RSS

Miercurea fara cuvine-Prima tema

14 Sep

:)) are legatura cu 

 

Etichete:

28 de răspunsuri la „Miercurea fara cuvine-Prima tema

  1. Max Peter

    Septembrie 14, 2011 at 10:14 am

    Păi… spor la învăţătură, nu? Parcă aşa se spune!? Pentru amândoi, ca să nu fie cu supărare… 😀

     
  2. psi

    Septembrie 14, 2011 at 11:09 am

    să nţeleg că este opera ta? ţi-ai făcut deja temele? harnică eşti!

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 12:38 pm

      Psi..eu mereu imi fac temele si bine ..numai ca acum am vazut ca saracul are plamanii cam ridicati(probabil pe post de sani) :))

       
  3. Georgiana

    Septembrie 14, 2011 at 11:22 am

    =)) =)) esti marcată rău!
    aşteptăm reproducatorul la bărbaţi, nu Gabi?? 😆

     
  4. redsky2010

    Septembrie 14, 2011 at 11:51 am

    fata, hai sa ai spor la invatat, ca vad ca picturi frumoase stii sa faci!

     
  5. Traian

    Septembrie 14, 2011 at 12:19 pm

    aoleo, mi se umfla epiglota cand vad asa ceva…

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 12:39 pm

      Traiane..stai cuminte mama,ca nu stiu sa acord primul ajutor cum trebuie,inca.. :)) .

       
  6. Lecteriţa

    Septembrie 14, 2011 at 1:10 pm

    doamna, nu va suparati, mi-am uitat caietul de clasa, acasa! promit ca desenez pana ora viitoare ! =))

     
  7. Zamfir

    Septembrie 14, 2011 at 1:11 pm

    Oau! Lectia de anatomie.

     
  8. abbilbal

    Septembrie 14, 2011 at 2:03 pm

    M-am blocat. Am uitat drumul spre şcoală. Oare în ce parte trebuie s-o iau din intersecţia aceea?

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 6:14 pm

      Pe unde vrei…tot acolo ajungi 🙂 .

       
  9. Minoki

    Septembrie 14, 2011 at 3:54 pm

    Am impresia ca te-a marcat tare sistemul respirator. L-ai pomenit in 3 postari.

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 6:15 pm

      🙂 am pomenit mai mult in comentarii..

       
  10. BlueRiver

    Septembrie 14, 2011 at 8:03 pm

    mi-ai adus aminte de tinerete si de orele de anatomie din facultate … si de nebunul de prof. Buzescu, care avea pretentii sa-i spunem cuvant cu cuvant cursurile, de vorbeam in somn de epifize, insertii, diafize, osteoane, membrane, alveole… si altea alea 🙂
    (pusesem comentariul in alta parte 🙂 )

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 9:29 pm

      Hmmmm…sa dezvolti subiectul,ca sa inteleg,da? Despre ce ai facut tu de fapt.. :))

       
      • BlueRiver

        Septembrie 15, 2011 at 12:07 am

        am facut A.E.F.S (educatie fizica) si in anul I am avut materie anatomia ( din anatomie am dat examen de admitere): oase, muschi, articulatii, iar in anul II am facut fiziologie( circulatie, sistem nervos, metabolism, reproducere…)… anatomia an facut in anul I, cu un ginecolog :), apoi s-a schimbat programa de invatatmant (cat timp am stat acasa sa cresc copilul, prin anul III) si a trebuit sa dau niste diferente, printre care si un colocviu la anatomie, cu un prof. venit de ma medicina (Buzescu), care venise la ANEFS sa se razbune ca-si luase bataie in timpul facultatii de la unii din ANEFS… si asa am invatat anatomia ca la medicina, de vorbeam in somn, spre disperarea sotului meu, care credea c-o iau razna =))… si tot asa ne punea sa facem desene cu muschi, oase, articulatii, insertii osoase, craniul cu toate gaurelele nervilor cranieni… e mult de povestit despre materia asta 🙂

         
  11. Carmen

    Septembrie 14, 2011 at 8:43 pm

    🙂 spor voua! Si la vara dansati la balul de absolvire! 😉
    PS: faina tema, deja din a doua zi de scoala! 😉

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 9:30 pm

      Ohoo Carmen…mai am doi ani pana la bal.

       
  12. monicas10

    Septembrie 15, 2011 at 2:00 am

    Cică orice răceală se vindecă cu pastile într-o săptămână.
    Fără, în 7 zile.
    Eu am patru zile.
    Și tușesc de zor și cu spor.
    Mulțumesc pentru desen! Mi-a mai ridicat moralul culoarea folosită…

     
  13. virusverbalis

    Septembrie 15, 2011 at 10:21 am

    Succesuri! :))

     

au urcat o treapta

 
