RSS

2012,un nou…inceput!

31 Dec

Am ajuns si la final de an 2011.In cateva ore incepem un altul,an in care ne punem din nou sperante si ne dorim numai bine.
2011 a fost un an greu pentru majoritatea.Un an plin de incertitudini,de haos,de intrebari,cu probleme de sanatate.
Pentru altii a fost roditor.Sa fie primit!
Acum este timpul sa predea stafeta urmatorului…
Nimeni nu a vazut in bobi sau in ghioc daca va fi un an norocos sau un an greu.Stim ca ne va pune mult la incercare,cu din nou binecunoscutele scumpiri.Dar,inainte sa injuram printre dinti,mai bine respiram adanc si ne gandim optimisti ca poate ,,asta o fi mai bun”…
Daca va ganditi ca vine sfarsitul lumii…traiti-va viata fara regrete,cheltuiti cat puteti sau bagati-mi mie in cont economiile voastre.
Daca va ganditi ca vine sfarsitul lunii,puneti banii pentru facturi deoparte si lasati-ma pe mine..
Eu incerc sa nu mai intru in alt an,aca 2012 cu o spranceana ridicata in sus si gandindu-ma ,,ce dracu mai vine peste mine”…ci voi zambi si voi zice…,,daca vine,sa vina..numai sa vina odata”..
Azi ma calatoresc.Ma fac frumoasa si in loc sa zac ca baba in pat, cu bautura si dulciurile pe langa mine,cu tv-ul aprins si laptopul in brate,voi pleca sa ma distrez inconjurata de oameni.Poate o sa alerg si niste mosi pe acolo sa ii ciupesc de fund sau sa ii dansez.
La cumpana dintre ani,voi ridica paharul si dupa ce voi ciocni in gand cu fiul meu,ma voi gandi apoi la voi,la fiecare in parte.Pentru ca 2011 mi l-am petrecut in mare parte alaturi de voi si 2012 in mod sigur ne va gasi din nou impreuna,chiar si virtual.
Ce-mi doresc de la 2012? Plm..aaa…un mascul multa iubire…bani fericire…
Imi voi dori in primul rand sanatate,apoi intelegere in familie si la urma..eeee…asta nu se spune.
A..am uitat sa va zic..voi purta si rosu in noaptea dintre ani,cica aduce noroc.Asa ca mi-am cumparat budigai rosii,sic!
La multi ani dragilor si daca nu sunt prea mahmura,ne citim pe 1,poate ma sorcoviti si pe mine… 🙂

 
33 comentarii

Scris de pe Decembrie 31, 2011 în De-ale mele...personale

 

33 de răspunsuri la „2012,un nou…inceput!

  1. BlueRiver

    Decembrie 31, 2011 at 1:42 am

    scorpiuta, daca esti pe-aici la cumpana dintre ani ( sau spagatul dintre ani), ciocnim un pahar de sampanie… inca nu stiu ce sa fac: sa-mi cobor fundul si sa merg in centru la spectacol (locuiesc in centru la 100 m de locul cu spectacol) sau sa stau comod in pijama si sa astept focul de artificii pe la geam?… in orice caz, desuurile vor fi rosii ;)… ma mai gandesc, oricum sunt imprevizibila 🙂
    sa ai un an extraordinar de bun si plin de impliniri!
    la multi ani! 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 31, 2011 at 11:32 am

      Carmen,nu sunt aici..ma petrec.
      La multi ani si sa ne citim cu bine,de maine!

       
  2. Marian S

    Decembrie 31, 2011 at 9:56 am

    Păi e simplu ca bună ziua. Înlocuieşti „ce dracu vine peste mine„ cu „cine dracu vine peste mine„.
    E o mică nuanţă, atîta tot! 🙂

    La mulţi ani şi etc.

     
    • scorpio72

      Decembrie 31, 2011 at 11:33 am

      🙂 O veni cineva peste mine?
      La multi ani ,Marian!

       
  3. handmade.in.covasna

    Decembrie 31, 2011 at 10:23 am

    LA MULTI ANI! Toate dorintele sa-ti fi fost indeplinite la anul pe timpul asta!

     
    • scorpio72

      Decembrie 31, 2011 at 11:34 am

      Multumesc frumos.
      La multi ani si tie!

       
  4. Hapi. River_woman

    Decembrie 31, 2011 at 10:59 am

    Sorcovaaaa, vesela
    Ce inseamna PLM….ea?
    Eu sunt urător serios
    Nu stiu cuvinte de prisos…..
    Dar doresc sa ai an bun
    Banii sa/ti vina pe drum
    Sa zambesti frumos si des
    Sa fii mama de succes!
    🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 31, 2011 at 11:34 am

      Nu pot sa spun public,Hapi.. :)..
      La multi ani!

       
  5. Ana lu' Manole

    Decembrie 31, 2011 at 11:13 am

    La multi ani, Scorpiuto!

     
  6. Traian

    Decembrie 31, 2011 at 1:39 pm

    La multi ani, scorpio!
    Asteptam poze…rosii.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 1, 2012 at 2:09 pm

      Traiane,sunt bune pozele unde am ochii rosii?

       
  7. Rappa_ru'

    Decembrie 31, 2011 at 2:42 pm

    Frumos zis ! La multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire !

     
    • scorpio72

      Ianuarie 1, 2012 at 2:10 pm

      Multumesc frumos.La multi ani si tie!

       
  8. anowen

    Decembrie 31, 2011 at 4:34 pm

    sa aveti un an cat mai bun! la multi ani tuturor!
    scorpio
    iti urez sa ti se implineasca aaa, multa iubire si fericire. nu neaparat in ordinea asta.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 1, 2012 at 2:10 pm

      Anowen,iti multumesc mult.Tot ce iti doresti si tu in noul an.

       
  9. Tiberiu Orasanu

    Decembrie 31, 2011 at 6:19 pm

    Petrecere frumoasă şi să-ţi poarte roşul noroc! 🙂
    La mulţi ani cu bucurie şi tot ce-ţi doreşti să ţi se împlinească, mintenaş!

     
  10. rokssana

    Decembrie 31, 2011 at 6:26 pm

    petrecere faina si la multi ani plini de iubire…..fie sa ai parte de o mare iubire in anul care vine…o iubire mare-mare…cat inima ta 🙂

     
  11. dictaturajustitiei

    Decembrie 31, 2011 at 7:27 pm

    Zic și eu La Multi Ani, Scorpiuto! Vezi pe cine ciupești !
    Poate -l nimerești pe Făt-Frumos și devin și eu mai puțin sceptică.

    La Mulți Ani !

     
  12. simf

    Decembrie 31, 2011 at 7:57 pm

    Iti urez un an mai bun, mai plin de satisafactii si oameni dragi in preajma. La multi ani!

     
  13. ALT-OM

    Decembrie 31, 2011 at 8:17 pm

    UN AN PLIN DE :
    – 2012 REALIZARI MARETE
    – 2012 SATISFACTII SUFLETESTI
    – 2012 VISE IMPLINITE
    – 2012 EVENIMENTE FERICITE
    ITI UREZ SI ITI DORESC TOATE ACESTEA , DAR DE TINE ȚINE SA LE AI ! ! !

     
  14. Gabriela Cimpoca

    Decembrie 31, 2011 at 9:25 pm

    Iaca, vin si eu cu urarea, Scorpiuto: sa-ti fie 2012 bun, bun, bun…
    La multi ani! 🙂

     
  15. darkleya

    Ianuarie 1, 2012 at 10:45 am

    Să ai un an demn de sufletul tău frumos! La mulți ani și sănătate, că dacă asta e constantă, pe restul le putem pierde și câștiga mai ușor, oricând!

     
  16. cita

    Ianuarie 1, 2012 at 11:47 am

    Hei, hei, hei,
    Sorcova vesela, sa traiti, si sa …iubiti,
    bani s-aveti si sanatate,
    ca-i mai buna decat toate!
    La anu si la multi ani!

     
  17. coolnewz/Ratatouille

    Ianuarie 1, 2012 at 12:23 pm

    Sorcova, vesela! Sper ca ai petrecut bine cu budigaii pe tine! :))
    La multi ani!

     
  18. scorpio72

    Ianuarie 1, 2012 at 2:13 pm

    @ All…va multumesc din suflet pentru urarile voastre.O sa scriu un post despre asta.

     
  19. Alex

    Ianuarie 1, 2012 at 6:33 pm

    La mulţi ani cu sănătate şi bucurii, dragă Scorpio! Numai bine ţie şi celor dragi! 🙂

     
  20. monicas10

    Ianuarie 2, 2012 at 11:14 am

    l-am petrecut fără budigăi, ci cu pijama… mai bine fac un rezumat: Șerban, Holograf, lumânări roșii, șampanie roșie dulce și jack-fruit.
    plm… era să uit.
    asta:
    http://www.icq.com/img/friendship/static/card_16961_rs.swf

     
  21. Tomata cu scufita

    Ianuarie 3, 2012 at 11:49 am

    te contrazic un pic. 🙂 Am citit ieri o gramada de bloguri si toate, dar absolut toate, au scris despre 2011. Si o foarte mare parte din ele se declarau multumite de 2011, impresia generala e ca a fost un an bun. Un pic cam rapid, dar bun.

    Eu iti doresc ca anul asta sa fie mai bland cu tine si mai pe placul tau. Sa se intample ce vrei cand vrei si cu cine vrei 🙂

    La multi ani.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 3, 2012 at 3:54 pm

      Tomata,am zis pentru majoritatea..iar pentru altii..roditor.
      Si cand am spus asta,nu ma refeream la blogeri 🙂
      Multumesc frumos pentru urare,multe bucurii si pentru tine!

       

au urcat o treapta

 
