RSS

Viata…

18 Oct

sa te fut!

Da..ca ma invarti si incerci sa ma ametesti,cu toate tampeniile tale plicticoase..de viata de cacat.
Si ca oricat as cauta si incerca sa fac sa fie bine,tu te cramponezi ca o flatulatie lenesa si nu imi dai pace.
Incerci sa imi arati ca nu e ca mine ,ci ca tu ai dreptate si ma invingi mereu..
Hai sa mori tu!
Daca proasta aia de Jekylla se lasa pe tanjeala,eu iti arat ca nu dorm niciodata.
Eu sunt treaza intotdeauna si nu te las sa transformi totul in cosmar si situatii fara limita de iesire.
Doua palme trebuie sa ii dau si fraierii aleia ,sa o mai trezesc un pic la realitate,ca prea e dusa.Si sa o scot dracului din casa ca ajunge sa se tampeasca si il innebuneste si pe fie-sau cu fixatiile ei.Si nu numai..
Incepe sa semene cu o soacra debila si ajunge sa ma scoata si pe mine din sarite…
Si i-am spus si am avertizat-o..nimic,fraiera,da crezare…
Nu-ti mai pune, faaaa,sufletul pe tava,ca o sa ajungi ca nici firimiturile de la el sa nu le mai aduni…O sa ti se imprastie peste tot…si tu nu te inveti minte!
Crezi ca rezolvi ceva daca esti fata buna??Da,da,da….si marmota belea….
Bai viata de cacat..ia mai du-te tu si pe la altii care se plictisesc de prea mult bine…
Hai ushhhhh!!!!
 Hydea

Apropo-Nu voi opri comentariile,ca de obicei..insa voi raspunde doar daca este cazul. Tot eu,H.

 
15 comentarii

Scris de pe Octombrie 18, 2011 în Jekylla și Hydea, cealaltă eu

 

Etichete: , , ,

15 răspunsuri la „Viata…

  1. rokssana

    Octombrie 18, 2011 at 11:48 am

    acu’ ca i-ai tras-o cred ca se potoleste….rabdare , ca trece…toti avem si zile proaste… capu’ sus 🙂

     
  2. Georgiana

    Octombrie 18, 2011 at 1:32 pm

    muhahahaha! :mrgreen:

     
  3. ganguritu

    Octombrie 18, 2011 at 8:11 pm

    =)) scurt si la obiect 😀 Chiar daca subiectul in esenta este serios, modul in care l-ai abordat chiar m-a binedispus, fara suparare…dar chiar nu m-am putut abtine =))

     
  4. tink3rbe11

    Octombrie 18, 2011 at 8:17 pm

    Eu mi-am promis ca i-o voi trage odata ….si am de gand sa ma tin de cuvant!

     
  5. Traian

    Octombrie 18, 2011 at 9:06 pm

    Deja e grav, esti recidivista!

     
    • silavaracald

      Octombrie 19, 2011 at 4:22 pm

      Foarte bine că e recidivistă. Înseamnă că-i adevărată, nu cu toane!
      –––––––
      Bravo, Hydea! Ține-te tare și fii adevărată! :-*

       
  6. Marian S

    Octombrie 19, 2011 at 8:29 pm

    Deci ce belea marmota???

     
    • scorpio72

      Octombrie 19, 2011 at 9:26 pm

      peula,Mariane.

       
      • Marian S

        Octombrie 19, 2011 at 9:37 pm

        Deci marmota e un sfetnic bun, zic. No kiddin`.

         
        • scorpio72

          Octombrie 20, 2011 at 8:21 am

          Marmota stie ce face..chiar si cu ciocolata 🙂

           
  7. redsky2010

    Octombrie 19, 2011 at 10:35 pm

    😆 bravo, fata, asa te vreau! da-i-o la ochi stii tu ca nimeni nu ramane virgin! bine ai venit in clubul invingatoarelor!

     
    • scorpio72

      Octombrie 20, 2011 at 8:21 am

      Anca,eu cred ca eram deja,dar mai uit din cand in cand..cand incerc sa raman ,,umana”.

       
  8. Costin Comba

    Octombrie 20, 2011 at 1:05 am

    Ce dracului. E karma proasta. sa vina un instalator sa o repare.

     

au urcat o treapta

 
