RSS

Aaaa…iubesc Romania.Iubesc Romania?

01 Dec

Am dat o cautare la postul de acum un an de 1 Decembrie 
Sunt cu un ochi la televizor si unul pe geam.Afara a dat soarele,este o vreme frumoasa si se va incalzi.
Parca imi mai incalzeste si mie un pic sufletul,mai ales ca astazi plec si la drum.
1 Decembrie..ziua Romaniei.Nu mi-am schimbat parerea de anul trecut fata de anul acesta.Am acelasi respect fata de oamenii simpli care se zbat sa faca ceva pentru aceasta tarisoara vanduta pe bucatele si aceeasi scarba pentru cei care ne conduc.
Iubesc Romania?Poate,cred ca da.Aud acum pe unul la tv-iubeste Romania pentru fetele ei frumoase. Si atat!
Poate o iubesc.Cred ca da.Pentru mine inseamna acasa.Am fost plecata si stiu ce inseamna sa nu te simti bine,sa iti fie dor de tot ce e drag,sa lasi copilul ca sa te amagesti ca vei urca ,,sus”.Sau sa reusesti.
Eu m-am intors.Cu bune si rele..sunt aici,acasa.
Ma mint si amagesc sau poate chiar asa este,ca suntem un popor frumos si descurcaret in foarte multe situatii.Iar in situatiile de criza ne adaptam rapid,poate prea rapid,in asa fel incat devenim nesimtiti si nu ne mai pasa.
Fiul meu s-a trezit si m-a intrebat daca azi e ziua Romaniei…si a spus sa ii dau numarul ei,sa o sune sa ii ureze ,,La multi ani!”.
E o zi frumoasa.Cel putin asa o simt.Pentru mine ziua de azi va fi speciala.Eu plec la drum..stiu,ma repet.
Voi ce faceti azi? Ok,ok..indiferent ce faceti,opriti-va o clipa si ganditi-va ca azi poate va simtiti un pic roman. Si apoi continuati-va ziua,in asa fel incat la sfarsitul ei, sa zambiti.
La multi ani,romane!

 
25 comentarii

Scris de pe Decembrie 1, 2011 în Diverși picurici

 

25 de răspunsuri la „Aaaa…iubesc Romania.Iubesc Romania?

  1. darkleya

    Decembrie 1, 2011 at 9:15 am

    eu mi-am dat seama c-o iubesc dupa ce am inceput sa calatoresc in strainatate-in interes de serviciu sau personal-si de fiecare data ma intorceam acasa cu drag si nerabdare. o iubesc pentru simplul fapt ca aici e acasa
    calatorie placuta!

     
    • scorpio72

      Decembrie 1, 2011 at 11:57 am

      Dark,multumesc frumos. Eu ma intreb in fiecare an daca ma simt sau nu roman..cred ca da.

       
  2. psi

    Decembrie 1, 2011 at 9:48 am

    la mulţi ani, suflet de român!
    eu astăzi joc, ascult muzica noastră şi te chem în horă… 😉 hai!
    http://www.youtube.com/watch?v=ljbEQhQy1hE&feature=related

     
  3. myself

    Decembrie 1, 2011 at 10:23 am

    la multi ani

     
  4. redsky2010

    Decembrie 1, 2011 at 11:53 am

    la multi ani, romanco!
    daca o suna fiul tau, roaga-l sa-i spuna la multi ani si din partea noastra 😉

     
    • scorpio72

      Decembrie 1, 2011 at 11:58 am

      ,,A sunat-o” si l-a chemat sa vada parada 🙂

       
  5. Nea Costache

    Decembrie 1, 2011 at 12:01 pm

    La multi ani tuturor romanilor! Da, imi iubesc tara, o iubesc neconditionat pentru ca de aci ma trag, aci m-am nascut, am crescut si m-am realizat, aci se afla mormintele parintilor, bunicilor si stramosilor mei, aci mi-i casa, familia si prietenii si tot aci va fi si tarana-n care ma voi hodini alaturi de ai mei. Nu-i iubesc in schimb pe cei ce ne stau in frunte, incercand sa ne vanda pe nimic bogatiile lasate de Dumnezeu, saracindu-ne si umilindu-ne, lipsindu-ne de invatatura, sanatate si cele mai elementare drepturi. EI SA FIE BLESTEMATI!

     
    • scorpio72

      Decembrie 1, 2011 at 12:03 pm

      Nea Costache..azi zambeste,ai de ce! Lasa-i pe RAI!

       
  6. Tiberiu Orasanu

    Decembrie 1, 2011 at 12:15 pm

    La Mulţi Ani românilor, care iubiţi România, oriunde v-aţi afla!

     
  7. Altcersenin

    Decembrie 1, 2011 at 12:27 pm

    La multi ani romani!
    la drum? departe?

     
  8. Nea Costache

    Decembrie 1, 2011 at 12:53 pm

    Ii invit pe cititorii blogului tau sa citeasca o poezie compusa de un poet oltean:
    http://www.neacostache.com/2011/12/01/de-ziua-na%c8%9bionala-un-poet-drag-mie-marius-adrian-porojnicu/

     
  9. Minoki

    Decembrie 1, 2011 at 2:38 pm

    La multi ani!

     
  10. Tudor Enea

    Decembrie 1, 2011 at 4:28 pm

    La multi ani!

     
  11. Hapi. River_woman

    Decembrie 1, 2011 at 8:06 pm

    Astazi a fost o zi speciala pe care am petrecut-o acasa cu cei dragi.Maine sunt din nou pe drum
    Acum , spre seara am fost la Carturesti cu al meu , am rasfoit niste carti si am baut Roiboos Tea. A fost placut, linistit, familiar 🙂
    Sper c-ai avut o zi pe placul tau
    La multi ani 🙂

     
  12. Alex

    Decembrie 1, 2011 at 10:05 pm

    La mulţi ani românco! 🙂

     
  13. CARMEN

    Decembrie 1, 2011 at 10:06 pm

    La multi ani! 🙂

     
  14. monicas10

    Decembrie 2, 2011 at 7:54 am

    Da, ieri a fost o zi specială… am primit una după ceafă. Virtual. Dar sunt român și m-am învățat să îndur multe… toate sunt cu un folos. 🙂
    La mulți ani, scorpio!

     
  15. Georgiana

    Decembrie 2, 2011 at 11:20 am

    la mulți ani fericiți, Scorpiuțo! scuze de întârziere 🙂

     
  16. virusverbalis

    Decembrie 2, 2011 at 11:56 am

    La Multi Ani,Romania!

     

au urcat o treapta

 
