RSS

Provocarea-Cu ochii inchisi.

21 Noi

,,Merg pe un pod construit din  liane si totul este incert,cu ochii inchisi insa simt ca  este sigur.
Daca as deschide ochii,as vedea ca totul doare si apoi as simti si durerea.
Nu vreau,ma simt bine asa,pot avea orice dorinta atata timp cat nu deschid ochii.
Imi pot imagina ca nu exista suferinta,pot vedea viata in roz,sperantele,trairile,fanteziile mele ar capata contur.
Cu ochii inchisi,nu as vedea foamea si setea de putere,nu as dibui minciuna din ochii celuilalt.Nu as vedea gesturi care tradeaza..
As trai in ireal.Sufletul meu ar zbura catre teluri inalte,inima ar avea pentru ce sa bata,zambetul ar fi larg.
M-as arunca fara sa ma gandesc in valtoarea vietii,cu ochii inchisi.Pentru ca nu as vedea realitatea.
As trai cu speranta si m-as hrani cu vise.Cu ochii inchisi,totul este frumos.Este lumea pe care eu o caut de multa,prea multa vreme.Si in care cred,in toata naivitatea mea.
M-am nascut intr-un timp care nu este al meu,in care nu ma regasesc absolut deloc.
Locul meu nu este aici.Cu ochii inchisi insa,l-am gasit de fiecare data si de fiecare data incerc sa il pastrez cat mai mult langa mine.
Cu ochii inchisi chiar pot ,,vedea” viitorul.Si tot tinandu-i inchisi,pot culege cireasa de pe ce tort doresc eu.
,,Deschide ochii.Deschide ochii..”…….
Mi se spune sa deschid ochii.Refuz.
Prefer sa merg mai departe cu ochii inchisi.Asa pot trai eu.Ma fac ca nu vad nimic in jurul meu,chiar daca uneori privesc usor printre gene.” Jekylla

Alte ,,Provocari” la Psi,Redsky,Sara,Tiberiu,Carmen Sima,Rokssana,Dictatura justitiei,anaid,Cita

 

Etichete: , , ,

27 de răspunsuri la „Provocarea-Cu ochii inchisi.

  1. silavaracald

    Noiembrie 21, 2011 at 9:18 am

    Măi, oare numai la mine e așa de greu de citi?! 😕
    ”Cu ochii larg închiși”… ăsta e un titlu la care m-am gândit acum vreo câțiva ani. Și pe care l-a folosit apoi madam udrea pe blogul ei, așa că nu-mi mai place.
    În schimb, postarea ta mi-a mers la inimă, ca de obicei. 🙂
    ”M-as arunca fara sa ma gandesc in valtoarea vietii,cu ochii inchisi.Pentru ca nu as vedea realitatea.”
    LE: Acum se vede bine… Nu-ș’ ce-a fost. Poate nu-mi deschisesem bine ochii. 😀

     
    • scorpio72

      Noiembrie 21, 2011 at 9:20 am

      Cand se mai intampla,mai da un refresh…

       
  2. redsky2010

    Noiembrie 21, 2011 at 10:00 am

    daca tu te simti bine cu ochii inchisi, atunci e ok. fiecare gasim o metoda sa mergem inainte. nu finctioneaza aceeasi cale pt toti…

     
    • scorpio72

      Noiembrie 21, 2011 at 5:34 pm

      🙂 Depinde de situatie…
      Am momente cand ii tin larg deschisi si sunt atenta la orice detalui,despicand firul in 8 sau cand ii tin inchisi si nu ma gandesc la nimic.

       
  3. psi

    Noiembrie 21, 2011 at 11:30 am

    eu cred că toţi mergem prin viaţă, mai mult sau mai puţin, cu ochii larg închişi. există momente când astfel se vedem mai bine.

     
  4. dictaturajustitiei

    Noiembrie 21, 2011 at 11:32 am

    Unde poate fi mai bine decât în Împeriul Ochilor Închiși ?

     
  5. banifarabani

    Noiembrie 21, 2011 at 1:47 pm

    Eu am preferat o altă formulă: Să merg cu ochii deschişi, prin Lumea lui Ainival
    Dar recunosc, am început prin a închide ochii. Apoi, când lumea dinăuntru a început să devină din ce în ce mai consistentă, ca aici de pildă, am început să deschid ochii. Aşa, ca pentru o clipă! O clipă în care să proiectez Lumea aceea, înafară!
    Şi iată că, mai în glumă, mai în serios, o regăsesc AICI!
    MULŢAM FAIN! 🙂

     
  6. monicas10

    Noiembrie 21, 2011 at 1:52 pm

    Și e tare frumos acolo, în lumea asta…
    Iar celor care mi-au spus să-mi deschid ochii, le-am spus să-și deschidă ei ochii mai întâi. Să vadă și ei ceea ce „văd” eu, din lumea aia, atât de frumoasă.
    E greu, tare greu, să pleci de acolo. Să începi din nou să înveți să „mergi”, altfel decât ai fost învățat. Pe undeva, am găsit o descriere foarte frumoasă dată unui astfel de „mers”: „cu un picior la cer și unul pe pământ”. 🙂

     
    • scorpio72

      Noiembrie 21, 2011 at 5:36 pm

      Sunt totusi doua lumi atat de diferite….

       
  7. banifarabani

    Noiembrie 21, 2011 at 1:52 pm

    @ dictaturajustiţiei
    Evident, în lumea în care mergem cu ochii deschişi! În popor se spune că e cam greu ca un orb să conducă pe cineva la izbândă… Atâta doar că, de prea multă goană după confort şi siguranţă, majoritatea omenirii, a uitat că vederea cea adevărată, e DINCOLO DE OCHI. Şi ACEI OCHI, se deschid abia după închiderea pleoapelor peste globii cei atât de banalizaţi…

     
  8. cita

    Noiembrie 21, 2011 at 3:10 pm

    sa stii ca si eu am sentimentul ca locul meu a fost, undeva in anii 1850…
    imi pare ca apartin unei alte lumi! dar incerc sa supravietuiesc ascultand de ochii sufletului!
    O zi buna si o saptamana asijderea 🙂

     
  9. rokssana

    Noiembrie 21, 2011 at 5:12 pm

    asa cu ochii inchisi mi-e bine mie 🙂

     
  10. virusverbalis

    Noiembrie 21, 2011 at 5:30 pm

    Scorpiuto, Jegarel cum si-i tine? :))

     
    • scorpio72

      Noiembrie 21, 2011 at 5:38 pm

      Jegarel ii tine larg deschisi,dar se arunca cu ei ,,inchisi” 🙂 .

       
  11. anaid

    Noiembrie 21, 2011 at 8:16 pm

    ce paradox frumos! sa putem vedea cu ochii inchisi, in vreme ce cu ochii deschisi suntem orbi.

     
  12. Georgiana

    Noiembrie 22, 2011 at 5:50 pm

    eu-i țin mai mereu larg deschiși, că mi s-o zis că-s mai frumoși așa decât închiși 😛
    pup, scorpiuța!

     
  13. Alex

    Noiembrie 26, 2011 at 12:25 am

    Frumos ai scris. Iar poza….of! mi-a amintit de Gălbenuş al meu….
    Numai bine, Scorpio! 🙂

     

au urcat o treapta

 
