RSS

Suntem..sunt…

26 Ian

Este intuneric in camera.Afara ninge si viscolul rascoleste zapada cazuta in parcare.Suierul vantului imi aduce aminte de pustiu,de singuratate,de mine cu gandurile mele.
,,Suntem prizonierii singuratatii in propriile noastre trupuri,pe viata.
Sunt intr-o permanenta cautare,dar nici macar eu nu mai stiu ce caut….Ma caut pe mine,te caut pe tine,caut sa nu ma mai simt singura,caut atentie,caut….
,,Pacea vine din interior, nu o cauta afara!„-Buddha
Asta ar trebui sa fac,dar nici macar cu mine nu ma mai pot impaca…
Privesc pe fereastra si simt ca ce este afara de fapt este si in mine.E rece si e frig si fulgi mari de deznadejde cad usor,unul cate unul pe sufletul meu…
Am intrebari si am din nou incertitudini…
,,Si daca toata viata mea a fost o greseala?
Si daca pana acum chiar nu am gasit drumul? Si daca drumul nu a fost corect?
Stau de cateva zile inchisa in casa,fara a imi mai pasa de ceva.Zac cu laptopul in brate si tastez a idiotenie…nici macar nu imi mai pasa ce citesc.Pentru ca nu imi mai pasa..
Vreau sa ma scutur ce ceea ce m-a invaluit,insa mai rau ma cuprinde.Si nu mai fac nici un efort…
Ma simt bolnava,sunt bolnava,ma simt secatuita,sunt secatuita. De nesimtire,de nepasare,de indiferenta…a mea.Fata de mine…
incerc sa privesc eul din mine,dar nu mai exista…
,,Vei deveni ceea ce gandesti.
Mintea mea refuza sa gandeasca…
,,Lasa-te traita de viata.
Zambesc amar…..

 
9 comentarii

Scris de pe Ianuarie 26, 2012 în De-ale mele...personale

 

9 răspunsuri la „Suntem..sunt…

  1. sserbanro

    Ianuarie 26, 2012 at 10:39 am

    Aşează-te comod pe un scaun, închide ochii şi inventariază cu răbdare Lumea ta Interioară. Apoi, dacă vezi ceva frumos, DEZVOLTĂ ACEL CEVA! Alege ce îţi place, înmulţeşte. Acolo, EŞTI STĂPÂNĂ! Cu cât vei intra în acesată lume mai des, cu atât vei fi mai stăpână pe ea, adică, PE TINE! E singura lume pe care AI PUTEREA SĂ O SCHIMBI! Vei vedea apoi că şi lumea „exterioară” se schimbă. Observă cu atenţie Semnele.
    Zi luminoasă!

     
  2. cita

    Ianuarie 26, 2012 at 11:26 am

    Orice om trece prin aceasta etapa de intrebari. E un anume grad de maturitate.
    Si are dreptate sseranro… doar in tine poti inmulti frumosul si binele. Nu te gandi ca alti sunt rai si uite ce bine le merge! Asta e ispita care te poate impiedica sa gasesti drumul! cauta doar binele si frumosul si cu astea inmultite o sa iesi invingatoare.
    Vei reusi. Succes!

     
  3. darkleya

    Ianuarie 26, 2012 at 12:08 pm

    câteodată cuvintele sunt de prisos, așa că eu îți ofer doar o îmbrățișare virtuală caldă. pe care aș vrea să ți-o pot oferi și-n realitate!

     
  4. tibi

    Ianuarie 26, 2012 at 2:41 pm

    Am făcut şi eu, nenumărate greşeli în viaţă. Unele grave de tot, altele urîte de tot. Ei şi? Am mers întotdeauna pe urmele ideii că dacă insist să fac bine, îl voi face. Şi mi-a ieşit de mai multe ori decît mi-a venit să cred, chiar şi mie. Nu mai fac bilanţuri. Pur şi simplu, trăiesc. Şi mai ales, privesc recunoscător Cerului pentru ce mi-a dat. Ştiu că altora le-a dat muuuult mai puţin. Zic şi eu.

     
  5. Evill Advocate

    Ianuarie 26, 2012 at 4:24 pm

    mi-a fost si mie frig de multe ori..si am avut si furtuni…si fulgere…si toate cele….si toate au trecut….si le mai astept sa vina….sa le tin in brate…sa ma joc cu ele si apoi sa le dau drumul fara sa-mi pese…..
    toate trec….si o sa te trezesti dimineata cu soarele ce-ti atinge obrazul….si poate razele lui o sa-ti aduca zambetul pe buze….si daca de dimineata nu o sa fie soare….aprinde becul:)))….fa-ti o cafea…trage 294538 de tigari….gandeste-te ca altii ar vrea sa faca aceste lucruri si nu mai pot….a nu se intelege gresit ca totul se rezuma la cafe si tigari….:)))
    sa-ti spun ceva ce sunt sigur ca stii….sunt persoane mult mai „abatute” si decat mine…si decat tine…..te provoc la o bataie in zapada…..ce zici…te tine???

     
  6. scorpio72

    Ianuarie 28, 2012 at 8:52 am

    @ All….va multumesc pentru cele scrise.Cateodata, da,cuvintele sunt de prisos si e mai buna tacerea…..

     
  7. silavaracald

    Ianuarie 28, 2012 at 11:40 am

    Măi, tu-mi furi gândurile și trăirile?
    Exact asta am simțit și eu săptămâna asta. O lehamite fără limite și o indiferență față de toți și tot…
    Sper să ne treacă, să nu fie decât obișnuita deprimare de iarnă.

     
  8. Ana lu' Manole

    Ianuarie 28, 2012 at 5:39 pm

    E o stare, drago. Mereu urcam cate o treapta din scara vietii. Unele insa, sunt prea inalte si stam si ne odihnim pe cea pe care am ajuns. Ne odihnim, ne regasim, ne analizam, ne impacam, renastem si urcam.
    Trece, iti zic eu.

     
  9. monicas10

    Ianuarie 29, 2012 at 7:34 am

    ok… și ce te-ar face să zâmbești dulce?

     

au urcat o treapta

 
