RSS

Cum mi-am petrecut(din nou) sfarsitul lumii

27 Sep

Dragii mei,ieri..din nou, ,,oficial”, ar fi trebuit sa ma ia dracu!
Adica impreuna cu voi,adica sa o mierlim,sa dam ortul popii,sa ,sa,sa.
Nenea nebunu’,altul de data asta,a calculat el ca nu stiu ce(si chiar nu stiu ce) si a ajuns la concluzia ca vine iar Apocalipsa.Cu vanturi de peste 1000km/h(nu basini),cu cutremure devastatoare,uragane,draci,laci.
Deja ma vedeam zgaltaita in asa hal incat ajungeam pe balcon si de acolo,tinandu-ma de coada lui Jamal,care la randul lui se tinea de pervazul ferestrei cu ghearele,incercam sa ma apar de vantul napraznic.Fimiu nu intra in discutie,el era deja la liceu,zacea sub daramaturi,jucand barbut pe doze de bere.Din cand in cand mai aprindea bricheta,dar nu ca sa lanseze SOS,ci ca sa isi aprinda ,,o ultima” tigara,care deja era a cincea.
Asta cam era scenariul meu…
Asa ca am luat o foaie de hartie si ingrozita,gandindu-ma ca mai ramane vreo urma de romanas mai al dracu,care nu a mierlit-o in Apocalipsa..mi-am scris si testamentul.Las tot,tot,inclusiv datoriile,cui o supravietui.
Apoi mi-am sunat cunostintele,sa imi iau la revedere de la ele..Pe mam’ nu am sunat-o,ca sa nu o sperii mai rau,am zis ca daca e,o ia pe nepregatite si nu apuca sa faca piu.
Mari,prietena mea,era la munca,nu mi-a raspuns…Cealalta amica m-a injurat in telefon pentru ca nu am fost mai rapida si nu i-am spus mai de dimineata,nu de alta dar tocmai terminase curatenia in casa si acum ii parea rau,la gandul ca se face la loc murdar,praf,moloz,daramare,alea alea..
Ce mizda pasii sa ma mai duc la scoala? Neah..oricum mor..
Mi-am scos banii pititi in cutia de conserve dosita in gaura de sub cada si am plecat in oras.
Muci m-am facut ,in lupa mea!Am luat toate bodegile la rand si am dat de baut la toti martalogii.Asta pe langa mine,care shotuiam de zor..
Ba am si plans,la gandul ca mor si macar nu mor fericita,asa ca mi-am sunat mon amiul si i-am spus sa vina sa ma sexuiasca,asa ca de ramas bun…A zis ca nu vine,ca e la munca si trebuie sa isi indeplineasca planul pe luna asta :).
Bai…am iertat pe toata lumea,de la cap la coada..l-am iertat pe Ulise,pe Schatz,pe fosta soacra si cumnatele,pe nazisti…baa,pe toata lumea,ca daca mor macar sa nu am regrete.
Am furat un carucior de la market si l-am incarcat cu bere,vin,whisky,tequila,apa minerala si suc si am venit acasa,beata moarta.
Fimiu ajunsese si el,nu murise inca sub daramaturi…asa ca ne-am luat in brate,ne-am fleoscait in pupaturi si ne-am pus amandoi pe baut(i-am dat voie,ca oricum muream) si pe fumat iarba,ca tot nu incercasem,macar sa mor fericita…
Baaaa…pe dracu!M-am trezit azi dimineata,cu un gust de cacat in gura de la atata bautura si cu o durere de cap crunta..ie-te ca nu murii..
Fimiu zacea in cada dormind,cu sticla de whisky in mana si cu Jamal pe el,incercand sa il resusciteze..
Casa era intreaga,bani nu mai aveam ca i-am baut,de murit nu am murit.
Deci astept urmatoarea Apocalipsa din 21 octombrie,dar incerc sa o fac intr-un mod constructiv: o sa chem toti macho-ii mei,ca tot murim,macar sa mor fericita si nu beata!Iar pe fimiu il trimit la curve! Am zis!
Bun,azi e marti..trei ceasuri rele!
Sa aveti o zi buna dragi supravietuitori.

 
34 comentarii

Scris de pe Septembrie 27, 2011 în Diverși picurici, Gânduri cristalizate

 

34 de răspunsuri la „Cum mi-am petrecut(din nou) sfarsitul lumii

  1. zaqk

    Septembrie 27, 2011 at 9:02 am

    si io abia acum aflu ca ieri era sa dam ortu’ popii?!?!?!?! pfuai….

     
  2. zaqk

    Septembrie 27, 2011 at 9:10 am

    n-am auzit nimica!!!!!!

     
  3. Alex

    Septembrie 27, 2011 at 9:50 am

    Mulţi nebuni pe lumea asta! Dac-am sta să ascultăm la toţi, am ţine-o numai în petreceri de „rămas bun”, pe post de „pomeni anticipate”! 😀
    O zi bună şi…fii pe fază!

     
    • scorpio72

      Septembrie 27, 2011 at 10:50 am

      Alex,o zi buna si tie.La mine o sa fie sigur.

       
  4. psi

    Septembrie 27, 2011 at 10:23 am

    i love it! 🙂 parcă ar fi miercurea şi n-am cuvinte. dinamică scriere!

     
    • scorpio72

      Septembrie 27, 2011 at 10:51 am

      Cred ca am fost sub efectul celor consumate 🙂 .

       
      • psi

        Septembrie 27, 2011 at 10:52 am

        să înţeleg că te-a pus pe gânduri întrebarea amicului culniuz şi ai vrut să vezi cum e? 😆 bună influenţă…

         
  5. Angela Tocila

    Septembrie 27, 2011 at 10:42 am

    inca o dezamagire… ceea ce promitea sa fie o apocalipsa a-ntaia, s-a dovedit a fi doar o fasaiala. declar ca nu mai astept niciuna, ci-mi las barba si fug in munti preventiv.

     
  6. Mâzgălica

    Septembrie 27, 2011 at 12:23 pm

    Bine că nu a venit sfârșitul lumii că nu mai apucam eu să citesc minunăția asta de text :))
    M-ai binedispus de marți dimineață 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 27, 2011 at 12:51 pm

      Aaaa…asta e de bine?
      Ma bucur. 🙂

       
  7. Gabriela Cimpoca

    Septembrie 27, 2011 at 1:32 pm

    Am asteptat si eu pana pe la 5 dupa amiaza, dar am vazut ca nu se intampla nimic si m-am apucat de ale mele. Sa vedem ce-o mai fi pe 21 octombrie… Sper ca ziua de dupa apocalipsa sa-ti fie la fel de buna, Scorpiuto! 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 27, 2011 at 6:43 pm

      🙂 Eu nu am stat sa astept..am actionat.

       
  8. Rappa_ru'

    Septembrie 27, 2011 at 1:49 pm

    Inca sunt multi oameni disperati dupa audienta :)). Salutare !

     
    • scorpio72

      Septembrie 27, 2011 at 6:44 pm

      si altii mai tembeli care cred.
      uite,vezi..eu daca am crezut,am deja testamentul pregatit pentru urmatoarea apocalipsa 🙂

       
  9. invizibilul

    Septembrie 27, 2011 at 4:58 pm

    Dar si cand o veniiii !

     
    • scorpio72

      Septembrie 27, 2011 at 6:45 pm

      🙂 Ma mai imbat odata,mare lucru…

       
  10. anowen

    Septembrie 27, 2011 at 5:19 pm

    n-a fost decat un partz de iepure. ar trebui sa bei mai des.

     
  11. BlueRiver

    Septembrie 27, 2011 at 6:04 pm

    scenariul meu a fost scurt, pregatit de duminica, adica ma gandeam ca va veni apocalipsa de dimineata, sa nu mai trebuiasca sa ma trezesc… ieri am uitat ca trebuia sa murim,am aflat pe seara, tarziu, la stiri… la mine simt in fiecare zi ca vine apocalipsa, de cateva luni de cand tot sparg astia prin piata, de se cutremura casa… simt tot timpul ca se misca scaunul si patul sub mine 🙂

     
  12. BlueRiver

    Septembrie 27, 2011 at 7:25 pm

    scorpiuta, eu nu cred in Apocalipsa asta, de-aia nu ma agit… cand va veni, va veni si gata, la macar sa vina cand dorm 🙂

     
  13. Vero

    Septembrie 27, 2011 at 8:59 pm

    Foarte frumos textul tău, da io habar n-am avut că era s-o mierlim cu toţii, aşa că să-mi spună şi mie cineva, vă rog, care era marele pericol anunţat pentru ieri? 😀

     
  14. Alex

    Septembrie 27, 2011 at 11:02 pm

    Alo! Oameni buni, pe la voi a venit ceva din „sfârşitul” ăsta? Iar au dat-o în bară „clar(ne)văzătorii” ăştia! 😀
    Noapte bună!

     
  15. phidas

    Septembrie 28, 2011 at 7:03 pm

    Mai avem un hop in 2012. 🙂 Il trecem?

     
    • scorpio72

      Septembrie 28, 2011 at 7:09 pm

      🙂 Daca trecem de 21 octombrie 2011,mai stam de vorba…

       
  16. coolnewz/Ratatouille

    Septembrie 29, 2011 at 1:48 am

    uat?? pai si eu (ca si zaqk) l-am ratat pe asta fie chiar si la nivel de zvon

     
  17. Theodor Negru

    Octombrie 2, 2011 at 10:00 pm

    Frumos blog!

     
  18. Hapi. River_woman

    Octombrie 5, 2011 at 2:23 pm

    Nici nu stiam ca a fost Sfarsitul Lumii. Mi-asfi facut inca o programare la cosmetica sa nu o mierlesc asa, cu sprancenele buimace 🙂
    Scorpiutzo, greu mai citesc comentariile printre muntii aiestea 🙂

     

au urcat o treapta

 
