RSS

Dictionar zilnic

10 Noi

Dimineata,cald,frig,cafea,Jami,tigari,calculator,blog,bloguri,plictiseala.
Scoala,ore,lucrari,colegi,rasete,tigari,covrigi,plictiseala.
Oameni,indiferenta,graba,prostie,invidie,boala,fericire,pupaturi,tigari,plictiseala.
Vise,sperante,telefoane,prieteni,uman,disperare,comunicare,secrete,tigari,plictiseala.
Ganduri,incredere,deceptie,drumuri,chitante,plata,bani,zi,tigari, plictiseala.
Parinti,copil,casnic,adunari,scaderi,nerostire,zbatere,indiferenta,tigari,plictiseala.
Calm,nervi,amalgam,asteptari,singuratate,Jami,laptop,blog,bloguri,tigari,telefoane,zambete,soapte,plictiseala.
Zile,seri,nopti,timp,reluare,plictiseala…viata.

 
26 comentarii

Scris de pe Noiembrie 10, 2011 în De-ale mele...personale, Diverși picurici

 

26 de răspunsuri la „Dictionar zilnic

  1. coolnewz/Ratatouille

    Noiembrie 10, 2011 at 9:40 am

    pai hai sa scrii si pe blogul meu daca te plictisesti :))

     
  2. Traian

    Noiembrie 10, 2011 at 1:07 pm

    las’ ca-ti trece…

     
  3. Tiberiu Orasanu

    Noiembrie 10, 2011 at 6:03 pm

    Toţi avem uneori momente neplăcute. Trec…
    Eşti tînără, frumoasă, inteligentă, talentată; cum reuşeşti să te plictiseşti?

     
    • scorpio72

      Noiembrie 10, 2011 at 6:18 pm

      🙂 am prea mult timp liber(totusi),cu toate cele pe care le fac…..

       
      • Tiberiu Orasanu

        Noiembrie 10, 2011 at 6:28 pm

        Ai timp liber destul? Păi aşa ceva este aur curat! Plimbare, lectură, film, zgîit ochii prin magazine, toate sunt aproape gratis şi umplu timpul, perfect!

         
        • scorpio72

          Noiembrie 10, 2011 at 6:31 pm

          Cat timp crezi ca pot face astea mereu?

           
          • Tiberiu Orasanu

            Noiembrie 10, 2011 at 6:59 pm

            Nu trebuie mereu ci, măcar din cînd în cînd.
            Timpul trebuie ocupat cu ceva, cu aproape indiferent, ce. Cel puţin aşa cred.

             
    • monicas10

      Noiembrie 16, 2011 at 2:02 am

      … asta mă întrebam și eu…

       
  4. Marian S

    Noiembrie 10, 2011 at 7:54 pm

    Cam multe ţigări, zic.

     
  5. tink3rbe11

    Noiembrie 10, 2011 at 8:27 pm

    Prea multe tigari si mai alunga din plictiseala asta care este 100% …ca si tigarile de altfel!!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 11, 2011 at 11:58 am

      Clopotel,este singurul viciu pe care il am 🙂 .

       
      • Marian S

        Noiembrie 11, 2011 at 7:48 pm

        Incearca sa faci un schimb de vicii…

         
  6. Georgiana

    Noiembrie 10, 2011 at 9:03 pm

    hahahah! zic și eu ca Ratatouille! hai să scrii și la mine pe blog 😀

     
  7. silavaracald

    Noiembrie 11, 2011 at 11:54 am

    Și la mine, Scorpio. Și adă cu tine și poze de-alea, știi tu de care. ;))

     
  8. Traian

    Noiembrie 11, 2011 at 12:14 pm

    Da, da, poze…pozitii…

     
    • scorpio72

      Noiembrie 11, 2011 at 12:18 pm

      Traian,alea nu le mai am,tot la Slvc sunt pe blog ramase 🙂 .

       
  9. psi

    Noiembrie 11, 2011 at 7:26 pm

    să fii bine.

     
  10. addicted

    Noiembrie 12, 2011 at 7:13 pm

    Mai da-mi te rog din timpul tau pentru ca al meu dictionar este format numai dintr-un cuvant: oboseala. 😦

     
  11. monicas10

    Noiembrie 16, 2011 at 2:06 am

    Brainstorming: DE CE

     
  12. banifarabani

    Noiembrie 18, 2011 at 8:12 pm

    Plictiseală?!?
    Uite aici două întrebări cu care să îţi omori plictiseala vreo câţiva ani de-acum înainte:
    1. Ce talente ai?
    2. Cum ţi le-ai pus în valoare?

    Şi pentru un „Plan B”, o a treia:

    3. Cât anume ţi le-ai dezvoltat?
    Să-mi scrii dacă mai ai timp să te plictiseşti! Mai am şi alte întrebări 😉

     
    • scorpio72

      Noiembrie 19, 2011 at 8:11 am

      Bani,iti voi raspunde intr-un post saptamana viitoare.

       

au urcat o treapta

 
