RSS

Dupa..

03 Noi

ziua de ieri.O zi despre care nu vreau sa vorbesc,este ziua in care se aduna cele mai multe frustrari si de care nu ma pot bucura de foarte multi ani..de prea multi..
Urasc ziua mea de nastere,Craciunul,Revelionul..exact sarbatorile cele mai dragi.Nu urasc din invidie pentru ca altii ar avea si eu nu(nu ma refer la material)ci pentru ca nu pot intra in spiritul zilelor.
Am ani in care ma simt bine ,pana ajung in casa si ani in care e dezastru de dimineata pana cand se incheie ziua.
Ieri a fost una dintre acestea.Am avut niste oameni extraordinari langa mine,care au incercat sa ma faca sa simt ca traiesc…degeaba..eu trebuie sa imi revin singura.
Sunt pana la urma om,am slabiciuni si nu pot fi tot timpul puternica .Ajutand mereu pe ceilalti,uit sa ma ajut pe mine,uit ca eu exist,ca am suflet,ca ma doare.
Am citit ieri ceva interesant la un om drag mie,ceva de genul:,,O inima mare este inima care stie sa ierte”. Asa este…
Am trecut si de asta.Am mai adaugat un an si sunt curioasa ce imi ofera..nimic nu ma mai surprinde…
Va multumesc mult de tot pentru urari.

 
42 comentarii

Scris de pe Noiembrie 3, 2011 în De-ale mele...personale

 

42 de răspunsuri la „Dupa..

  1. silavaracald

    Noiembrie 3, 2011 at 9:23 am

    După o anumită vârstă, nici mie nu mi-au mai plăcut aniversările. Le simțeam mai mult ca pe niște comemorări, așa că sar cu eleganță peste ele.
    Oricum, La mulți ai! :-*

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:25 pm

      Nu este vorba ca nu imi plac..iubesc aniversarile,numai ca…ma mai apuca si pe mine 🙂 .

       
  2. coolnewz/Ratatouille

    Noiembrie 3, 2011 at 9:31 am

    Asadar: La multi ani! 🙂 Ahhh, acu imi dau seama … nu m-am prins care-i treaba ieri cu 39!! :)) Ce greu de cap sunt!
    In alta ordine de idei, cu siguranta iti mai aduci aminte posturile alea (normal ca-ti aduci aminte ca-s ale tale) cu barbati fatali de pe net! Ei bine, poate aterizeaza si aia pe blogul tau azi! Asa … ca un cadou de „dupa ziua de ieri” 🙂
    La multi ani!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:27 pm

      Rata…acei barbati mi-i doresc doar in fanteziile mele,altceva imi doresc langa mine si nu sa fie un macho ci sa aiba suflet si sa ma vada ca exist langa el.

       
  3. darkleya

    Noiembrie 3, 2011 at 9:39 am

    La mulţi ani cu întârziere şi de la mine. Îţi doresc tot binele din lume, suflet frumos!

     
  4. irenadaiana

    Noiembrie 3, 2011 at 9:58 am

    la multi ani Scorpiuto , sa fii iubita si lasa naibii melancoliile , cand o sa fii cu noua ani mai sus (ca mine asa 🙂 ) ce-o sa mai faci? lasa-te dusa de val , nu conteaza ca te mai si lovesti de vreo stanca , vei vedea ca cineva se va gandi la tine , ca exista cineva pentru fiecare doar ca n-a venit inca momentul. Iar cand va veni va aduce cu el in compensare tot ce ti-a lipsit pana atunci. 🙂

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:28 pm

      Cand o sa fiu cu 9 mai mult probabil ca o sa tund pletele la vene…:) .

       
  5. redsky2010

    Noiembrie 3, 2011 at 12:57 pm

    hmmm, adesea simt si eu ce ai scris tu acolo, insa de ziua mea am decis acum cativa ani sa fiu fericita! ma inconjor de oameni dragi si absorb momentul din tot sufletul. nu compar cu alte momente, nu gandesc unde as fi putut fi daca… sau cu cine. doar traiesc momentul prezent si ma bucur de orice atentie,de orice zambet al unei prietene care obosita si-a facut timp sa fie cu mine, de o seara speciala, intr-un miez de vara, pe o terasa. numai bine iti doresc!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:29 pm

      Si eu mi-am propus asta,uite insa ca ieri nu a functionat.
      Ei lasa..data viitoare,ca tot ma rotunjesc 🙂 .

       
  6. Georgiana

    Noiembrie 3, 2011 at 1:28 pm

    te pup Scorpiuțo! ești o gagică faină de tot! la cum arăți bănuiesc c-ai împlinit vreo 28 de ani, nu? 😛
    mulți ani și buni!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:30 pm

      Nu iubita,39 si nu mi-i ascund nici o clipa…Te pup si eu.

       
  7. blo

    Noiembrie 3, 2011 at 3:26 pm

    La multi ani! 🙂

     
  8. Traian

    Noiembrie 3, 2011 at 4:38 pm

    Stii ceva? Mie-mi place pisoiu ala…si bucata de blugi, atat cat se vede.
    La multi ani, da-o incolo suparare!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:31 pm

      Si mie imi place pisoiul 🙂 .
      Multumesc Traian..gata,s-a dus…

       
  9. Valentina

    Noiembrie 3, 2011 at 4:38 pm

    La mulţi ani ! 🙂

     
  10. psi

    Noiembrie 3, 2011 at 5:46 pm

    n-am apucat să te sun astăzi. 😦 dar cuvitele, gândurile, îmbrățișările sunt aceleași… și mâna întinsă.

     
  11. dictaturajustitiei

    Noiembrie 3, 2011 at 6:07 pm

    Îmi pare rău că n-am aflat de ieri dar sper să mă ierți. Îți doresc să te bucuri mai mult de propria-ți zi și să faci din ea cu adevărat o sărbătoare. LA MULȚI ANI !

     
  12. Claus

    Noiembrie 3, 2011 at 6:37 pm

    La multi ani!
    Ziua ta este când simţi tu că este, nu o simplă dată din calendar.
    La mulţi ani peste cei 28 trecuţi, vorba Gianei 🙂

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2011 at 8:33 pm

      Claus..mare dreptate ai.
      Da mai..mai punem 10 peste aia 28.
      App..la 28 divortam..deci da-i incolo 🙂 .

       
  13. Hapi. River_woman

    Noiembrie 3, 2011 at 9:05 pm

    La multi ani draga Scorpio, te imbratisez si sper sa vad cat mai des poze in care zambesti……cu sufletul 🙂

     
    • scorpio72

      Noiembrie 4, 2011 at 7:25 am

      Hapi,multumesc..si eu te imbratisez.

       
  14. Gabriela Cimpoca

    Noiembrie 3, 2011 at 10:50 pm

    Cum imi spunea cineva azi, de ziua mea… 29, again! Asa arati si tu, fata, de 29 de ani (39 din titlul de ieri trebuie sa fie o greseala), asa ca ai toata viata inainte. Traieste si o sa fie bine! Pupici de-aici 🙂

     
    • scorpio72

      Noiembrie 4, 2011 at 7:25 am

      Gabi,la multi ani si tie inca odata….
      traiesc,respir,ce sa fac..trebuie.

       
  15. monika

    Noiembrie 3, 2011 at 11:07 pm

    LA MULTI ANI! sa fi fericita,sa fi iubita, sanatoasa si tot ce iti doresti sa se implineasca pentru ca meriti pe deplin.te pup cu mult drag si dor de tine.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 4, 2011 at 7:27 am

      Ciprioata mea draga..imi este ingrozitor de dor de tine…Suna-ma naibii odata…

       
  16. cita

    Noiembrie 4, 2011 at 12:17 pm

    Iti transmit urari de bine – desi cu intarziere! La multi ani!
    Cunosc perfect starea pe care o descri. Ea ma invadeaza de cativa ani in coace!
    Ca un scorpion adevarat… ce esti , vei regasi vigoarea, vitalitatea, dincolo de o anume zi care iti aduce aminte de multele lucruri care nu mai sunt la fel!
    Iti doresc sa-ti fie bine!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 4, 2011 at 7:05 pm

      Cita,multumesc.Trebuie sa ma gandesc sa imi fie bine,nu am incotro..

       
  17. Lecti

    Noiembrie 4, 2011 at 9:34 pm

    Fataaaaa! Fuse ziua ta? La Multi Ani, sa fii sanatoasa, fata, ca asta e fundamental! Mie-mi spui de aniversari? Pana nu mi-am facut adresa de FB, nici dracu, in afara de 3 persoane, nu-mi urau nimic! Iar sarbatorile…. nu ma mai agaseaza de mult

     
    • scorpio72

      Noiembrie 4, 2011 at 9:52 pm

      Lectere,multumesc mult.Fuse si se duse…bine ca 🙂 .

       
  18. BlueRiver

    Noiembrie 4, 2011 at 9:47 pm

    scorpiuta, nici mie nu-mi place ziua mea si revelionul… Craciunul este pentru familie, ca si Pastele, care mie mi se par triste, de cand nu mai e tata :(… ziua mea este o zi ca oricare alta, iar revelionul… anul asta chiar nu stiu ce-am sa fac ( niciodata nu stiu ce-o sa fac de revelion, dar intotdeauna se iveste ceva cu o zi- doua inaite)… „Fruntea sus si joc de glezna!” asa cum zice un amic de-al meu 😉

     
    • scorpio72

      Noiembrie 4, 2011 at 9:53 pm

      Anca,a trecut si asta…mai am cateva hopuri si se termina si anul asta…

       
  19. VirtualKid

    Noiembrie 4, 2011 at 10:42 pm

    Am sa iti urez tot ceea ce iti este de trebuinta sufletului tau, alaturi de un sfat apartinand lui Nicolae Oancea:
    http://jumatati.blogspot.com/2010/12/poti-trece-peste.html
    Mie imi foloseste in fiecare an ca sa pasesc peste momentul dificil.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 5, 2011 at 8:07 am

      Virtualkid,am sa tin cont de asta sa stii..am citit,imi place cum suna. 🙂

       
  20. papagigli

    Noiembrie 5, 2011 at 12:44 am

    Psst, sexy! La multi ani si un mare pup si de la mine, together with a good one! 😉

     
    • scorpio72

      Noiembrie 5, 2011 at 8:08 am

      Da..Papi..sexi si rea… 🙂
      Multam fain,pup si eu.

       

au urcat o treapta

 
