RSS

Duzina de cuvinte- ,,Jmechera”

14 Ian

Cu ganduri necurate,eu te-am gasit pe tine
Si prin viu grai ti-am dat de inteles,
Ca glezna mea cea fina numai in puf se tine
Si ca si sponsor bun,pe tine te-am ales.

Insa tu,gen aparte,un pic asa germanic,
Cu costum si cravata si garoafa la piept,
Ai dat-o in galceava si hohotind demonic,
Mi-ai spus ca ai tai galbeni,cam mult o sa-i astept.

Ma uit cu gingasie si clipocesc din gene
Ma fac ca imi e cald si bluza zboara,nene,
Cu-n gest indiferent ma joc cu ai mei gemeni.
Si tu duci mana-n jos si tie ochii iti ard.
Dar tu scoti portofelul si imi intinzi un card.
.
.

Ha! vezi ce inseamna o glezna de femeie?
Oi fi tu gen aparte,dar si eu te-am gasit,
Ai ganduri arzatoare,cu grai, imi dai o cheie,
Un card si trei saruturi de mos hodorogit.
Galceava este stinsa,te uiti cu gingasie..
La ai mei gemeni,acum infofoliti,
Cu-n gest idilic eu iti trimit bezele,
Si-ti spun ca nu am timp acum,suntem cuminti..
Garoafa din rever este cam ofilita,
Si stilul tau germanic ma face sa nu..pot!
Ma uit la fata ta, usor intepenita,
Cu galbenii pe card,eu am plecat..de tot.

Alte ,,Duzini” la Psi,sara,,Virusverbalis,Redsky,Tiberiu,Cita,Carmen Simamitzaabiciclistaalmanahe,Rokssana,anaveronica,dictaturajustitiei,

 

39 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- ,,Jmechera”

  1. Tiberiu Orasanu

    Ianuarie 14, 2012 at 10:30 am

    Şi ca să înţeleagă toată lumea despre ce fel de gemene este vorba, ai făcut o duzină geamănă, plină cu chemarea gemenelor, da? 🙂 Super! 🙂

     
  2. BlueRiver

    Ianuarie 14, 2012 at 10:51 am

    ha ha, ce bine ti-a iesit! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 14, 2012 at 11:06 am

      🙂 Mai si glumim,nu numai serios mereu,nu?

       
      • BlueRiver

        Ianuarie 14, 2012 at 1:35 pm

        daca n-am mai glumi din cand cand in cand, am fi niste oameni tristi 🙂

         
  3. psi

    Ianuarie 14, 2012 at 11:40 am

    draga mea, bine de tot ţi-a scris condeiul de data aceasta. bravo!
    io am o singură problemă: am citit cam greu., din cauză de munţii cu zăpadă…

     
    • psi

      Ianuarie 14, 2012 at 11:41 am

      tii… se pare că s-a remediat, da nu mă întreba cum… 🙂 mai citesc o dată.

       
      • scorpio72

        Ianuarie 14, 2012 at 11:43 am

        Psi,cand se mai intampla,dai refresh si isi revine…
        Pup.

         
  4. mitzaabiciclista

    Ianuarie 14, 2012 at 11:46 am

    vai săracul nenea, are acum pe ce să-şi cheltuiască averea 😀

     
  5. silavaracald

    Ianuarie 14, 2012 at 12:37 pm

    Măi, iar a scăpat Hydea la tastatură! 😀

     
    • scorpio72

      Ianuarie 14, 2012 at 12:47 pm

      🙂 Nup! Aia se semneaza,ca sa nu existe dubii….

       
  6. rokssana

    Ianuarie 14, 2012 at 2:31 pm

    smechera fata….hodorogii care saliveaza la vederea gemenilor, isi merita soarta …

     
    • scorpio72

      Ianuarie 15, 2012 at 9:26 am

      Si mai multi sunt care scot..sau nu cardul! 🙂

       
  7. Cita

    Ianuarie 14, 2012 at 6:42 pm

    🙂 🙂 🙂

     
  8. scorpio72

    Ianuarie 14, 2012 at 7:09 pm

    Cita,eu nu am putut azi comenta deloc la tine si m-am chinuit ceva timp.Vreau sa iti spun ca ma inclin in fata povestii tale!

     
    • Cita

      Ianuarie 14, 2012 at 10:41 pm

      Eu gasesc povestea ta foarte… la moda§ 🙂
      Draguta mea, daca ti-a placut ce am scris… e destul!
      Sa inteleg ca e o problema cu intrarea pe comentarii?
      Mi-a mai spus si Carmen Sima!
      Nu conteaza! Important este sa va placa!
      Mi-e drag de voi toti!

       
  9. Cutia Cu Maimute

    Ianuarie 14, 2012 at 7:21 pm

    Hai ca a fost tare!
    Pacat ca se intampla la tot pasul dintr-astea…

     
  10. dictaturajustitiei

    Ianuarie 14, 2012 at 10:09 pm

    😆 ”Garoafa din rever este cam ofilita,
    Si stilul tau germanic ma face sa nu..pot!
    Ma uit la fata ta, usor intepenita,
    Cu galbenii pe card,eu am plecat..de tot.”
    Asta da tipă !

     
  11. BlueRiver

    Ianuarie 14, 2012 at 10:47 pm

    scorpiuta, da n-ai mai bagat de multa vreme rubrica aia cu barbati buni rau… tocmai ce vazui un film pe Antena : „Kate si Leopold” si ma indragosti de australianul ala Hugh Jackman… o bunaciune 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 15, 2012 at 9:24 am

      Blue,stiu..o sa revin cu ea…
      Da,bun Wolverine ala… 🙂

       
  12. almanahe

    Ianuarie 14, 2012 at 11:15 pm

    Jmecheră, nevoie mare,

    păpuşica zburătoare!

    Ce-a cătat în acest gen

    de pipiţă, gest monden,

    Sponsorel,  cel germanic,

    şi-a găsit:

    gleznă gingaşă-n privit,

    dară bună la strivit.

     

    Cu gânduri rele,

    şi cu galbeni risipiţi

    de data asta cu garoafă neagră

    şi cu costum pepit,

    Sponsorel se puse pe bocit,

    şi îşi jură, pe gemeni,

    că de-acuma,

    mai vigilent va fi.

     

    Dar nu trecură zile, decât una

    De când cea Jmecheră plecă,

    Că-l sună una,  mai  neJmecheră, şi-i zice:

    Scump iubit…

    Şi el rămâne fără grai,

    Şi-o invită la el…

    Şi fără de gâlceavă, îi dă 30 de lei…

    Şi ea îl refuză…

    Şi…şi…credem că acuma a-nţeles

    Că dragostea nu stă în portofel,

    Şi nici în plastic, cu arome…

    Ci în coco-ş(an)el.\

    Of, Sponsorel, bietu’ de el! 🙂

     
  13. Vero

    Ianuarie 14, 2012 at 11:22 pm

    😆
    Începi să-i faci concurenţă lui Virusache la capitolul umor – cu succes! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 15, 2012 at 9:22 am

      Vero,suntem si eu si el..scorpioni,deci umor avem din plin.. 🙂

       
  14. virusverbalis

    Ianuarie 16, 2012 at 8:44 am

    Neamtu ,tat neamt..I-auzi la el, calicu lu peste..Ca astepti mult pan la galbeni..Ptiu! :))

     
  15. Hapi. River_woman

    Ianuarie 17, 2012 at 8:23 pm

    Felicitari Scorpio! M-ai facut sa rad asta seara 🙂

     

au urcat o treapta

 
