Mult noroc Jekylla! 🙂
    Te invit si la mine cand ai timp!
    http://lolitamyinnerthoughts.blogspot.com/2012/02/duzina-de-cuvinte-2-o-zi-potrivita.html

     
  7. Cita

    Februarie 11, 2012 at 4:19 pm

    Eu iti doresc noroc dar inainte de orice iti doresc clipa de reflectie care sa te ajute sa auzi glasul lui Dumnezeu, binecuvantarea unui nou inceput!

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2012 at 7:10 pm

      Cita,acum doar Dumnezeu a ramas….

       
  8. rokssana

    Februarie 11, 2012 at 6:29 pm

    eu am mare incredere in tine…esti puternica si ai sa reusesti 🙂

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2012 at 7:11 pm

      Esti sigura? Eu incep sa imi pun intrebari…

       
      • tibi

        Februarie 11, 2012 at 8:39 pm

        Şi eu sînt sigur că vei reuşi!!!

         
  9. virusverbalis

    Februarie 11, 2012 at 7:36 pm

    O scorpioanca nu cedeaza asa usor..Pa ei, pa mama lor..!Oricum, io-ti doresc sa fie intr-un ceas bun si sa se indeplineasca ce ti-ai propus,,Baftaaaaaa…! :))

     
  10. scorpio72

    Februarie 11, 2012 at 7:42 pm

    Vv-ule..nu am nimic in plan.. :))

     
  11. psi

    Februarie 11, 2012 at 8:25 pm

    ai grijă de tine… te rog.

     
  12. dictaturajustitiei

    Februarie 12, 2012 at 5:07 pm

    Scorpișor, eu îți doresc mult noroc ! Nu-ți pierde nicio clipă nădejdea ! Dumnezeu te apără.

     
  13. cleo

    Martie 27, 2013 at 3:33 pm

    Imi place Jekylla….dar imi place cum gandeste si Hydea !

     

au urcat o treapta

 
