RSS

Hydea va spune ca…

10 Feb

In doar cateva zile am fost cautata si am primit vesti cat pentru un an intreg.
Nu stiu cum s-a facut,dar a dat navala tot trecutul,dar tot trecutul peste mine,habar nu am de ce…
Sau poate ca da!Poate ca este o etapa,mai bine zis o lectie peste care trebuie sa trec si sa ma deblochez,ca sa pot merge mai departe.
Se pare ca printr-o ,,pedeapsa” tragico-comica,toti, mai mult sau mai putinii fosti din viata mea s-au vorbit si si-au dorit sa apara deodata ,ca un tavalug, sa vada ce fac,cum o duc,care mai e viata mea in general…
Asa mi-am dat seama inca odata ca bunul simt este confundat cu prostia si a fost perceput ca atare.Deci,pe rand..m-am scuturat de fiecare,facand curat in jurul meu.Putea prea mult.
La ce dracu sa pastrezi niste aparente??Doar ca sa arat ca sunt fata buna,care am fost dintotdeauna?
Ca sa raman speciala in sufletul lor,asa cum imi recita la unison?
Iete,nu mai vreau…
Singurul pe care l-am pastrat,tocmai pentru faptul ca datorita lui,sunt femeia de astazi..este  ..
Care si el si-a facut ieri seara aparitia la telefon,vorbindu-mi despre ce viata minunata are(cred ca face asta doar sa ma enerveze,ceva de genul..,,vezi ce ai lasat?”) si apoi sfarsind prin isi face griji pentru mine si a vorbi despre copii,vreme si a rade amandoi de nimicuri..
Mi-am scuturat siragul de la gat de sufletele goale insirate pe el…
Nu ma doare golul din jurul meu,locul era plin cu lucruri inutile..
Pare ca plec din nou la vanatoare,insa doar imi iau viata in maini..asta am facut mereu.
Imi ridic privirea si ochii mei stralucesc din nou,sunt pregatita sa privesc in alti ochi.
Si voi inceta sa fiu cine am fost,redevenind ceea ce sunt dintotdeauna.
Carpe diem.- Hydea.

 

Etichete: , , ,

17 răspunsuri la „Hydea va spune ca…

  1. claudiahankins

    Februarie 10, 2012 at 8:42 am

    „Mi-am scuturat siragul de la gat de sufletele goale insirate pe el…
    Nu ma doare golul din jurul meu,locul era plin cu lucruri inutile..
    Pare ca plec din nou la vanatoare,insa doar imi iau viata in maini..asta am facut mereu.
    Imi ridic privirea si ochii mei stralucesc din nou,sunt pregatita sa privesc in alti ochi.
    Si voi inceta sa fiu cine am fost,redevenind ceea ce sunt dintotdeauna.” 10 plus!!!!!!!!!! ma regasesc, de ce sa nu recunosc 🙂

     
    • scorpio72

      Februarie 10, 2012 at 9:17 am

      Cred ca fiecare se regaseste un pic,doar daca a avut sau are curajul sa o faca..

       
  2. simf

    Februarie 10, 2012 at 9:36 am

    Hydea are dreptate, trebuie sa invatam sa facem ce ne dorim, nu ce-si doresc altii sa facem. Fiecaruia ii vine o vreme cand incepe sa-si aprecieze timpul, linistea, bucuria; si atunci incepe sa faca ce-si doreste, nu „ce trebuie”.

     
    • scorpio72

      Februarie 10, 2012 at 11:35 am

      De mult fac asta,insa nu imi si iese mereu…

       
  3. darkleya

    Februarie 10, 2012 at 10:07 am

    Înţeleg 🙂

     
  4. tibi

    Februarie 10, 2012 at 10:41 am

    „Pare ca plec din nou la vanatoare,insa doar imi iau viata in maini..asta am facut mereu.
    Imi ridic privirea si ochii mei stralucesc din nou,sunt pregatita sa privesc in alti ochi.
    Si voi inceta sa fiu cine am fost,redevenind ceea ce sunt dintotdeauna.”

    Asta-i scorpiuţa care-mi place! 🙂 CARPE DIEM!

     
    • scorpio72

      Februarie 10, 2012 at 11:36 am

      Tibi..eu nu stiu daca imi place,dar macar e mai hotarata…

       
  5. monicas10

    Februarie 10, 2012 at 2:30 pm

    Măi… este imposibil ca un lucru să poată exista singur, ci doar în relație cu opusul său. Deci, musai trebe să știm și ce vrem, iar asta doar după ce experimentăm o mulțime de posibilități. Cele mai multe dintre astfel de experimente sunt oglinzile a ceea ce judecăm.
    Și o mică completare…Acum câțiva ani, când am făcut „curățenie” în viața mea, am descoperit că singurul act valabil personal era… certificatul de naștere… într-un fel așa mă și simțeam…
    Iote și un filmuleț fain.

     
  6. almanahe

    Februarie 10, 2012 at 8:44 pm

    ha! şi mie mi-a dat add zilele trecute prima mea iubire(aia de liceu), da’ are nevastă şi un copil care are pagină de facebook şi el . 🙂
    în plus mi-am regăsit în lista lui, pe buna mea prietenă, de-atunci, cu care n-am mai vorbit, da’ habar n-am de ce, i-am dat add, dar n-am schimbat încă niciun cuvânt cu niciunul din ei…
    curios, cum revine trecutul şi e normal să te-ntrebi de ce, căci credeam că m-am „scuturat” bine…da’ când colo….

     
    • scorpio72

      Februarie 10, 2012 at 9:08 pm

      Tu esti mic copil pe langa mine…la mine au aparut toti in doar trei zile…nu stiu cum,de ce…

       
  7. Gabriela Cimpoca

    Februarie 11, 2012 at 1:50 pm

    Trecutul, vrem nu vrem, face parte din noi si trebuie asumat. Dar, evident, asta nu ne impiedica sa-l maturam de nu se vede, atunci cand devine prea impertinent! Capul sus, viata merge inainte, ma bucur ca ai invatat asta! 🙂

     
  8. silavaracald

    Februarie 11, 2012 at 8:42 pm

    Ei, unii, cu cât îi împingi din viața ta, mai abitir revin, ba din încăpățânare, ba din prostie sau pur și simplu pentru că nu înțeleg cum ai avut puterea să-i scoți din viața ta și să nu regreți niciun strop că ai făcut-o. E ca la jocul de table: dai în el și crește. 😀

     
    • scorpio72

      Februarie 12, 2012 at 9:02 am

      Exact! De ce tot timpul cand spui ,,nu” lumea crede ca e alt raspuns???

       
  9. ionela

    Februarie 16, 2012 at 11:10 am

    am descoperit in urma cu ceva timp, un ciitat fain si anume ca „decat sa fiu iubit pentru ceea ce nu sunt, mai bine sa fiu crititcat pentru ceea ce sunt” imi place foarte mult si cred ca spune foarte multe. scurt si la obiect!

     

au urcat o treapta

 
