RSS

Mosul cocolosul.

06 Dec

Mosule…am crezut mereu ca existi.De cand eram copil imi lustruiam ghetutele alea pingelite si le puneam la geam,stiind ca mereu o sa vii.Imi doream de la an la an altceva,mai intai un ursulet,apoi o papusica,ghete noi sau multe dulciuri,asa cum vedeam la cei cativa ,,bogati” de la mine de la gradinita si mai apoi de la scoala.
Ma duceam la culcare frematand de nerabdare ca macar anul acesta sa primesc ce imi dorisem.
Numai ca tu Mosule,probabil nu citeai niciodata ce iti scriam sau nu auzeai sau mama si tata uitau sa iti spuna..si atunci cand dimineata fugeam la fereastra sa caut in ghetute,eram un pic dezamagita.
Mereu gaseam un pachetel cu biscuiti,o banana verde si o portocala.
Apoi ma bucuram..aveam o portocala,aveam o banana..exact ca cei bogati.Banana o infasuram in ziar si o puneam pe sifonier,asteptand sa se coaca.Portocala o desfaceam si mancam cate o feliuta,incet..ca sa ii simt gustul cat mai mult.Coaja de la portocala o strangeam intre degete pana sarea din ea stropi si imi inchipuiam ca ma dau cu parfum…
Asta pana cand,intr-o noapte eu si fratele meu am descoperit ca nu existi te arati niciodata..
Tin minte Mosule ca am plans,apoi an de an spuneam cu voce tare ce imi doresc…
Apoi nu mi-am mai dorit,imi faceam singura cadouri.
Apoi,multi ani..ai uitat de mine Mosule,te-ai pierdut undeva sau ai ramas intepenit in vreun horn sau ai inghetat pe drum.
Apoi,te-am regasit din nou in ochii copilului meu.Si an de an i-ai indeplinit dorintele.
Si ce si-a dorit,tu i-ai adus Mosule.Ai fost mai bun cu el,asa si trebuia si eu am fost fericita ca existi pentru copilul meu.
As vrea din nou sa fiu copilul de atunci,sa cred in tine,sa sper ca imi vei aduce ursuletul sau papusa dorita si chiar daca tu vei veni din nou cu o portocala,m-as bucura.
Dar am crescut si chiar daca mai sunt copil in sufletul meu…dorintele mele nu le mai poti indeplini.
Pentru ca tu Mosule,nu faci minuni pentru oameni mari.
Tu indeplinesti doar dorintele copiilor.
Asa ca macar pe ei,nu ii uita Mosule..iar eu voi fi fericita doar atunci cand voi vedea un copil zambind ca Mosul a venit la el…

 
7 comentarii

Scris de pe Decembrie 6, 2011 în De-ale mele...personale

 

7 răspunsuri la „Mosul cocolosul.

  1. Ana

    Decembrie 6, 2011 at 8:44 am

    Minunat scris. E bine ca inca mai vine Mosul la copiii nostri. Si imi doresc si eu ca ei sa creada cat mai mult…
    In plus, m-ai invadat cu amintiri… Ce bune erau totusi bananele alea verzi.

     
  2. coolnewz/Ratatouille

    Decembrie 6, 2011 at 3:02 pm

    ca nu se arata … asta nu era grav! Ca nu exista a fost mai grav. Numai o vreme pina cind am ajuns, iar, la concluzia ca exista! 🙂

     
  3. psi

    Decembrie 6, 2011 at 10:02 pm

    o nuieluşă şi o colindă de la mine, primeşti? şi o îmbrăţişare mare, maare…
    http://www.youtube.com/watch?v=-xraIOU5epk

     
  4. sserbanro

    Decembrie 7, 2011 at 8:22 am

    Eu zic altfel: Moşul, e în fiecare! Totul e să accepţi asta ca pe un adevăr.
    Atunci când accepţi, el vine. Vine la oricine crede cu adevărat în el!
    La mine vine mereu. Uneori cu mai multe, alteori cu mai puţine…
    Ceea ce contează până la urmă, eu cred că este VENIREA. Ce aduce, e o altă poveste!
    Miracolele, există doar pentru cei care cred în Miracole.
    Pentru ceilalţi, există altele. Sau… restul?

     
  5. silavaracald

    Decembrie 7, 2011 at 9:13 am

    Dacă te consolează cu ceva, află că Moșul meu era mai sărac ca al tău. Au fost și ani în care n-a venit deloc. Norocul meu era că și prietenii mei pățeau cam la fel, așa că nu prea aveam la ce jindui. 🙂

     
  6. Hapi. River_woman

    Decembrie 7, 2011 at 12:16 pm

    Eu raman la parerea ca Mos NIcolae e doar pentru copii
    Insa astept cu nerabdare Craciunul,cine stie, chiar si o nuielusa e binevenita :)))

     

au urcat o treapta

 
