RSS

Provocarea-Cine esti tu?

26 Sep

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trebăluind cu scop și mândru tare,
Se pregătea să facă o zacuscă.
Și ne-ntreba pe noi,care cum are.
Și am răspuns pe rând ca fiecare:

Apăi vara asta-i fu ca dracu,
În poznare n-avu francu,
A mai spart și multe oale,
Tot plătind la danganale.

Mai am una ..și-i zidită..
În perete e pitită.
Șade bine,dar nu tace
Și tot timpul dă ,,capace”.

Domnul e acum în priză,
A primit în mână o viză,
A dat de băut cu clasă,
Până ne-a băgat sub masă.

Mai departe cântă cucu,
Vine blonda cea cu lookul,
E zarghie,e de casă
Și dansăm mereu pe masă.

M-a salvat de o ,,năpastă”,
Fără ca să mă cunoască,
Are acum un mic trifoi,
Să-i poarte noroc..în doi.

Următoarea-i pisicoasă,
Mă pândește de pe masă,
Roade-ntruna la stilou
Și le-așterne cu ecou.

După ea urmează BUNA,
Împarte la toată lumea,
Are suflet bun și mare,
Fie-i viața tot un soare.

Ca Penelopa stă și oftează,
Așteaptă cu privirea-n zare,
Ulise al ei să se întoarcă,
Întreg și teafăr de pe mare.

Păi la ea când lumea vine,
Să te ții..că e de bine.
Se cântă și se dansează,
Toată lumea se distrează.

Are sufletul în palmă,
Nu știu dacă este mamă..
Dar mi-e dragă și-o citesc,
Blogul îl tot răsfoiesc.

E venit mai nou p’aci
Și nu calcă-n ,,bălării”.
Viața e ,,vânat de vânt”?
Eu nu cred nici un cuvânt.

Și mai sunt încă-o grămadă,
Însă stau cuminți la coadă.
Când le vine rândul lor,
O să scriu iar..repejor!

Au mai scris Provocari Redsky,Tiberiu,griska,cita,Sara,Psi,Virusverbalis

UPDATE: in ordinea strofelor..Papi,Vv-ul,Ana a lu Manole,Rata,Georgi,Hapi,Psi,Redsky,Sara,Slvc,Blue,Tiberiu. 🙂

 

Etichete: , ,

34 de răspunsuri la „Provocarea-Cine esti tu?

  1. psi

    Septembrie 26, 2011 at 9:54 am

    iar ne-ai înşirat pe toţi, draga mea. 😀 mulţumesc… am de gând să mai rod la stilouri, da, da, sper ca papa să nu mai facă zacuscă curând şi mai sper io ca amicu şobolan să nu ne mai pună să scriem beţi pe bloage…

     
    • scorpio72

      Septembrie 26, 2011 at 9:55 am

      Dap 🙂

       
      • psi

        Septembrie 26, 2011 at 1:42 pm

        şi fotografia este foarte frumoasă… 😉

         
  2. redsky2010

    Septembrie 26, 2011 at 10:10 am

    iar ai facut elogiul tuturor! cum stii tu sa rasfeti lumea! sa fii iubita, suflet mare!

     
  3. Georgiana

    Septembrie 26, 2011 at 11:34 am

    ti pomenești ca eu îs blonda cu look-ul? 😳
    Ești o dulce, Scorpiuțo!

     
  4. Vero

    Septembrie 26, 2011 at 11:42 am

    Foarte frumoasă poezia şi foarte bine aleasă poza!
    În rest, n-am recunoscut decât vreo trei fără dubiu – aştept dezvăluirea! 😆

     
  5. Tiberiu Orasanu

    Septembrie 26, 2011 at 11:56 am

    Io mi-s ăla cu vîntu, da ? mul-ţu-meeeesc. 🙂

     
  6. cutia cu maimute

    Septembrie 26, 2011 at 2:42 pm

    Cine e penelopa care isi asteapta sotul?Si eu il astept….de pe mari straine,eu sunt oare?

     
  7. BlueRiver

    Septembrie 26, 2011 at 6:14 pm

    m-as fi regasit, oarecum, aici:
    „Are sufletul in palma,
    Nu stiu daca este mama..”
    … doar ca eu sunt mama, deci nu sunt eu… in rest am recunoscut cativa: papa, virusache, emiru(cred), psi, georgi… hapi.river?

     
    • scorpio72

      Septembrie 26, 2011 at 6:21 pm

      Deci am aflat ca esti mama..nu stiam… 🙂
      Nu e Emiru.

       
      • BlueRiver

        Septembrie 26, 2011 at 8:13 pm

        cum asa, scorpiuta? am baiat de 17 ani si am scris de cateva ori despre asta 🙂
        multumesc! 🙂

         
        • scorpio72

          Septembrie 26, 2011 at 8:27 pm

          vaiiii 🙂 ai dreptate…vezi ce inseamna sa fii senila?
          si chiar l-am admirat in poze,cat de frumos este…Blue…batranetea mama,batranetea 🙂

           
          • BlueRiver

            Septembrie 26, 2011 at 8:34 pm

            lecitina, scorpiuto, lecitina, pacatele noastre =))

             
  8. psi

    Septembrie 26, 2011 at 7:26 pm

    eu am dat deja răspunsul la ghicitoarea mea… 🙂

     
  9. Ana lu' Manole

    Septembrie 26, 2011 at 7:38 pm

    Hopa! :))

     
  10. virusverbalis

    Septembrie 26, 2011 at 9:14 pm

    Stihu tau e atractiv,
    Parc-ar fi un pandantiv…
    Mi-a placut mult cum le zici,
    Ne-am regasit toti p-aici… :))
    ps/in ordinea de pe tricou

     
    • scorpio72

      Septembrie 26, 2011 at 9:28 pm

      Vv-ule,tu oricum nu puteai lipsi,ca prea mi-esti drag si esti de-al meu :).
      chiar…cand fusesi procreat?

       
  11. Alex

    Septembrie 26, 2011 at 10:11 pm

    Ha, ha! Ce fain i-ai „cântat” pe toţi! 🙂 Te pricepi bine!
    O seară bună!

     
  12. cita

    Septembrie 26, 2011 at 10:40 pm

    Draga mea, eu nu ma hazardez doar spun ca imi place cum o intorci si iti multumesc pt ca ai fost cu mine astazi.
    Va multumesc tuturor.

     
  13. coolnewz/Ratatouille

    Septembrie 29, 2011 at 1:50 am

    ia te uitaaaaa … ce se intimpla pe aici! Vad ca nu ai baut destul daca ai iesit de sub masa si te-ai apucat sa scrii si poeme de anvergura! :))
    Multam fain!

     

au urcat o treapta

 
