RSS

Hai sictir!

12 Ian

Am zis mereu ca am eu o problema si nu stau bine la capitolul mansarda…
Dar..de ce mama dracului cand eram impreuna fugeati ca de dracu de responsabilitati,de vorbe,de comunicare?
De ce mama dracului dintr-o data sunt buna? Si ma cautati?Acum ma cautati…
Iar eu nu vreau sa mai filozofez cu voi despre viata si frustrarile voastre,sa stau sa va ascult cum va cufundati in explicatii…
Si sa va enervati cand sunteti refuzati..sa dispareti din nou si iar sa apareti?
De ce dracu sunteti la fel la acest capitol?
In loc sa deschideti gura si sa spuneti ce asteptari aveti,ce va place,ce va deranjeaza,ce aveti nevoie,sa intrebati ce am EU nevoie?
Va limitati in a va bate cu pumnii in piept ca voi sunteti masculii macho dupa care alearga toate femeile,care pocniti din degete si le aveti pe toate la picioare…ha!
Atunci cum se face ca sunteti tot singuri si va bagati din nou in seama fara sa va fi cerut cineva asta?
Unde sunt acele ,,minunate”?
Aaaa..sunt destepte si au cerinte? Minunatele au pretentii? Au dorinte?Folosesc verbul ,,a vrea”?
Hai sictir!!!! –Hydea

 

Etichete: , , ,

21 de răspunsuri la „Hai sictir!

  1. darkleya

    Ianuarie 12, 2012 at 8:23 am

    așa, doamnă! 🙂

     
  2. coolnewz/Ratatouille

    Ianuarie 12, 2012 at 9:06 am

    citesc si ei blogul? 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 12, 2012 at 9:10 am

      Rata/Cool,ar trebui?
      Ce am scris aici am spus si verbal…

       
  3. rokssana

    Ianuarie 12, 2012 at 9:23 am

    foarte bine….de acord cu tine 🙂

     
  4. Tiberiu Orasanu

    Ianuarie 12, 2012 at 5:48 pm

    Îmi place francheţea ta! 🙂

     
  5. anowen

    Ianuarie 12, 2012 at 5:51 pm

    scorpie…

     
  6. psi

    Ianuarie 12, 2012 at 7:09 pm

    hmmm…

     
  7. Hapi. River_woman

    Ianuarie 12, 2012 at 8:46 pm

    Poate ca au nevoie de …….o prietena? Poate ca nu pe Hydea o cautau 😀

     
    • scorpio72

      Ianuarie 12, 2012 at 9:03 pm

      O prietena? Nu cred,am amici barbati cu care am ramas in relatii bune si cu care discut despre tot ce ne trece prin minte…nu,astia..adica-scuze- acesti domni au dat din pacate peste Hydea!!!

       
  8. silavaracald

    Ianuarie 12, 2012 at 8:47 pm

    Dar știu că te-au supărat, nu glumă. ”Hai sictir!” nu le poți zice, că ești o doamnă, dar ”Plimbă ursul!” ar suna taman bine. Nici eu nu cred în ciorbele reîncălzite, în schimb cred în polițele plătite. 😀

     
    • scorpio72

      Ianuarie 12, 2012 at 9:06 pm

      Slvc..din pacate doamna Jekylla isi face somnul de frumusete si a cam lasat-o pe Hydea sa se descurce :))
      Crede-ma ca ,,Hai sictir” spus de ea,e chiar ceva spus frumos…

       
  9. almanahe

    Ianuarie 12, 2012 at 9:16 pm

    m-am urcat şi eu pe treaptă, ca să văz mai bine cum i-ai fugărit! 🙂
    e o replică bună! n-aş fi crezut!…

     
  10. Lecteriţa

    Ianuarie 13, 2012 at 7:26 pm

    feriti-va din dreptul ferestrei, ca s-ar putea sa zboare niste scaune prin ea! nu vrei tu sa scrii asta cuiva cunoscut mie, daca iti dau eu adresa de mail? =)) =))

     
    • scorpio72

      Ianuarie 13, 2012 at 8:14 pm

      🙂 Nu,pentru ca te stiu ca esti in stare singura…este?

       
  11. sserbanro

    Ianuarie 14, 2012 at 8:47 am

    Hydea, ai nevoie de VALIDARE?

    Eu, am ajuns la concluzia că prietenul adevărat, îţi trosneşte una după ceafă de te dă jos de pe picioare, ÎNAINTE să cazi în prăpastie!
    Ce faci tu aici, cam aşa arată. Pentru mine!
    Şi pe urmă, cine te iubeşte, te iubeşte pentru CE EŞTI.
    Cât priveşte Viaţa… Interpretăm roluri diferite, în momente diferite. E ca la muncă: foloseşti o mulţime de unelte, după cum o cer împrejurările. De ce ar fi altfel cu noi, oamenii şi rolurile pe care le interpretăm?
    Da… Se pune aici o problemă. Cabotinajul. Unii, ajung să se confunde cu rolul pe care îl joacă. Ei bine, asta e problema lor!
    Ştii, Mama avea o povestioară…
    Era la cafenea cu o foarte bună prietenă, „doxată”. Sânge albastru…
    –M-am măritat, Cici! exclamă Mama.
    –Bravo! Auzi Nina… (aşa i se zicea lui Mama) Ştii ce e aia căsnicie?
    –???
    –Ce mâncare preferi?
    –Salată boeuf!
    –Ei, Nina, ia închipuie-ţi tu că mănânci dimineaţa, la prânz şi seara salată boeuf! Asta e căsnicia!

    Aşa încât, revin: cine te iubeşte, te iubeşte pentru ceea ce eşti!
    Cine vrea doar salată boeuf, suferă de bulimie… De ce să te încurci? 😉
    Love! Şi de la Moni!
    …Doi nebuni călare pe propria lor soartă! 😀 😉

     

au urcat o treapta

 
