RSS

,,Cautandu-te ” la mine-5

21 Oct

desene animate escorpio-ce onoare onoroasa,am devenit personaj de desene animate.
scrisoare catre tatal copilului meu-parca nu le-am rupt pe toate,parca mai am ceva…
rebus aceia=voi-ei sunt aceia care voi…
gradinita habarnam-particulara ,cu profesori specializati in arta de a preda habarnismul idealist.
buna dimineata la cafea funny pic-cafeaua funny pic te face fericit si te ajuta sa pici.
realitatea catre fiul meu-alo..alo…aici realitateaaa…trezeste-te!!
integrame pentru copii de printat-Copiii de printat este cea mai tare inventie de dupa clonare. 🙂
doua cuvinte opt litere– te iubesc? nu-mi place? da-l dracu?
cum este un paduche-bobonat si cu opt picioare( nu stiu daca are testicule).
pastram felicitarile primite ?-absolut,intr-o cutie veche de pantofi.
voi primiti colindatori-daca imi cer bani,nu.
incetez sa fiu eu aia buna-si te transformi intr-o scorpie..
mingiocuri– :))  sunt niste chestii cu plasa si maner,pentru prins mingii…
zurgalai,zurgalai in scris-cling,cling,cling,cling,cling,balang,balang.

 
9 comentarii

Scris de pe Octombrie 21, 2011 în Diverși picurici

 

9 răspunsuri la „,,Cautandu-te ” la mine-5

  1. coolnewz/Ratatouille

    Octombrie 21, 2011 at 9:26 am

    normal ca are. paduchele. testicule!

     
  2. Traian

    Octombrie 21, 2011 at 4:48 pm

    Vin io cu colindul. Gratis.

     
  3. Gabriela Cimpoca

    Octombrie 21, 2011 at 10:13 pm

    Pana la urma, daca macar unul-doi dintre cautatorii astia de perle ar intra si ar citi ceva de pe blog, tot ar fi un castig. Oricum, ma crucesc cand vad ce-i framanta pe unii! 🙂

     
  4. Marian S

    Octombrie 22, 2011 at 6:08 am

    Eu am cautat „Ford Scorpio„ si nu te-am gasit, oare ce se intampla?

     
  5. Zina

    Octombrie 22, 2011 at 10:14 am

    Hahaha, copiii de printat cred ca s-o face mai usor decat… 😀

     
  6. Hapi. River_woman

    Octombrie 22, 2011 at 9:48 pm

    :))) Tare. Si eu am vrut sa le „public” azi dar……eram nehotarata :)))) Asa ca a inflorit alt articol.Despre nehotarare, evident

     
  7. cleo

    Martie 21, 2013 at 9:57 am

    Vreau si eu sa iti trimit felicitare 😛

     

au urcat o treapta

 
