RSS

Ah,batranetea…la doi ani

22 Ian

Se vede ca  am imbatranit,incep sa nu mai am memorie la date importante sau cat de cat importante din jurul meu…
Acum cateva zile,am mai adaugat un an.
Pe 19 ianuarie am implinit….doi ani.Ma pregatesc probabil sa tai motul..blogului… 🙂
E mult,e putin? Eu zic ca este doar interesant ca am rezistat,ca am evoluat(sau nu)…ca mi-am facut prieteni virtuali,ca am cunoscut si pe cineva drag mie din virtual,in viata reala.
Multumesc ca ma cititi,multumesc ca existati.
Tot in jur de 22 ianuarie acum un an,am inceput joaca de-a ,,Duzina” si ,,Provocarile”-papale, la inceput…apoi doar ,,Provocarile”.
Ma bucur ca nu ne-am lasat si o mana de oameni le continua de un an de zile si o fac intr-un stil frumos.
Cam asa scriam anul trecut cand simteam ca   si raman la aceleasi idei ca si atunci…

 
26 comentarii

Scris de pe Ianuarie 22, 2012 în Diverși picurici

 

26 de răspunsuri la „Ah,batranetea…la doi ani

  1. DianaEmma

    Ianuarie 22, 2012 at 2:34 pm

    La mulți ani blogului și să obții ceea ce îți dorești să obții prin el! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2012 at 6:44 pm

      Diana,prin el chiar nu imi doresc ceva sa obtin.Este copilul meu..

       
  2. angela

    Ianuarie 22, 2012 at 3:24 pm

    La multi ani si la mai mare!

     
  3. tink3rbe11

    Ianuarie 22, 2012 at 3:49 pm

    La multi ani blogului si la mai multe idei inspirate!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2012 at 6:45 pm

      Clopotel,asta da..idei,ca daca nu mai am inseamna ca m-am senilizat..

       
  4. Marian S

    Ianuarie 22, 2012 at 5:15 pm

    Beau în gând berea aia oferită virtual 🙂

    Hai la mai mulţi şi tot aşa să ne urăm peste 3, 4, 5, 50…

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2012 at 6:46 pm

      🙂 Multumesc,Marian. Dau si berea..virtual.

       
  5. rokssana

    Ianuarie 22, 2012 at 6:34 pm

    la multi ani…maricel-maricel 🙂

     
  6. darkleya

    Ianuarie 22, 2012 at 7:50 pm

    La mai multi, plini de inspiratie!

     
  7. Hapi. River_woman

    Ianuarie 22, 2012 at 8:33 pm

    Cand o sa implinesti trei , sa-mi amintesti sa-ti trimit un trifoi cu cateva foi….si eventual niste creioane albastre 🙂
    La multi ani 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2012 at 9:33 pm

      🙂 O sa iti aduc aminte…dar cred ca mai repede iti dau de stire pentru creioane 🙂
      Multumesc mult,Hapi.

       
  8. anacondele

    Ianuarie 22, 2012 at 9:42 pm

    La multi ani!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 23, 2012 at 8:43 am

      Anaconde,multumesc..si bine ai venit!

       
  9. coolnewz/Ratatouille

    Ianuarie 22, 2012 at 9:51 pm

    🙂 frumos! 2 ani! La multi ani!

     
  10. BlueRiver

    Ianuarie 23, 2012 at 1:03 am

    sa-ti traiasca si sa-ti creasca! :)… bine ca mi-ai adus aminte ca si al meu face 3 ani, pe 24 ian, de atunci am inceput sa scriu prin el 🙂

     
  11. Altcersenin

    Ianuarie 24, 2012 at 12:35 pm

    felicitari intarziate, primesti? 🙂
    La multi ani! Sa tie cat mai mult!(blogul),ca altfel cum mai auzim de Sir, Jegarel si alte personaje (nu mai putin captivante)?.. 😉
    dar stii, cred ca o sa mergem impreuna la gradinita, ca intr-o luna fac si eu doi 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 24, 2012 at 1:07 pm

      Bineinteles…
      Multumesc frumos,Altcersenin…si astept sa faci si tu doi ani.

       
  12. psi

    Ianuarie 24, 2012 at 12:44 pm

    deşi văzusem de când ai postat şi nu am suflat o vorbă, îţi spun acum… la multe scrieri şi multe împliniri. fie ca blogul să îţi aducă tot ceea ce îţi doreşti!
    la mulţi ani, draga mea!

     
  13. Gabriela Cimpoca

    Ianuarie 24, 2012 at 11:14 pm

    La multi ani bloguletului (ca de, e inca un copil!) si sa traiasca atat cat va fi blogareala pe lumea asta! 🙂

     

au urcat o treapta

 
