RSS

Provocarea-Un cantec

16 Ian

Un cantec de-as fi,as fi…de bucurie..
Iar sufletul meu ar fi implinit,gandindu-ma ca tu,copilul meu,esti parte din mine si ca eu sunt implinita prin tine..
Nu ti l-as canta decat seara inainte de culcare,cand ingerii vin sa te sarute si sa iti sopteasca ,,noapte buna”…

Un cantec de-as fi,as fi… de dragoste…
Iar buzele mele,ti-ar sopti cuvinte romantice in saruturi fierbinti…
Nu ti l-as canta decat atunci cand m-ai privi si in ochii tai as vedea dragostea..

Un cantec de-as fi,as fi… de dor..
Iar inima mea ar fi impietrita la gandul ca esti departe si te-as chema in cuvinte,pana cand m-ai auzi…

Un cantec de-as fi,as fi…de jale…
As fi cea care a pierdut pe cineva drag si versurile s-ar transforma in lacrimi de neputinta…

Un cantec de-as fi as fi…cantecul sirenelor…
Te-as invalui si te-as atrage in mrejele mele,stiind ca odata prins nu vei mai scapa…

Un cantec de-as fi,as fi..eu…
As fi cea care si-ar canta Eul,in acorduri de struna de chitara…
Mi-as canta trecutul si prezentul,iar viitorul l-as agata pe cheia sol..si l-as purta permanent cu mine.
Iar viata mea ar fi un …cantec…

Celelalte ,,Provocari” la..Psi,Redsky,Virusverbalis,Carmen Sima,Cita,verovers,almanahedagathaabisuridictatura

 

22 de răspunsuri la „Provocarea-Un cantec

  1. Cita

    Ianuarie 16, 2012 at 9:05 am

    Tu esti un cantec, azi mai melodios, mai tandru!
    Foarte frumos ai scris! Bravo, femeie!

     
  2. redsky2010

    Ianuarie 16, 2012 at 10:57 am

    mi-as dori sa fii un cantec vesel, un cantec implinit cu toate cele iubite in jur si stralucind de fericire!

     
  3. almanahe

    Ianuarie 16, 2012 at 2:06 pm

    Ce bine ar fi să fim aliaţi cu toţii, cu mintea-ne, în deplină armonie cu ea! Numai aşa ne-am da seama cât de norocoşi suntem că existăm ca şi vers din acest Univers, binecuvântare care ne urcă aproape de cer…

     
  4. psi

    Ianuarie 16, 2012 at 2:33 pm

    interesante schimbări de registru la tine… 🙂

     
  5. Devill Advocate

    Ianuarie 16, 2012 at 3:37 pm

    si cum dispar pe rand marii textieri ai lumii…ramane ca noi sa punem notele pe versuri…frumos scris….vezi? la tine ma linistesc…la mine ma amagesc:))….o zi superba!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 16, 2012 at 8:41 pm

      Dev,cauta sa ramai numai unde gasesti liniste…oriunde…

       
  6. Pingback: un cântec
  7. BlueRiver

    Ianuarie 16, 2012 at 6:43 pm

    sa-ti vie viata un cantec de dragoste 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 16, 2012 at 8:41 pm

      Ahhh…ce am oftat! 🙂 Blue,doar cand visez…doar.

       
  8. virusverbalis

    Ianuarie 17, 2012 at 9:17 am

    Uau, frumoase note! Da-mi un ..la..sa pot canta.. :))

     
  9. Joker

    Ianuarie 27, 2012 at 12:27 pm

    Eul are o constiinta.

    Nu uita: eternitatea exista.

    …Niciodata nu voi crede ca un om care persista in a aduce durere este un om bun.

    Se spune ca totul este relativ si ca nimic nu dureaza. Dar o credinta de peste 2000 de ani dureaza.

    Sa nu furi.
    Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
    Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.

     

au urcat o treapta

 
