RSS

Provocarea-Cosmarul

17 Oct

Nu cred ca exista om pe lumea asta care sa nu fi avut vreun cosmar real sau imaginar,in viata.
Primul cosmar pe care l-am avut s-a derulat pe perioada a o saptamana,timp in care se repeta obsesiv,noapte de noapte.
Aveam cam 16 ani si fratele meu isi satisfacea stagiul militar,asa ca i-am preluat camera.
Numai ca dupa o perioada,a inceput sa ma bantuie cosmarul…
In somn,simteam cum o mana ma strange mereu de gat,o si vedeam..numai ca in momentul cand deschideam ochii si ma trezeam,zaream fereastra iar la fereastra,doi ochi rosii care ma priveau..dupa care o mana descarnata se intindea spre mine,strangandu-ma de gat…
Se repeta obsesiv,la un moment dat refuzand sa mai dorm sau dormeam numai cu veioza aprinsa.Devenise deja fobie si nu mai voiam sa dorm in camera.S-a intamplat ca intr-o seara sa doarma mama acolo si peste noapte sa ma trezeasca urletul ei..mana o strangea si pe ea de gat.Aceeasi mana…
Am tamaiat in toata casa si in special in camera si am spus rugaciuni cu duiumul…mana nu a mai aparut niciodata.. cosmarul nu s-a mai repetat ..
Un alt vis care pentru mine a fost cosmar este cel in care(nu radeti), cineva ma modela in forma de zar..simteam cum ma patrateste si ma da de-a dura,ma rostogolesc si ma prabusesc intr-un hau fara fund.Simteam in somn cum cad,cad si nu ma mai opresc…si ma trezeam mereu speriata.
Iar altul,la care nu mai caut explicatii,este atunci cand  m-am pus in pat si privind tavanul, dintr-o data am simtit ca ma ridic usor si incet,incet..incep sa ma privesc eu pe mine,pana cand am ajuns deasupra mea privindu-mi corpul.Atat de rau m-am speriat,incat am incercat usor sa revin in corpul meu…si mult timp am fost in dubii(dubii pe care le am si acum) daca am adormit si am visat asa ceva sau am intrat intr-o transa in care am reusit sa ies din trupul meu. Fac referire la asa ceva pentru ca ,pe parcursul timpului,am observat multe lucruri ciudate care se petrec cu mine si mintea mea…
Despre cosmarurile reale din viata mea..nu voi vorbi acum,nu am chef despre asa ceva.

Alte,,Provocari” puteti citi la
Psi,abisuri,Redsky,Sara,cita,cristiangheorghe,Virusverbalis,Tiberiulinkping,dictaturajustitiei,Dagatha,Rokssana

 
27 comentarii

Scris de pe Octombrie 17, 2011 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

27 de răspunsuri la „Provocarea-Cosmarul

  1. cita

    Octombrie 17, 2011 at 9:06 am

    Interesanta iesirea ta din corpul fizic! Daca esti nascuta in zodia scorpionului (oare?) trebuie sa stii ca esti dotata cu capacitati absolut speciale!
    O saptamana frumoasa, fara cosmare de nici un fel!

     
    • scorpio72

      Octombrie 17, 2011 at 9:07 am

      Sunt nascuta in zodia scorpionului :).

       
  2. cita

    Octombrie 17, 2011 at 9:30 am

    Atunci… nimic nu este inexplicabil! Scorpionii sunt vrajitorii zodiacului! 🙂

     
  3. redsky2010

    Octombrie 17, 2011 at 10:18 am

    unele dintre cosmaruri isi au originea in mintea ta, obligata sa fac ceva ce nu-i place, urmarita de ganduri fara raspuns, frica de anumite intamplari. sper sa nu mai ai parte de ele!

     
  4. psi

    Octombrie 17, 2011 at 11:21 am

    recunosc că eu nu-mi amintesc visele, asta dacă se întâmplă să visez ceva noaptea. iar cele puţine, care totuşi îmi rămân în memorie, îmi sunt dragi pentru că au ceva straniu în ele…

     
    • scorpio72

      Octombrie 18, 2011 at 10:03 am

      Eu imi amintesc visele,multe ma urmaresc mult timp in minte…

       
  5. Altcersenin

    Octombrie 17, 2011 at 12:18 pm

    ceva asemanator mi s-a intamplat dupa anestezie in timpul unei operatii – eram imprastiata pe tavan in mii de particule si priveam in jos la medicii care ma operau… si tot nustiu ce-a fost vis sau altceva…

     
  6. abisurile

    Octombrie 17, 2011 at 7:44 pm

    Modelarea in zar e inedita , cum te simteai patrata ? Iesirea din corp se numeste depersonalizare sau derealizare , se petrece atunci cand corpul se apara de atacurile lumii exterioare , un fel de instinct de supravietuire.

     
    • scorpio72

      Octombrie 18, 2011 at 10:04 am

      🙂 Ai sa razi,dar chiar era o senzatie ciudata,pentru ca eu chiar simteam cum ma suceste si ma apasa si ma face ,,patrata” 🙂

       
  7. virusverbalis

    Octombrie 19, 2011 at 10:19 am

    Brrrr, nasol..! Multa tamaie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

     
  8. virusverbalis

    Octombrie 19, 2011 at 10:54 am

    Si ti-l trimit si pa Wilson sa te pazeasca, da vrei! :))

     
  9. Hapi. River_woman

    Octombrie 20, 2011 at 10:00 pm

    Brrr, bine ca ai scapat de ele…….
    Pe de alta parte , faptul ca te modela in forma de Zar e totusi acceptabil dar am o curiozitate………cum iti facea punctele? 🙂

     
  10. scorpio72

    Octombrie 21, 2011 at 8:16 am

    mai.. 🙂

     
  11. cleo

    Martie 21, 2013 at 9:52 am

    Sa stii, ca STIINTIFIC, cea de-a treia are o explicatie logica….Cea pe care ai luat-o si tu in calcul . Pup

     

au urcat o treapta

 
