RSS

Zgaltza,zgaltza

04 Oct

M-a trezit o zgaltaiala …am crezut ca a sarit Jami pe mine..am deschis ochii si l-am vazut privindu-ma linistit..
Mama masii..iar a fost cutremur,insa de data asta nu l-am mai trezit pe Shtrombotzel ca sa il car pe scarile blocului,ci doar m-am dus la baie.
De obicei am niste reactii urate,panicoase si totodata ciudate,insa acum..nu.
M-am intors apoi in pat si oricat am incercat sa mai dorm,nu am mai reusit.
Cand Shtrombotzelul s-a trezit,i-am spus ca a fost cutremur.Reactia?
,,-Si? Nu ai mai luat-o la fuga afara din casa? Ce o fi fost cu tine? Bine macar ca nu m-ai mai trezit si m-ai lasat sa dorm..” 🙂
Sper sa am o zi buna in continuare..ceea ce va urez si voua!

 
17 comentarii

Scris de pe Octombrie 4, 2011 în De-ale mele...personale, Diverși picurici

 

17 răspunsuri la „Zgaltza,zgaltza

  1. Georgiana

    Octombrie 4, 2011 at 12:42 pm

    nica n-am simtit. o fost slabut. esti hipersensibila de l-ai perceput 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 4, 2011 at 7:36 pm

      Eu cred ca il asteptam 🙂 … glumesc…

       
  2. darkleya

    Octombrie 4, 2011 at 1:28 pm

    și eu am făcut același lucru după ce patul a încetat să se mai zguduie și ușa de la dormitor să se izbească energic de opritor 🙂
    dar am adormit din nou abia pe la 7.30 🙂

     
  3. rokssana

    Octombrie 4, 2011 at 1:56 pm

    zi faina sa ai 🙂

    sunt nesimtita ori blocul e bine asezat….n-am simtit…..

     
  4. ganguritu

    Octombrie 4, 2011 at 2:34 pm

    Dupa cum spuneam si la primele ore ale diminetii, eu nu l-am simtit, fiind prea indepartat de zona seismica vranceana..:) In schimb m-au distrat stirile 😀

     
    • scorpio72

      Octombrie 4, 2011 at 7:47 pm

      eu nu m-am uitat la stiri,nu am avut cand.

       
  5. Ana lu' Manole

    Octombrie 4, 2011 at 5:28 pm

    Daca nu ma informa FB-ul la prima ora…habar n-aveam :)))

     
    • scorpio72

      Octombrie 4, 2011 at 7:48 pm

      🙂 eu m-am informat singura. cateodata imi doresc sa nu simt nimic,exact ca fimiu..

       
  6. BlueRiver

    Octombrie 4, 2011 at 6:01 pm

    am simtit zgaltaitura inca de cum a inceput… m-am ridicat in fund, l-am zgaltait pe al meu si i-am zis ca e cutremur…m-am uitat la ceas, 5.40, am stat doua secunde sa vad daca incepe mai tare si m-am dus sa-l trezesc pe fimiu, sa-l scot in hol sub grinda, dar pana sa ajung in dormitor, mi-am dat seama ca tocmai se terminase… m-am bagat la loc in pat cu ochii beliti in tava… la 5.45 a sunat alarma telefonului, la 5.50 alarma de la celalalt tel., la 6.00, alarma tel. sotului meu… m-am dus sa fac cafeaua :)… la munca nu stiam ce sa zic, ca am mai simtit eu, o data, un cutremur, la fel ca cel din dimineata asta, dar nu-l simtise nimeni… am aflat la stiri ca, acel cutremur fusese la bulgari

     
    • scorpio72

      Octombrie 4, 2011 at 7:48 pm

      Sa stii ca si eu am asteptat sa inceapa mai tare,dar bine ca s-a oprit imediat.

       
  7. DianaEmma

    Octombrie 4, 2011 at 11:52 pm

    Eu nu știu ce tot am… dar nu simt nici un cutremur de vreo 4 ani. 😆

     
  8. Tiberiu Orasanu

    Octombrie 6, 2011 at 12:13 pm

    Se spune că dacă în momentele în care toată lumea se agită tu rămîi calm, ori nu pricepi deloc ce se întîmplă, ori pricepi mai repede decît toţi şi înţelegi că pericolul nu este prea mare.
    Habar nu am cum este cu mine dar, eu nici măcar în timpul cutremurului din 1977 nu mi-am pierdut cumpătul. Aşa că fleacurile astea de 4 sau 5 grade, mă fac să zîmbesc. 🙂

     
  9. Hapi. River_woman

    Octombrie 8, 2011 at 9:56 am

    M-a sunat o prietena in ziua respectiva sa-mi spuna ca se simte rau si o doare capul .Am zis „Dana, oare de la ce?”
    Mi-a spus ca a fost cutremur in vrancea
    Nu m-am putut opri din ras, nu de alta dar noi ne aflam taman la Cluj. Bine, ea nu s-a suparat pe mine, tot credea ca o doare capul de la cutremur, poate ca ceva baza o fi avand ea 🙂

     
  10. carbonaru

    Octombrie 9, 2011 at 3:46 pm

    Clasic, am ratat si cutremurul asta 🙂 Deci jur ca eu nu stiu cum e un cutremur. Fie dorm la ele, fie sunt in metrou. Ar trebui sa fie programate la ore mai accesibile 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 9, 2011 at 4:05 pm

      🙂 De data asta nu ai pierdut nimic…

       

au urcat o treapta

 
