RSS

Provocarea-Păpușa

05 Dec

Am fost o păpușă în mâna destinului.
Inima mi-a fost fost o marionetă în dragoste.
Sufletul a fost jucat de sfori ale iubirii.
Viața mea a fost ca un vânt, zâmbetul mi-a fost purtat precum frunza pe pământ.
Am fost zâna bună și pașii m-au purtat prin păduri cu inorogi.
Am fost demon care sfâșia minți pustii și metamorfozate.
Am fost înger cu ochi senini și suflet pur.
Am fost înger decăzut, cu aripi frânte și schilodite.

Sunt o păpușă cu care destinul se joacă.
O marionetă cu inima dăruită mereu dragostei.
Sunt un suflet care iubește.
Viața mea este ca un vânt, purtată precum frunza, aiurea sau pe pământ .
Sunt zâna bună care pășește prin pădurile cu inorogi, încercând să îndeplinească dorințe.
Sunt și demon care se joacă cu mințile pustiite , metamorfozându-le.
Sunt un înger cu ochi sinceri.
Și sunt și înger decăzut cu aripi clădite din suflete schilodite.

Voi fi o păpușă cu care destinul va face ce va vrea, o va pune în cutie sau o va arunca.
Voi fi marionetă care va avea inima legată cu sfori trase de către un suflet pur.
Viața mea va fi în continuare ca un vânt, voi fi ecoul frunzei urcate la cer sau coborâte pe pământ.
Voi fi zâna bună,care pășind alături de inorogi va îndeplini dorințele visătorilor.
Și voi fi demon pentru cei care s-au jucat de-a iubirea.
Voi fi îngerul care te privește sincer de acolo de sus și te va proteja.
Și voi fi îngerul decăzut care te va face să plângi după șansa pe care ai ignorat-o.

Sunt o păpușă în mâinile vieții…am să fiu ecou…voi fi vânt…

Alte ,,Provocari” puteti citi la
Psialmanahe,Redsky,Vero,Tiberiu,Virusverbalismitzaabiciclista,dictatura justitieicita,

 

Etichete: , ,

29 de răspunsuri la „Provocarea-Păpușa

  1. dictaturajustitiei

    Decembrie 5, 2011 at 11:16 am

    ” Si voi fi ingerul decazut care te va face sa plangi dupa sansa pe care ai ignorat-o.” !
    De obicei mă gândesc la mine ca la o furnică strivită de soartă. Îmi place imaginea ta.

     
  2. cita

    Decembrie 5, 2011 at 11:27 am

    Foarte frumos! Viata asa este: ne plimba prin vazduh…

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2011 at 1:51 pm

      Cita,nu stiu cat este de frumos..pentru mine a fost doar o clipa de meditatie..

       
  3. silavaracald

    Decembrie 5, 2011 at 11:31 am

    Mie asta mi-a plăcut:
    ”Si voi fi demon pentru cei care s-au jucat de-a iubirea.”
    Mi-a adus aminte de mine. Nu-mi las asemenea datorii neplătite. Pe altele, da. Dar nu joaca cu sufletul de om.

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2011 at 1:51 pm

      Corect Slvc..nu ne jucam cu sufletele.

       
  4. redsky2010

    Decembrie 5, 2011 at 12:41 pm

    suna trist, sper sa fii si fericita intr-un timp nu prea indepartat si sa scrii vesel, pana ta sa umple pagina de zambete!

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2011 at 1:52 pm

      Anca,doar suna.Cateodata stau si ma gandesc ce am fost si ce sunt eu, trecand prin lumea asta.

       
  5. psi

    Decembrie 5, 2011 at 1:05 pm

    păpuşă în mâinile vieţii suntem cu toţii. dar eu ştiu că nu vânt vei fi… am văzut asta de curând şi ştiu. simt! 🙂

     
    • Tiberiu Orasanu

      Decembrie 5, 2011 at 1:41 pm

      nu e drept. asta vroiam eu să spun. 🙂

       
      • scorpio72

        Decembrie 5, 2011 at 1:54 pm

        Tibi..ce este drept pe lumea asta?

         
      • psi

        Decembrie 5, 2011 at 5:13 pm

        poţi să spui şi tu, tibi. când doi oameni spun acelaşi lucru înseamnă că văd la fel… 🙂

         
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2011 at 1:53 pm

      Poate voi fi ecou.. 🙂

       
      • Tiberiu Orasanu

        Decembrie 5, 2011 at 2:28 pm

        scorpio
        Este drept ceea ce consideră fiecare dintre noi, că este drept. 🙂

         
        • scorpio72

          Decembrie 5, 2011 at 5:59 pm

          Asta nu inseamna ca si gandim corect si ce este drept pentru noi poate nu e pentru altii..

           
  6. Hapi. River_woman

    Decembrie 5, 2011 at 4:38 pm

    Graitoare poza!
    Eu sunt o papusa atunci cand doresc
    Am fost si marioneta…….din pacate

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2011 at 6:01 pm

      Da,cred ca si daca puneam doar poza..spunea totul.
      Hapi…un pup de la mine.Lasa ca stiu eu ce iti poarta tie de acum incolo noroc 🙂 .

       
  7. almanahe

    Decembrie 5, 2011 at 7:47 pm

    eşti o poveste frumoasă…şi eşti şi autorul ei; de-asta-mi place aici, pe pământ, că există multe poveşti, triste, vesele, daruri, din care ne-alegem cu câte ceva bun; iar răul, căci şi el vine la pachet, putem să-l prelucrăm ca povestea să aibă finalul dorit.

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2011 at 7:52 pm

      Almanahe…cred ca sunt un intreg roman 🙂

       
  8. monicas10

    Decembrie 6, 2011 at 12:30 am

    Cu ceva timp în urmă am citit o carte scrisă de S.N.Lazarev. Din ea mi-a rămas o frază în memorie. O reproduc, așa cum mi-o amintesc: cine de nimeni nu este iubit și pe nimeni nu iubește foarte ușor cade pradă ispitelor.
    Marionete suntem toți, o mare perioadă din viața noastră. Până când? Hmm… hai să spunem că ne achităm de niște obligații mai vechi…

     
  9. virusverbalis

    Decembrie 6, 2011 at 1:19 pm

    Ramai asa..ca e bine cum esti! :))

     

au urcat o treapta

 
