RSS

Craciun fericit!

25 Dec

Dragii mei,sarbatoarea Craciunului trebuie sa o simtim si sa o petrecem alaturi de cei dragi.Spiritul Craciunului il avem cu totii in suflet si nu exista om sa nu se bucure de aceasta zi,indiferent ca negam,ca suntem tristi,suparati,neimpliniti sau dezamagiti.
Eu nu va rog decat sa zambiti astazi,sa ascultati colinde,sa va bucurati de darurile primite si sa ciocniti un pahar cu vin in cinstea celor dragi.Ca sunt alaturi de voi sau departe,asta nu inseamna ca sunteti singuri…
Craciun fericit,dragilor!


 
16 comentarii

Scris de pe Decembrie 25, 2011 în Diverși picurici

 

16 răspunsuri la „Craciun fericit!

  1. Nea Costache

    Decembrie 25, 2011 at 8:54 am

    Crăciun fericit in familie!

     
  2. simf

    Decembrie 25, 2011 at 6:09 pm

    Craciun fericit cu cine ti-o fi drag langa tine.

     
  3. psi

    Decembrie 25, 2011 at 9:27 pm

    ai scris ce aş fi vrut să îţi spun eu, ţie.
    crăciunul înseamnă lumină, zâmbet, linişte în suflet… şi aş vrea să le ai pe toate astăzi şi mereu.
    cu mult drag.

     
    • scorpio72

      Decembrie 26, 2011 at 9:46 am

      Psi,inseamna ca gandim la fel.Craciun fericit si voua.

       
  4. BlueRiver

    Decembrie 26, 2011 at 1:15 am

    Craciun fericit si linistit! 🙂

     
  5. Tiberiu Orasanu

    Decembrie 26, 2011 at 12:27 pm

    Crăciun Fericit, întru mulţi ani, cu multă sănătate!

     
  6. Cita

    Decembrie 26, 2011 at 5:37 pm

    La multi ani si sarbatori fericite in continuare!

     
    • BlueRiver

      Decembrie 26, 2011 at 6:30 pm

      cita, las aici comentariu pentru tine, pentru ca nu pot lasa la tine… nu stiu de ce nu ma pot autentifica la tine si nu-mi ia comentariul 😦
      Sper ca a fost un Craciun frumos!
      Sa ai un an bun, cu multa sanatate!
      La multi ani! 🙂

       
    • scorpio72

      Decembrie 27, 2011 at 4:59 pm

      Cita,sarbatori fericite si tie.

       
  7. coolnewz/Ratatouille

    Decembrie 27, 2011 at 1:04 am

    eu cred ca tu ai pus un glob in forma de soarece in pom 😀

     
    • scorpio72

      Decembrie 27, 2011 at 5:01 pm

      🙂 Serios daca era ceva.Dar se uita atat de mirat,incat a trebuit neaparat sa ii fac poza…

       

au urcat o treapta

 
