RSS

13 pe 14

15 Sep

Zi de 14 ieri…de fapt 13 in toata regula pentru mine,ca tot vorbeam toti de marti zi de 13…
M-a mancat in ruc sa dau ascultare unui ,,gurist” de la o retea de telefonie mobila,la care am abonament de 10 ani.M-a sunat acum cateva zile si cu toate ca am intors pe toate partile oferta lui,pentru ca nu cred in asa ceva,dupa ce am pus conditiile mele,acceptate si parafate de el,totul a fost ok..pana ieri.
Pe scurt: am renuntat la o oferta cu 700 min in retea,700 sms in retea si 50 sau 60 min nationale,la un pret lunar de max 30 ron….pentru o oferta noua de 800 in retea,125 min nationale si un telefon nou gratis,la un contract pe UN AN si cu o factura de 38 ron. Am specificat ce telefon imi doresc,mi s-a confirmat ca il primesc GRATIS la aceasta oferta.
Am facut asta pentru a-i oferi fiului meu mai rapid,un alt telefon.Puteam sa il cumpar cu banii jos,insa oferta era tentanta doar pentru acel telefon gratis.
Buuuuun..
Ieri ma duc la o reprezentanta,scot buletinul,intreb daca are pe stoc telefonul(il are) spun ca il vreau..dupa care incepe show-ul..
-nu il primiti gratuit decat daca activati optiunea internet.
-optiunea internet inseamna 78 de ron in loc de 38 ron pe luna.
-daca il vreti fara optiune,platiti cam 78 euro pe smartul d-voastra.
Am luat foc.Am sunat inapoi,am cerut sa vorbesc cu cel care imi facuse propunerea,mi l-au gasit dupa numele dat de mine,i-am spus ce si cum:
-Pai de fapt optiunea internet a aparut acum(nu ma intereseaza,eu am vorbit cu tine pentru altceva).
-Smartul incepe de la 0 eu…(vax..mi-ai spus ca e gratis).
-Hotarati-va pentru un alt telefon..
Ma intorc in magazin..ma hotarasc pentru un NOkia C1O1(gandindu-ma ca il opresc eu si ii dau lui fimiu C3 meu),afland ca la fel,trebuie sa platesc 4 euro.Zic ok..si ma fulgera un gand.Intreb pe ce perioada e contractul…sa-mi vina rau..2 ANI.O opresc pe tipa din facturare..si sun din nou la relatii cu clientii,cerandu-l pe acelasi destept..
Ma suceste ca da,e pe un an,incepand din 2012..etc,etc.L-am oprit si i-am spus ca renunt,sa faca ceva ,nu stiu ce..si sa imi readuca din nou vechea optiune…Intr-un final lucrurile s-au rezolvat,de luna viitoare revin pe vechiul format.
Am incercat sa fiu rezonabila in ton si in comunicarea verbala,chiar daca am fost ironica si acida pe alocuri,insa nu vreau sa reproduc dialogul.
In momentul in care am specificat ca semnatura mea nu exista pe acest acord care nu seamana cu ceea ce am discutat si ca voi merge mai departe…s-a potolit.
Intr-un cuvant…am fost informata,insa cu anumite pasaje scoase din explicatii si mintita pe banii mei.Au fost uitate si omise intentionat anumite reguli si date care te lamureau pe loc de faptul ca nu esti in avantaj deloc.
Este prima oara cand am probleme cu ei in 10 ani,insa voi renunta fara regret daca nu stiu sa ma multumeasca pe mine,ca client.

 
20 comentarii

Scris de pe Septembrie 15, 2011 în De-ale mele...personale

 

20 de răspunsuri la „13 pe 14

  1. coolnewz/Ratatouille

    Septembrie 15, 2011 at 10:03 am

    din pacate daca doar a dat din gura si mai ales daca nu a fost o discutie al telefon, care mai nou este inregistrata, nu prea ai ce sa faci. Decit sa scrii pe blog :))

     
    • scorpio72

      Septembrie 15, 2011 at 10:13 am

      A fost o discutie in telefon,care stiu ca a fost inregistrata,de aceea in momentul in care i-am spus(si ma repet acum 🙂 )ca semnatura mea nu exista pe nici un act si ca ceea ce a spus nu seamana cu realitatea,s-a rezolvat.

       
  2. virusverbalis

    Septembrie 15, 2011 at 10:07 am

    Trece..Am patit si io de-al d-astea..Da ce e ruc? :))

     
  3. Traian

    Septembrie 15, 2011 at 12:19 pm

    Asta asa, sa va saturati de oferte! Si totusi…ce este ruc?!

     
  4. Hapi. River_woman

    Septembrie 15, 2011 at 1:04 pm

    Nu-mi place sa depind de ei cu abonamente, nu am patit-o eu personal, dar un prieten bun a avut multa bataie de cap cu optiunea aceea de internet. Initial iti prezinta oferta ca sa-ti convina tie si intotdeauna UITA ce e mai important…..la facturare se vede ca de fapt oferta este pentru ei, nu pentru client….
    Imi incarc cu cate 15-20 euro, apoi imi activez 2-3 optiuni si nu mai am probleme o luna …..

     
    • scorpio72

      Septembrie 16, 2011 at 8:37 am

      Eu nu am avut probleme pana acum..

       
  5. Ana lu' Manole

    Septembrie 15, 2011 at 5:18 pm

    =)) =)) =))
    Tot ieri…m-a sunat si pe mine un gurist d-asta…cand i-am spus ca vreau sa reduc costul abonamentului la modem a zis ca el nu poate asa ca o sa-mi faca legatura -in interior- cu cei de la Date ! =))) Mi-a facut cu un particular! =))) Adica mai trebuie sa platesc si convorbirea cu particularul =)))

     
    • scorpio72

      Septembrie 16, 2011 at 8:38 am

      Ana..da..mai rau de atat nu se putea..

       
  6. BlueRiver

    Septembrie 15, 2011 at 7:22 pm

    eu am patit altele cu vodafonul http://carmensima.ro/2009/10/29/stresul-vodafone/

     
    • scorpio72

      Septembrie 16, 2011 at 8:38 am

      Am citit Blue..prin ce ai trecut si tu…off.

       
  7. Georgiana

    Septembrie 15, 2011 at 10:04 pm

    e vorba despre Orange?? c-am vorbit cu ei si eu despre aceeasi fază!! Băi, nici nu ştii ce bine mi-a picat postarea asta a ta!!

     
  8. Marian S

    Septembrie 15, 2011 at 10:17 pm

    Cartele, fetelor, cartele preplatite.

     
    • scorpio72

      Septembrie 16, 2011 at 8:39 am

      Am si cartele,Marian si stiu ca e mai ok din toate punctele de vedere…

       
  9. Ana lu' Manole

    Septembrie 16, 2011 at 11:40 am

    M-a sunat si ieri :)))) M-a lasat sa astept pe fir…pana s-a intrerupt convorbirea si nici c-a mai sunat inapoi :)))))

     
  10. Zina

    Septembrie 16, 2011 at 12:04 pm

    Regula e că în viaţă nimic nu e pe gratis… Am furat-o şi noi cu oferta de la Romtelecom pentru Internet, contra un LCD defect !!! 😀 Contract pe trei ani ! Da’ şi-au găsit şi ei naşul cu bărbatul meu !

     
  11. Alex

    Septembrie 18, 2011 at 12:15 am

    Mari măgari mai sunt. Şi aşa ce mieroşi mai sunt, de zici că-ţi vor numai binele. Pe mine m-a tot sunat unul co o „super-mega-ofertă” pt abonament la internet + un laptop la superpreţ. Da’ de unde, când am intrat pe site-ul lor, era oferta curentă, banală, nu cum mă aburea indicidul că e ceva „special pentru mine”. L-am pus să mai mă sune, ca să mai mă gândesc. Măcar m-am distrat, făcând pe nehotărâtul. Dar mi-e clar că astfel de oferte la telefon….sunt doar păcăleli.
    Numai bine! 🙂

     

au urcat o treapta

 
