RSS

Duzina de cuvinte-Amestecaturi la manivela

24 Sep

Deci am inceput scoala si eu si fiul meu.De o saptamana!
-La nici unul nu este asa simplu,Shtrombotzelul se da cocos,dar il vad ca este ingrijorat.Are si de ce,e cu Bacul anul asta.
Deocamdata nu am intrat tare in el,pentru ca nici macar nu stie ce carti ii trebuiesc,pentru materiile importante.
-La mine e o idee cica mai simplu.Avem profesori noi,instructori si doctori care ne predau in draci ,de ma doare bratul de la atata scris.Ar fi bine daca ne-ar si explica ce ne predau ei acolo.
-Pe langa asta,ne-au mutat intr-o clasa noua,chiar langa cabinetul directoarei,care apare mereu ca o pasare de prada la noi in clasa,iesindu-i tot timpul cate un porumbel din gura.
Si tot din gura,nu vreti sa auziti ce cuvinte colorate ne ies noua 🙂 ..
-Mai nou,Jami vrea si el la scoala. Are un pled pe care face nani,nu il mai vrea..doarme pe ghiozdan.Cum apare Shtrombotzelul acasa,cum Jami fuge direct la ghiozdanul lui si il iubeste si toarce pe el,pana adoarme.
-Din nou alergaturi la doctor,da,nu am terminat..vad ca se prelungeste si ma usuca la buzunar.Rau de tot.
-Trebuie sa imi reinoiesc garderoba.Am revenit in tara cu haine mai mult sport.Trebuie sa imi cumpar costum,pantaloni,incaltari (cu toc),o scurta ceva…In ritmul asta am nevoie de un sponsor :).
-Sunt mamica de tanar si ma simt tanara si trebuie sa mai ies si din blugi si trebuie sa mai port si tocuri….mda.
-Ma simt bine in pielea mea de acum.
-De la un timp vorbesc mult la telefon.Si imi place ce aud si mi-e drag.
-Cu certitudine va fi o toamna interesanta si destul de fierbinte.
Acum mi-e bine!

mai puteti citi si la Psivirusachetibiredsky,Vero,cita,Rokssana,dictaturajustitiei,Sara

 

Etichete: , ,

37 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Amestecaturi la manivela

  1. dictaturajustitiei

    Septembrie 24, 2011 at 9:26 am

    Încep cu sfârșitul , mă bucur că ți-e bine. E un lucru bun. Apoi îi urez fiului tău ca la anul, pe vremea aceasta să aștepte fericit începerea anului universitar. E un început nesuferit pentru elevii care conștientizează ce-i așteaptă.

    Mi-a plăcut mult fraza :” Pe langa asta,ne-au mutat intr-o clasa noua,chiar langa cabinetul directoarei,care apare mereu ca o pasare de prada la noi in clasa,iesindu-i tot timpul cate un porumbel din gura Ei ” pentru că și directorul meu apare tot așa, mereu ne surprinde apariția lui, dar nu scoate porumbelul pe gură. Se observă teama ce-l macină.

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 10:17 am

      Da,momentan imi este bine si nu vreau sa schimb asta…
      Multumesc pentru urare.

       
  2. tink3rbe11

    Septembrie 24, 2011 at 10:09 am

    Apoi Jami doarme de dor in ghiozdan… si daca te simti bine in pielea de acum …nu incerca sa modifici multe ca s-ar putea sa vrei inapoi.
    O sambata …interesanta!!! 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 10:18 am

      Clopotel,nu modific nimic..o sa merg acum cum ma duce ,,vantul”, fara a ma impotrivi…

       
  3. Vero

    Septembrie 24, 2011 at 10:15 am

    Succes în noul an de şcoală!

     
  4. tibi

    Septembrie 24, 2011 at 10:54 am

    E tare bine că ţi-e bine şi tare mă bucur că ai un flăcău straşnic de care eşti mîndră şi vă urez multă baftă la amîndoi elevilor ce sunteţi 😀 şi lasă nu te mai gîndi că apare el şi sponsorul acela, mintenaş. 🙂
    ps. două trei vorbe colorate nu strică nimănui, niciodată aşa căăă, din partea mea, poţi să le zici. 😀

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 12:08 pm

      🙂 Tibi…eu zic mai mult de doua trei vorbe..
      Multumim frumos.

       
  5. psi

    Septembrie 24, 2011 at 11:29 am

    mă gândesc să te sun şi eu! 🙂
    amuzant că şi jami se pregăteşte de şcoală (de parcă am fi scris amândouă, pe aceeaşi filă de caiet)…
    să îţi fie bine, să vă fie bine…
    http://www.youtube.com/watch?v=RUNkeT1Ayig&feature=related%22

     
  6. Georgiana

    Septembrie 24, 2011 at 12:44 pm

    vai di mini! numa cât aud cuvântul şcoala şi mi se ridică părul pe şira spinării! brrrr! bacaluareat! să fie cu baftă multă!!

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 2:45 pm

      Hai fata ca e misto 🙂 cu ocazia asta imi aduc aminte cum e cu chiulitul,la nivel de maturitate 🙂 .

       
  7. rokssana

    Septembrie 24, 2011 at 2:33 pm

    sa-ti fie bine 🙂
    m-am regasit in preocuparile tale de reinnoire a garderobei…nu stiu sigur daca inteleg eu bine ce ai facut,dar cred ca am facut ceva asemanator cu viata mea….si la fel ,am plecat doar cu haine sport ….

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 2:35 pm

      rokssana,mi-am inceput o noua viata 🙂 .

       
      • rokssana

        Septembrie 24, 2011 at 7:02 pm

        am intuit bine…sa-ti fie drumul lin 🙂
        stiu ce simti…am trecut prin asta de curand

         
  8. Traian

    Septembrie 24, 2011 at 4:32 pm

    Deci a iesit soarele si pe ulita ta…e bine.
    Totusi…poti fi feminina si in blugi. Zic eu.

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 6:43 pm

      si inca cum…dar m-am cam saturat de ei.

       
      • Traian

        Septembrie 24, 2011 at 10:14 pm

        da-i jos…

         
  9. cutia cu maimute

    Septembrie 24, 2011 at 4:56 pm

    Si eu care il asteptam pe Jegarel…dar nu-i nimic,cred ca si el a intrat la lectii,nu?
    Fiului tau ii spun mult succes si sa invete mult!

     
    • scorpio72

      Septembrie 24, 2011 at 6:43 pm

      Mai facem o pauza si cu Jegarel.. 🙂
      Multumesc mult.

       
  10. Alex

    Septembrie 24, 2011 at 5:45 pm

    Succes la şcoală, ţie şi voinicului, şi multă baftă în toate celelalte. Sănătoşi să fiţi, că asta-i cea mai importantă! Iar Jami…e un simpatic. Cred că i-ar plăcea să meargă la şcoală…în ghiozdan! 😀
    O seară bună!

     
  11. Nea Costache

    Septembrie 24, 2011 at 7:24 pm

    Multa bafta la scoala amanduror scolari! Ma bucur ca esti intr-o pasa vesela si-ti merge bine! O duminica placuta!

     
    • scorpio72

      Septembrie 25, 2011 at 9:16 am

      Nea Costache multumesc frumos.Da,chiar sunt intr-o pasa vesela.

       
  12. redsky2010

    Septembrie 24, 2011 at 9:14 pm

    cand te aud, parca ma vad pe mine 😀
    succes la scoala pt amandoi!
    ma bucur ca ti-e bine acum. iti doresc sa-ti fie mereu asa!
    a, la cati mai multi sponsori si hainute frumoase! 😉

     
    • scorpio72

      Septembrie 25, 2011 at 9:17 am

      🙂 Redsky..sunt modesta…mie nu-mi trebuie decat unul.E de ajuns!

       
  13. Hapi. River_woman

    Septembrie 24, 2011 at 9:14 pm

    Ai o voce frumoasa. Poate de asta te retin unii mult la telefon 🙂
    Bafta in noul an scolar. Matematica celor mici mi se pare tare grea :)))

     
    • scorpio72

      Septembrie 25, 2011 at 9:18 am

      Hapi…eu am o voce frumoasa(asa zici tu)…dar tu ai clar o voce de pustoaica.Si ,,suna” tare misto 🙂 .

       
  14. BlueRiver

    Septembrie 25, 2011 at 8:56 pm

    Scorpiuto, de maine se intra in evaluari, la scoala… bafta Shtrombotzelului! ;)… tie, multa rabdare! 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 25, 2011 at 9:05 pm

      Stiu..offf…da,mie multa rabdare,ca vad ca nu are greturi…

       

au urcat o treapta

 
