RSS

Provocarea-Prima intalnire

24 Oct

Avea 18 ani,era frumos,brunet si cu ochi albastri.Imi placea tare mult,insa nu dupa mine venea in fata blocului,ci dupa prietena mea care la cei 15 ani ai ei,era de o frumusete rapitoare,de care era constienta si pe care o folosea cat putea de bine.
Ma invatasem ca atata timp cat vom fi in gasca,voi fi intotdeauna pe locul doi sau trei,insa nu ma deranja…
Probabil ca Bela i-a dat cu tifla sau a aflat ca se mai intalnea si cu altii,pentru ca in ultimul timp isi indreptase atentia asupra mea.
Nu eram indragostita,insa imi placea ca ,la varsta cand simti primii fiori si nu stii cu ce se mananca..,eram in atentia unui baiat destul de mare,care putea avea orice fata(si poate chiar avea).
Asa ca am fost mirata cand mi-a cerut o intalnire in doi.Adica doar noi doi? Eu cu el? Fara amice? Daaaaa!
In acea dupa-amiaza am coborat in fata blocului,imbracata intr-o pereche de pantaloni bleo,care imi puneau in evidenta mijlocul si popoul..atuurile mele 🙂
I-am simtit privirea cum ma ,,scana”,dar nu m-a deranjat,stiam ca are ce admira.
Mi-a placut intotdeauna sa joc jocul seductiei,de pustoaica il tot folosesc,sa atat..sa ma retrag ,sa enervez si sa incit…face parte din personalitatea mea…
Din pacate mi-am dat seama repede ca baiatul era cam infierbantat si ca nu prea ii ardea sa ma cucereasca..era totusi o prima intalnire.Incepuse deja sa ma pipaie,mainile lui coborau destul de repede pe picioarele mele in mangaieri obsesive,incepuse sa ma sarute pe gat…Si voia cu tot dinadinsul sa ma sarute..
Nu neg ca nu imi placea,insa nu imi plac lucrurile care se succed cu repeziciune,consider ca toate trebuie sa se intample la timpul lor,iar pe mine pana atunci nu pusese mana nici un baiat.Si acum simteam practic cum a sarit pe mine.
In momentul in care a inceput sa ma forteze sa ma sarute, am intrat in panica.Ma jucasem destul,acum nu mi se mai parea joc ci un fel de fortare.Deja nu imi mai placea si am incercat sa ma smulg din mainile lui..insa ma tinea cu forta si nu am reusit…
In schimb apropiindu-si buzele de gura mea stransa si vazand ca nu reuseste sa mi-o deschida cu nici un chip,m-a muscat de buze,dupa care am simtit o limba in gura,limba care imi numara maselele… 🙂
Am reusit sa ma trag din bratele lui si sa plec..m-am dus in casa,furioasa si cu lacrimi in ochi.
Aveam 15 ani si primul meu sarut fusese cu forta,plus buza imi fusese ,,ciupita” si simteam gust de sange in gura.
Maica-mea m-a vazut suparata si a tot insistat ,pana am rabufnit si plangand i-am spus ca am fost sarutata.
Cu forta! Mi-a explicat ca jocurile seductiei,daca nu stii sa le gestionezi si nu esti pregatita pentru ele,la un anumit moment pot deveni periculoase…
Apoi a concluzionat: ,,lasa ca ai tot timpul sa ai o intalnire adevarata si sa iti placa si sa fii sarutata”.

Alte Provocari,la:
Psimarinaabisuriletibiredsky,Virusverbalis,Rokssana,linkping,anaid,cristiangheorghe,Dagatha,cita,Dictatura justitiei,Carmen Sima.

 

Etichete: , , ,

46 de răspunsuri la „Provocarea-Prima intalnire

  1. rokssana

    Octombrie 24, 2011 at 9:49 am

    dulci amintiri 🙂

    aveam 17 ani la prima intalnire si el avea 22….mama ,ce mandra eram ca-mi da atentie …..dar era tare bland si dragut, n-ar fi facut ceva care sa deranjeze…. am doar amintiri placute 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 10:54 am

      Am ras mereu de cate ori mi-am adus aminte asta..

       
  2. Vero

    Octombrie 24, 2011 at 9:54 am

    Primul sărut… daaa… la vârsta când îl trăieşti de obicei pare să aibă atât de multă importanţă… pare să fie singurul lucru important din lume 😀

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 10:53 am

      La mine avea importanta primul sarut,din pacate ca si prima intalnire si primul sarut,au fost un esec.

       
  3. zaqk

    Octombrie 24, 2011 at 10:11 am

    Urlau hormonii in baiatul asta de dadeau peste margine!

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 10:18 am

      Mi-am dat si eu seama atunci .. 🙂

       
      • zaqk

        Octombrie 24, 2011 at 10:59 am

        Atunci sau acum, dupa ce au trecut ani si ai dobandit mai multa experienta de viata? 🙂

         
  4. psi

    Octombrie 24, 2011 at 10:31 am

    🙂 „dramatică” primă întâlnire.

     
  5. silavaracald

    Octombrie 24, 2011 at 10:43 am

    Mamă, înseamnă că am fost precoce rău.
    Primul meu sărut a fost la 14 ani și ceva. Știu că era în vara când intrasem la liceu. Era un băiat destul de simpluț, blond, cu barbă de vreo 3 zile, care mă zgâria pe față. N-a fost neplăcut, pentru că avea o blândețe firească și se pricepea. Mulțam fain, omule, oriunde te-ai afla acum. 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 10:52 am

      Mel..eu aveam 15 ani..si nu m-a impresionat nici limba lui si nici scuipatul pe care mi l-a lasat in gura.. 🙂 .

       
    • coolnewz/Ratatouille

      Octombrie 25, 2011 at 2:49 pm

      SLVC: cred ca m-a intilnit cu el zilele trecute! :)))

       
  6. anaid

    Octombrie 24, 2011 at 10:52 am

    http://jumatatea-din-semiluna.blogspot.com/2011/10/duzina-de-cuvinte-prima-intalnire.html

    am combinat-o cu tema de sambata, avand in vedere ca n-am putut sa joc 😀

     
  7. Georgiana

    Octombrie 24, 2011 at 1:46 pm

    hihihihihi! eu la 16 m-am sărutat prima dată. a fost pedeapsă dată la cărţi. mă rugam să nu pierd, ca să nu mă fac de cacao, că eu habar n-aveam să sărut 😀 am avut ghinion şi am pierdut, dar şi noroc, că era un băiat finuţ ăla cu care-am făcut-o. ştiu şi cum îl cheamă şi chiar îl mai văd prin cartier cu soţia şi copilul 🙂
    ti pup.

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 6:20 pm

      he,he..deci ti-a facut placere 🙂 .

       
  8. Tiberiu Orasanu

    Octombrie 24, 2011 at 3:12 pm

    Hmmm, ce amintiri! Care va să zică este adevărat că „prima” nu se uită.
    Aşa şi E. Acum, mi-am amintit că tot pe la vîrsta aceea, eram un grup de puştoicuţi şi de puştoicuţe care ne jucam de-a filmele franţuzeşti. 🙂 Taaare bine ne-au prins „lecţiile” acelea cînd… 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 6:19 pm

      Asa este Tibi,cum nu se uita nici prima dragoste…

       
  9. Gabriela Cimpoca

    Octombrie 24, 2011 at 3:14 pm

    De Bela mai stii ceva? E tot atat de frumoasa? E cu vreun Fat Frumos acum? 🙂 🙂 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 24, 2011 at 6:18 pm

      Bela a avut o viata formata dupa frumusetea ei,a stiut sa profite de asta..Chiar era o fata frumoasa.
      Este casatorita a doua oara,are doi copii,se machiaza foarte strident si s-a ingrasat…si nu o zic cu rautate,ci poate prin prisma faptului ca frumusetea chiar e trecatoare…Din tot ce era,au ramas doar doi ochi albastrii frumosi.

       
    • coolnewz/Ratatouille

      Octombrie 25, 2011 at 2:50 pm

      daca nu-i dadea cu tifla, nu se mai ingrasa! 😀

       
  10. Traian

    Octombrie 24, 2011 at 4:39 pm

    Si cu atuurile…cum stai?

     
  11. abisurile

    Octombrie 24, 2011 at 7:30 pm

    ha ha ha , chestia cu numaratul maselelor e tare !

     
  12. Traian

    Octombrie 24, 2011 at 9:07 pm

    nu se pune…

     
    • scorpio72

      Octombrie 25, 2011 at 8:02 am

      Ce nu se pune? Nu pot sa desenez.Fundul nu e mare,mijlocul este la locul lui,cu mici modificari dupa o nastere.. 🙂 .

       
  13. redsky2010

    Octombrie 24, 2011 at 9:21 pm

    ce nasol trebuie sa te fi simtit atunci fortata si smirgluita… cred ca la tine ar fi mai interesant cum a fost a doua oara 😀

     
    • scorpio72

      Octombrie 25, 2011 at 8:04 am

      De a doua oara..nu imi amintesc..parca era cu…nu,era cu…nu,stai ca nu mai stiu 🙂

       
  14. Marian S

    Octombrie 24, 2011 at 9:42 pm

    Nu stiu cum naiba se face, dar eu nu-mi amintesc nimic de la prima intalnire. Bine, e adevarat, unii spun ca e normal sa nu-ti mai amintesti chestii de la varsta de 3 ani, dar nici chiar asa… 🙂

     
  15. Mihai

    Octombrie 25, 2011 at 12:38 pm

    Waw! Eu, dupa primele intalniri m-am despartit de ea pentru ca mi-a reprosat ca ea imi spune „pa”, iar eu „la revedere”. Sarutul? A venit abia peste cativa ani!!!

     
  16. BlueRiver

    Octombrie 27, 2011 at 9:04 am

    Prima mea intalnire a fost prin clasa a VII a… cu un amic din copilarie, el din Bucuresti, eu din Alexandria, ne intalneam in fiecare vara, la tara, de cand eram mici… intr-o zi, pe la pranz, m-a invitat la o plimbare pe deal, prin spatele curtilor… atunci mi-a furat un sarut, singurul sarut 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 27, 2011 at 9:27 am

      🙂 si tu ce ai facut? cum ai reactionat?

       
  17. virusverbalis

    Octombrie 28, 2011 at 1:16 pm

    Fir intins! :))

     
  18. Hapi. River_woman

    Octombrie 29, 2011 at 11:05 pm

    Asta cu numaratul dintilor o pot bifa si eu :))))
    Primul sarut a fost….bleah :))) Sau al doilea? O sa iau un memo-plus ca nu mai stiu sigur care nu mi-a (prea) placut

     

au urcat o treapta

 
