RSS

Duzina de cuvinte-Autoevaluare

17 Dec

In ritm de blues,cu galcile umflate si din varful patului,incep insiruirea celor douasprezece cuvinte impuse:

IANUARIE
Eu sunt luna lui gerar,un an nou in calendar,
Sa va puneti haine groase,că am zilele geroase.

-Am inceput luna singura,dupa ce de revelion am aflat ca  a cunoscut o alta femeie.Oricum eram deja singura…
-Intrand in jocul lui Papagigli,am inceput sa scriu la ,,Duzina” si ,,Provocarea Papala”..si nu mi-a parut o secunda rau de joc,am cunoscut oameni minunati si scrierile lor.Iar mie mi-am demonstrat ca pot.
-Blogul meu a implinit un an.
-Am inceput practica in spital.

FEBRUARIE
Mi se spune meşter faur,că scot soarele de aur
Printre norii plumburii,ca să ajungă la copii.

-Fiul meu a implinit 18 ani.
-Am inceput semestrul doi la scoala.
-Singura,incerta,dezamagita.

MARTIE
Eu sunt mărţişorul care ,scoate ghiocei la soare.
Toporaşul,lăcrimoara,bine ai venit, primăvara.

Banala luna…dar:
-L-am operat pe fiul meu.
-Jami a facut un an.
-Scoala.
-Singura,resemnata.

APRILIE
Eu aprilie mă numesc,corcoduşii înfloresc.
Cu cerul tău plin de nori şi-n poieni eu scot miori.

Banala luna…dar:
-Am serbat sfinti Gheoghi.
-Am serbat Pastele alaturi de familie.
-Vacanta de Pasti.
-Singura.

MAI
Mi se spune şi florar,meri şi peri în floare-s iar,
Ca în toamnă când e treaza,fructe bune să mâncaţi.

-Prea mult timp liber.
-Scoala.
-Am inceput sa postez fotografii in ,,Miercurea fara cuvinte”.
-Singura,plictisita,obosita.

IUNIE
Mi se spune cireşar,cu cireşe vin în dar
Dar când şcoala se sfârşeşte,premii dau cui se sileşte.

-Sfarsitul scolii,inceputul practicii.
-Sigura dar optimista,schimbata,gata sa se bucure de tot ce poate fi nou in viata mea.

IULIE
Eu sunt iulie cea mai caldă,vă trimit la ştrand, la scaldă
Şi-n excursii toată vara,ca să vă cunoaşteţi tara.

-O luna nebuna,cu mult alergat pe la doctori,cu diagnostice puse gresit,cu tratamente luate pe bani destui..tratamente aiurea…
-O luna in care la inceput moralul meu a fost la pamant datorita problemelor de sanatate la care nu gaseam rezolvare.
-O luna in care am slabit datorita grijilor ,dar apoi mi-a prins bine 🙂 .
-O luna in care am inceput din nou sa imi traiesc viata,dand dracu prejudecatile…
-O luna in care iesirile in oras cu prietena mea, ne-au facut mult bine.
-Nebuna,zapacita….traind.
-Carpe diem.

AUGUST
Mi se spune şi gustar,vin cu pepeni, struguri chiar,
Mere, piersici aurii,timp de plajă, bucurii.

-Ahhh..cea mai frumoasa din tot anul.
-Am plecat la mare cu prietena mea si m-am lasat iubita de valuri.M-am bucurat ca un copil,ca o femeie,ca o rasfatata…
-Am avut parte de zile toride si de minciuni crunte,am fost admirata si adorata,am fost ingenuncheata.
-Am cautat,m-am cautat,am gasit,am pastrat,am aruncat….
-Nebuna,zapacita,fericita,nebuna,suparata,dezamagita,optimista,trista,calma,amalgam…
-Carpe diem.

SEPTEMBRIE
Eu sunt luna cea de toamnă,către şcoală ea îndeamnă
Paşii voştri cu mult drag.
Frunze cad din pom şi ard.

-Am primit un cadou extraordinar de la Hapi ,in urma unei rugaminti lansate pe blog .Nu o cunosc,dar aceasta femeie m-a facut .
-Am inceput anul 2 la scoala.
-Mi-am provocat viata sa traiasca alaturi de mine si eu alaturi de ea.
-Am fost in continuare zapacita,nebuna,optimista,am trait fara sa ma mai gandesc prea mult la firul ala despicat in patru.
-O luna destul de fierbinte.
-Carpe diem.

OCTOMBRIE
Brumărel imi zice lumea ,vin cu fructe şi legume.
Şi cu brumă pe ogoare,dar cu aur în hambare.

-Scoala,acasa,iesiri in oras,plecari,viata.
-Vechi,nou,nervi,vechi.Vechi!
-Recensamant..
-Nou..
-Carpe diem.

NOIEMBRIE
Dau rugină florilor si îngheţ ogoarelor,
Vin cu nori pe teme noi,iar în geamuri bat cu ploi.

-Scoala,prietene,confesiuni,secrete..
-A fost ziua mea,am mai crescut cu un an…
-Mi-am propus sa tin mai departe
-Am trait,mi-am trait clipa,m-am bucurat,am suferit,am zambit.
-Mi-am cautat in suflet,m-am reanalizat,m-am privit in ,,oglinda” si nu mi-a placut ce am vazut.Si mi-am cerut 
-Telefoane,asteptari,nervi,calmitate.
-Plecari,soapte,zambete..Carpe diem.

DECEMBRIE
Sunt decembrie cu ninsoare,cu vacanţe, sănioare,
Moş Crăciun şi jucării,pomi de iarnă, bucurii.

-Luna cadourilor..eu nu prea am avut parte deocamdata.
-O luna in care nu prea reusesc sa intru in atmosfera sarbatorilor.
-Plecari,soapte,zambete,nervi,indoiala,semne,incertitudini.Multe.Multe semne de intrebare.Si multe intrebari fara raspuns.
-Luna in care am intalnit o persoana draga mie si foarte speciala.Si care nu mi-a dezamagit asteptarile,pentru ca este exact cum mi-am imaginat-o si am perceput-o.Multumesc  Psi  si iarta-ma ca nu am avut mai mult timp..dar te-am luat cu mine in suflet, sa stii!
-Mai am inca multe de facut,sunt de abia la jumatate…
-Carpe diem.

Alte ,,Duzini” au mai scris si Virusverbalis,Psi,Redsky,tibiveromitzabiciclista,Carmen Sima,Cita,cristiangheorghe, Abisuri,rokssana,Dagatha,dictaturajustitiei.

 

41 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Autoevaluare

  1. virusverbalis

    Decembrie 17, 2011 at 8:27 am

    Un an plin de framantari, se pare..O fi asta care vine mai linistit..Io asa iti doresc…Si, pan la urma, bine zici:carpe diem..

     
  2. virusverbalis

    Decembrie 17, 2011 at 8:29 am

    Si sa-ti traiasca..junioru’..! :))

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 8:35 am

      Vv-ule,multumesc mult pentru urare.Anii linistiti sunt si cei mai plictisitori :)) .

       
  3. sserbanro

    Decembrie 17, 2011 at 9:22 am

    Bună dimineaţă, tuturor!
    Scorpio, mi-a plăcut virajul din primăvară! Felicitări!
    Te-ai gândit că blogul acesta este una din sursele de energie care te-a ajutat să faci schimbarea?
    A fost greu. Ştiu. Fac mereu schimbări la mine şi deja m-am obişnuit cu inerţia. Acum măcar ştiu cu cine am de furcă: INERŢIA. Propria mea inerţie….
    Aşadar, Carpe diem!
    Asta, se mai zice şi Aici, ACUM! Şi se ştie cu mult înainte de întemeierea Romei… Sic!

    Interesant e că şi eu mă pregătesc de publicarea unui bilanţ. Mi-e teamă să îl scriu…
    De ce? Un singur răspuns pare să fie adevărat. Mi-e frică să aflu cât de puturos am fost în anii anteriori… Dar… Trece şi asta!
    Aştept o carte de la tine! Şi mai sunt şi alţii la coadă, te asigur!

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 1:13 pm

      Serban,am invatat sa ma inconjor de oameni cu energie pozitiva,pentru ca si eu incerc sa eman aceeasi energie..Nu stiu daca blogul m-a ajutat sa fac schimbarea,cred ca nu.

       
  4. psi

    Decembrie 17, 2011 at 9:58 am

    îmi amintesc cum am început să scriem la duzină. frumoase poveşti s-au născut… şi din ele proiecte minunate care vor prinde contur, legături speciale…
    îţi mulţumesc pentru că mi-ai fost aproape când am avut nevoie în acest an. îţi mulţumesc pentru că ai venit în oraşul meu. îmbrăţişarea ta îmi este dragă.
    şi aş vrea să repet ceea ce am mai spus eu sufletului tău: eu sunt doar la un clik distanţă. poate că tac, dar simt, poate că nu spun, dar ştiu şi îmi pasă.
    cu tot dragul te îmbrăţişez.

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 1:14 pm

      Stiu ca stii,simt ca iti pasa.Multumesc.

       
  5. Pingback: 2011 « Abisuri
  6. Vero

    Decembrie 17, 2011 at 11:20 am

    Trăieşte clipa, dar nu uita
    Că vin şi alte clipe după ea! 🙂

     
  7. dictaturajustitiei

    Decembrie 17, 2011 at 12:18 pm

    Îmi pare grea provocarea de azi dar, ca de fiecare dată, observ că ea e binevenită. Am aflat că undeva , o ființă, alta decât mine, se confruntă cu aceleași veșnice probleme : trădare, boală, școală, bani.
    Doamne ferește să mă bucure asta, mă încântă însă că o altă persoană, un scorpion, încearcă să se autodepășească, să se ridice și să meargă mai departe.
    După furtună iese soarele ! Sper să ne bucurăm cu toții de el.

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 1:16 pm

      🙂 scorpionii mereu merg mai departe,nu se lasa…

       
  8. abisurile

    Decembrie 17, 2011 at 2:17 pm

    Important e ca ai reusit sa faci fata cu succes turbulentelor vietii. Care exista , din nefericire , si apar mai ales atunci cand iti e lumea mai draga. Iti admir puterea de a face fata si a riposta loviturilor sub centura..

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 2:30 pm

      🙂 Cred ca o sa ajunga sa imi placa sa primesc lovituri sub centura…. Glumesc.

       
  9. rokssana

    Decembrie 17, 2011 at 2:18 pm

    provoaca in continuare viata si traieste-o din plin…cred ca intri intr-o alta etapa, poate nu va fi asa linistita, dar sigur nu vei mai fi singura …

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 2:31 pm

      Rokssana,asta fac..insa o fac cu decenta,nu imi doresc sa decad doar ca sa traiesc clipa…

       
      • rokssana

        Decembrie 17, 2011 at 9:39 pm

        tu cunosti masura,sunt sigura….asa sa fie si sa-ti fie bine 🙂

         
  10. BlueRiver

    Decembrie 17, 2011 at 3:25 pm

    m-am ferit intotdeauna de bilantul de peste an… mai bine sa nu stiu in care parte se inclina balanta… au fost si momente cu plus 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 17, 2011 at 8:53 pm

      Blue..si la mine,chiar daca pare ca nu.

       
  11. Cita

    Decembrie 17, 2011 at 10:26 pm

    draga mea, din analiza ta, una peste alta, sunt mai multe de carpe diem- sau asa vreu eu sa inteleg- asa ca… mergi inainte cu incredere! Sa ai un an mai bun, mai putin dezamagitor si… carpe diem 🙂

     
  12. almanahe

    Decembrie 18, 2011 at 1:00 pm

    Nu le-ai urmărit cu ochiul, da’ le-ai măsurat. N-ai privit cu bună stare, dar ai aşteptat răbdătoare să ţi se-arate cele 12 cu vârf, chiar dacă şi-ndesat. E foarte important să nu tânjim posesiuni şi tu ai făcut asta, se vede, să ştii! 😉
    Îţi doresc să fii ferită de sterpele sentimente-tipar, care ne copleşesc pe noi toţi!
    Să-ţi trăiască fiul şi să te bucure, de-acum poţi să împarţi şi cu el responsabilităţi, fiindcă din puiuţ a devenit pui. 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 19, 2011 at 8:10 am

      Nu am tanjit niciodata posesiuni,altceva imi doresc.

       
  13. dagatha

    Decembrie 18, 2011 at 8:24 pm

    un jurnal frumos, un fel de autoanaliza întru curățarea definitivă a sufletului.
    Nu am reținut decât lucrurile frumoase și sper ca astea să se înmulțească la anul 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 19, 2011 at 8:10 am

      Dagatha si eu tot lucrurile frumoase le-am retinut.

       
  14. silavaracald

    Decembrie 18, 2011 at 9:42 pm

    Una peste alta, dacă e cu plus,e de bine.
    Ce să zic… Cele bune să se-adune, cele rele să se spele!

     
  15. Gabriela Cimpoca

    Decembrie 18, 2011 at 11:52 pm

    Viata nu-i usoara si nu-i nici liniara. Presupunand ca ai fi avut o viata plictisitoare, tot te-ai fi plans, o stiu din proprie experienta, asa sunt Scorpionii. Toate cele bune, ai sa gasesti tu iesirea din labirintul asta! 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 19, 2011 at 8:11 am

      Mie imi place sa ma complic singura ,cred…altfel chiar ar fi plictisitor.

       

au urcat o treapta

 
