RSS

Provocarea-Mesaj pentru mine

31 Oct

Lasa-te mangaiata de soare si sarutata de stropii de ploaie.
Sopteste-i vantului sa te invete sa zbori.
Florilor ca sunt gingase si frumoase..Spune-le vorbe catifelate.

Impacate cu cele doua din tine…
Traieste-ti viata asa cum nu ai stiut sa o faci.
Bucura-te de toate clipele frumoase din viata ta,de nimicurile care iti smulg un zambet.
Invata sa zambesti si sa fii fericita.
Priveste cu indulgenta rautatea din jur si nu te lasa afectata de lucruri marunte.Pentru ca lucrurile marunte,adunate intr-un buchet,pot deveni de fapt esentialul.
Iubeste in continuare oamenii,asa cum ai facut-o mereu.Este imposibil ca din multimea ce te inconjoara sa nu fie un OM care sa nu iti intoarca iubirea.Si lasa-te iubita.
Fa o operatie estetica sufletului tau si fa-l din nou mare si puternic.
Aduna-ti cioburile inimii si invat-o sa bata din nou..in asa fel incat sa fie auzita.
Nu pleca niciodata capul,pentru ca nu vei reusi sa privesti in ochi SPERANTA.
Incearca tot ceea ce ti se pare nou si imposibil,raspunde provocarilor vietii,pentru ca numai asa vei simti ca traiesti.Dar fa-o cu cap si nu te lasa tarata in derizoriu.
Prezentul conteaza,viata este atat de scumpa si grea,incat trebuie sa primesti si traiesti cu bucurie clipa.Si sa te bucuri de ea ca si cum ar fi ultima.
Si cel mai important…ramai tu, cea care ai fost si esti dintotdeauna!Chiar daca vei cadea,tu stii sa te ridici.
Carpe diem…

PS-,,Mi-a placut mult  si de el m-am bucurat doar eu.Pentru ca doar eu am fost prezenta.Si vreau sa il pastrez,chiar daca il voi privi in fiecare zi si bucurandu-ma de el,sau va ramane un simplu dar frumos  cadou, pastrat in sertarul cu amintiri”-Jekylla.

Alte ,, Mesaje” puteti citi la:
Psi,Redsky,Tiberiu,linkping,profunzimi,Virusverbalis,anaid,citacristiangheorghealmanahe,dictaturajustitiei,
Rokssana,Dagatha

 

Etichete: , , , ,

42 de răspunsuri la „Provocarea-Mesaj pentru mine

  1. Minoki

    Octombrie 31, 2011 at 7:55 am

    Frumoase ganduri, matinale, asa, de luni dimineata! Parca m-au incarcat cu energie pozitiva! O saptamana frumoasa!

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2011 at 8:00 am

      Minoki,iti multumesc si fie ca toata saptamana si tot de acum incolo ,sa fie sub o stea pozitiva pentru tine.

       
  2. abisurile

    Octombrie 31, 2011 at 10:21 am

    „Esentialul este facut din lucruri marunte” : pai sigur ca da , mai greu cu constientizarea situatiei

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2011 at 11:40 am

      Este atat de simplu si totusi atat de complicat.

       
  3. dictaturajustitiei

    Octombrie 31, 2011 at 10:50 am

    Vei vedea că dorința îți va fi îndeplinită.

     
  4. redsky2010

    Octombrie 31, 2011 at 11:35 am

    phiiiiiii, ce de idei fain expuse! aia cu speranta m-a dat pe spate! am sa tin minte sa nu mai plec ochii niciodata! numai bine, suflet frumos!

     
  5. silavaracald

    Octombrie 31, 2011 at 11:35 am

    Am vrut să selectez câteva din ”sentințe”, dar am ajuns la concluzia că ar trebui să preiau întregul text, așa că mă rezum doar la a-ți spune că-mi place profesia asta a ta de credință în Bine și Iubire. 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2011 at 11:41 am

      Ce sa fac,daca ,cu toata,,duritatea” mea..nu pot fi altfel?

       
  6. rokssana

    Octombrie 31, 2011 at 3:25 pm

    „Si cel mai important…ramai tu, cea care ai fost si esti dintotdeauna!Chiar daca vei cadea,tu stii sa te ridici.
    Carpe diem…”…asta-i esenta….frumos mesaj si educativ 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2011 at 4:11 pm

      Rokssa.dar asta fac, traiesc clipa.

       
  7. Tiberiu Orasanu

    Octombrie 31, 2011 at 3:59 pm

    Ei, tare mult m-aş bucura să rămîi mereu cu starea asta de spirit!
    Frumoasă filosofie de viaţă ai expus aici. Fie să se împlinească visul tău cel mai frumos! 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2011 at 4:12 pm

      Tibi,o am mai mereu,numai ca nu o scot la suprafata 🙂 .

       
  8. psi

    Octombrie 31, 2011 at 7:07 pm

    mesajul tău îmi aminteşte de unul dintre mentorii mei, herr rune. de la el am învăţat ceea ce ştiam: că eu îmi sunt cel mai frumos dar şi este treaba mea să am grijă de el.
    te îmbrăţişez. mult. în loc de cuvinte.

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2011 at 7:24 pm

      Multumesc mult Psi.Nu e nevoie de cuvinte….

       
  9. anaid

    Octombrie 31, 2011 at 9:10 pm

    bun, deci astazi am citit o lista intreaga de sfaturi sub forma de mesaje 🙂 tre sa imi scot carnetelul sa le notez, ca sa le urmez. oricum, preferatul meu e ultimul: carpe diem!

     
  10. monicas10

    Octombrie 31, 2011 at 9:52 pm

    Amin!

     
  11. almanahe

    Octombrie 31, 2011 at 9:59 pm

    Când mintea se luminează, niciun război nu-şi mai găseşte armele-ncărcate.
    Cinsprezece poziţii ferme!
    Dacă aş fi ştiut limba greacă l-aş fi numit răspicat decapendelog. Dar n-o cunosc, aşa că am folosit resurse googliene de tradus. Sper să nu mă fi tradus! 🙂

     
    • almanahe

      Noiembrie 1, 2011 at 12:48 am

      la căutarea-n google am folosit corect „cincisprezece” 😉
      am simţit nevoia să revin, căci n-aş vrea să-mi sară-n cap căutători de nod în papură.

       
  12. dagatha

    Octombrie 31, 2011 at 11:05 pm

    am venit țintă aici! Am bănuit eu că provocarea asta e făcută pentru tine! 😀
    Revin mereu cu drag la tine. E ceva care mă atrage, dar mă și înfioară în același timp. Poate din cauza…celeilalte? 😀
    Muah!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 1, 2011 at 8:24 am

      🙂 Dagatha..acum am fost eu si nu cealalta sau cealalta si nu eu…nu stiu.

       
  13. virusverbalis

    Noiembrie 1, 2011 at 10:24 am

    Rabdareeee..Carpe diem! :))

     
  14. Traian

    Noiembrie 1, 2011 at 4:34 pm

    Doua’ntr-una… ia, ca-i super-oferta!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 1, 2011 at 4:56 pm

      as vrea sa cred ca am inteles,dar se pare ca nu…

       
      • Traian

        Noiembrie 1, 2011 at 8:03 pm

        tot asa am inteles si io…

         
  15. Georgiana

    Noiembrie 1, 2011 at 6:14 pm

    🙂 te pup, Scorpiuțo! :*
    apropo de votare, răspund aici întrebării tale de la mine de pe blog: teoretic ar trebui aleasă doar o fotografie, adică cea pe care-o dorești tu câștigătoare. Dar dacă mai ai două și pt locurile 2 și 3, le poți vota, deși încă nu știu dacă pot să dau și premii 🙂 Tre să vorbesc cu sponsorul 😉 vom vedea.
    O seară frumoasă!

     
  16. cleo

    Martie 21, 2013 at 2:22 pm

    E un inceput …..??

     
    • Scorpio

      Martie 21, 2013 at 2:28 pm

      De fapt asa a fost dintotdeauna….si totusi..un inceput…

       
      • cleo

        Martie 21, 2013 at 2:50 pm

        ma tii pe jar… 😦 las ca ‘ajung eu la zi 😛

         

au urcat o treapta

 
