RSS

Colind Jamalist

23 Dec

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foaie verde blogărel,
Am zgardă cu clopoțel
Și-am venit să vă colind,
Sufletul să vi-l alint.

Dați-mi voi câte o nucă,
Să se-nvarta, să se ducă,
Dați-mi voi și-un covrigel,
Să mă joc un pic cu el,
Îmi dați, îmi dați, ori nu îmi dați..
Vreau și doi cârnați.

Această seară e pentru voi,
Cea mai frumoasă dintre sărbători
Și eu cu drag vă miorlăi acum
Să vă urez de Moș Ajun,
Îmi dați, îmi dați..aia doi cârnați?

Leru-i ler,am și sacoșă,
Eu mă duc la altă ușă,
Și de nu mi-o da ceva,
Ușă i-o voi zgâria.
Îmi dați , îmi dați ..aia doi cârnați?

Și am venit,v-am colindat
Și acasă m-am cărat.
Mami bradul împodobește.
Eu vreau să ascult orbește,
Să mă uit, să stau cuminte.
Dar nu pot!
Globulețe și beteală
Strălucire, foșnaială,
Sar pe ele și mă joc,
Câte un glob mai face poc.
Mami nu te supăra,
Sunt motănel-copil, nu-i așa?

La anul și la mulți ani!

Ps….in poza, Jami si fesul sunt originale si pe bune :))

 

 
30 comentarii

Scris de pe Decembrie 23, 2011 în Gânduri cristalizate

 

Etichete:

30 de răspunsuri la „Colind Jamalist

  1. almanahe

    Decembrie 23, 2011 at 9:01 am

    era mai fain să fie cârnaţii „pe bune”! de-asta i-a venit şi bine la mustăţi rima lui Jami!

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 11:05 am

      🙂 Avem,avem..numai ca stramba din mustati…

       
  2. almanahe

    Decembrie 23, 2011 at 10:47 am

    i-a venit şi rândul cratimei, că saliva cu gândul la câr’na-ţi-o bună, că (ţi-)am dres-o!

     
  3. Tiberiu Orasanu

    Decembrie 23, 2011 at 11:03 am

    Colind Jamaist? M-ai bine dispus cu pisoiul şi cu colindul acesta. 🙂
    Crăciun Fericit scorpio! Multă seninătate şi multe bucurii îţi urez, cu drag!

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 11:05 am

      Multumesc Tiberiu.
      Sarbatori linistite alaturi de cei dragi!

       
  4. redsky2010

    Decembrie 23, 2011 at 11:23 am

    😆 faina colinda, sa fiti sanatosi si-n tot anul tot voiosi!
    Craciun fericit cu bucurii si sanatate!

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 11:27 am

      Anca,multumim,multumim.
      Si voua un Craciun linistit.

       
  5. psi

    Decembrie 23, 2011 at 11:53 am

    eu sunt curioasă cum l-ai convins să stea „împodobit” cu fesul acesta.
    sărbători cu bine să vă ajungă!
    http://www.youtube.com/watch?v=U4cjrNw8YSU&feature=related

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 12:23 pm

      🙂 mai bine nu intreba…a fost jale..
      Psi,sarbatori fericite si voua.
      Maine urmeaza alt colind 🙂

       
    • coolnewz/Ratatouille

      Decembrie 27, 2011 at 1:04 am

      psi: e facut in fotosop 😀

       
      • scorpio72

        Decembrie 27, 2011 at 5:03 pm

        Fesul este real.Ca si Jami… 🙂 .

         
  6. Georgiana

    Decembrie 23, 2011 at 1:56 pm

    ce frumoasă colindă! 😀 m-am râs de-a binelea =))
    Vă pup și pe tine și pe Crăciunelul Jami! :*
    Sărbători fericite, scorpiuța mia!

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 2:30 pm

      Multumim si voua asemenea,un Craciun linistit alaturi de cei dragi!

       
  7. monicas10

    Decembrie 23, 2011 at 4:20 pm

    😆 doar cu globuri sparte ai scăpat?!? niscai cabluri ronțăite, cățărări prin brad și alte alea… 😆
    sărbători fericite și o îmbrățișare caldă și din partea noastră… 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 4:21 pm

      Monica,am baiet cuminte,ce stii tu?
      Sarbatori linistite si voua!

       
  8. Traian

    Decembrie 23, 2011 at 5:20 pm

    Un Craciun linistit iti doresc,tie si celor dragi tie!

     
    • scorpio72

      Decembrie 23, 2011 at 5:37 pm

      Traian,multumesc din suflet.
      Si tie..voua,un Craciun linistit!

       
  9. Vero

    Decembrie 23, 2011 at 9:04 pm

    Crăciun fericit, alături de Jami şi de toţi cei dragi!
    Poftă bună la cârnaţi!

     
    • scorpio72

      Decembrie 24, 2011 at 8:25 am

      Vero,multumim..si voua sarbatori fericite.

       
  10. pantera1999

    Decembrie 23, 2011 at 11:49 pm

    bv , si tare pisoiasul 😀

     
  11. Gabriela Cimpoca

    Decembrie 24, 2011 at 12:15 am

    Craciun fericit, Scorpiuto, alaturi de mica, dar minunata ta familie!

     
    • scorpio72

      Decembrie 24, 2011 at 8:26 am

      Gabi,multumim frumos.
      Craciun fericit si voua!

       
  12. Cita

    Decembrie 24, 2011 at 12:35 am

    Craciun fericit!
    Noaptea sfanta sa iti aduca tot ce iti este de folos!

     
    • scorpio72

      Decembrie 24, 2011 at 8:26 am

      Cita,sa fie primit.
      Craciun fericit si tie.

       
  13. rokssana

    Decembrie 24, 2011 at 9:28 am

    CRACIUN FERICIT…a primit carnati si ii imparte cu tine ? 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 24, 2011 at 9:38 am

      🙂 Nu…a fugit cu ei sub pat,egoistul..

       
  14. Altcersenin

    Decembrie 24, 2011 at 11:07 am

    Craciun fericit!
    lumina-n suflet si in gand, si numai bucurii!

     
    • scorpio72

      Decembrie 24, 2011 at 11:09 am

      Altcersenin,Craciun fericit si tie,alaturi de cei dragi!

       
  15. Alex

    Decembrie 25, 2011 at 12:30 am

    Crăciun fericit alături de cei dragi! Pace şi bucurie!
    Mi-a plăcut mult colindul…”motănesc”. Figură mare Jami al tău. Şi tare arătos! 🙂

     

au urcat o treapta

 
