RSS

Spor noua.

13 Sep

Punctul unu:
:)) Am inceput scoala ieri…mda.Ca o eleva silitoare ce sunt,am fost si eu prezenta,chiar daca soarele ameninta sa ne bata pe toti in cap.M-am intalnit cu colegii..fetele schimbate…mult in bine,mai slabe,mai sexoase,mai blonzite..baietii la fel de gasca si bunuci la varsta lor…
Mi-am aprins o tigara,cu toate ca fumatul (cica) ar fi interzis si am asteptat venirea ,,primei doamne”.Care a aparut si nici nu m-a surprins prea mult,cu aceeasi coafura invechita si ondulata,dar proaspata,cu vesnica ei pomenire..deci:
-fara vedere la partile intime.
_haine decente si de bun simt,nu fuste scurte ..
-nu bijuterii,hai,una-doua…nu unghii,nu oja.
-nu machiaj indecent,nu par in ochi,nu breton,nu par despletit
-fata luminoasa,zambet tot timpul,nu ,,Ciao”
-ecuson,pentru ca suntem mandri..
Ehhh…le-am urat bafta bobocilor,mai ales ca ,,prima doamna” deja incepuse sa lacrimeze a emotie si parea masochista deja…
Am plecat cu noua diriginta in noua clasa,in noua cladire…diriginta cam ciudata,clasa exact in ochii directoarei,cladire monitorizata de camere..pfff!
Discutii,planuri,exemple pentru proiect,licenta(bai..sunt in anul doi,nu ultimul),mici apropouri,,,amenintari”..nu lipsit,nu chiulit..dat afara,corijenti,repetenti…bai…ma lasi???
Deci eu am inceput scoala,da? Si daca am crezut ca am scapat de desenat…m-am inselat.
Pentru joi am de desenat sistemul respirator..iar ca o eleva silitoare ce sunt si pentru ca diriga m-a facut sa-mi tzatzaie curul(sanchi),am facut deja de aseara desenul,in timp ce vorbeam la telefon cu cineva drag..
Spor mie!
Punctul doi:
:)) A inceput si fiul meu scoala…A fost ieri si a venit acasa..cu bipul in gura.
Are diriginte nou,profesoara noua la romana,profesoara noua la matematica…
Misto,pentru clasa a 12a,nu? Va fi un an greu si pentru el si pentru mine..
Deci…Spor lui,spor mie!

 

Etichete:

22 de răspunsuri la „Spor noua.

  1. redsky2010

    Septembrie 13, 2011 at 10:30 am

    fataaaaa, belea mare cu bacul asta. eu ma chinui cu ea s-o fac sa citeasca romanele alea 2. „ultima noapte de dragoste” are niste chestii filozofice tampite de mi se imbraliga mie creierii!
    sanatosi sa fim ca reusim noi sa trecem si peste asta!

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 11:00 am

      Mie asta mi-a picat la bac 🙂 .
      Redsky..cum o vrea cel de sus..

       
  2. simf

    Septembrie 13, 2011 at 11:02 am

    si fie-mea a venit neagra de suparare din prima zi de scoala – a XII-a -, rocade la profesori, i-a murit o colega. am impresia ca pentru ei e parca mai dificil decat ne-a fost noua la vremea noastra.
    bafta tie, bafta puiului tau.

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 11:34 am

      Simf…sa ne tina puterile si sa avem nervii tari!

       
  3. Minoki

    Septembrie 13, 2011 at 11:28 am

    Va doresc multa bafta, multe impliniri sa aveti in noul an scolar! Si spor la citit romane, ca-s frumoase!

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 11:34 am

      Multumesc Minoki..
      Eu le-am citit la vremea mea..e randul lui.

       
  4. psi

    Septembrie 13, 2011 at 12:56 pm

    măăă… da şi tu te bucuri. rău! 😆
    baftă şi ţie şi lui sergiu! greu an la el.

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 7:34 pm

      Da…insa si al meu mi se pare la fel de ciudat..

       
  5. Gabriela Cimpoca

    Septembrie 13, 2011 at 1:20 pm

    Pai, bafta si tie, si lu’ ala micu. Si sa te vad cand o sa ai de desenat aparatul reproducator. 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 7:34 pm

      Gabi..sic! E desenat din anul 1 de studiu.. 🙂 .

       
  6. Georgiana

    Septembrie 13, 2011 at 2:12 pm

    hai să fie cu baftă multă!
    Gabi, abia ăla e de desenat stând de vorbă la telefon cu cineva drag! :mrgreen:

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 7:35 pm

      Geo…nu il mai desenez fata..fac practica pe el.. :)) .

       
  7. silavaracald

    Septembrie 13, 2011 at 6:30 pm

    Sper că l-ai desenat pe ”respiratorul” ăla cu țigara-n gură! Să fim realiști, ce naiba! :))

     
    • scorpio72

      Septembrie 13, 2011 at 7:36 pm

      🙂 Mel,am desenat un chelios cu gura cascata si cu plamanii la vedere… :)) .

       
  8. geanina

    Septembrie 13, 2011 at 9:17 pm

    :)) cat de fain trebuie sa fie! faceti si temele impreuna nu_!?:) fiicamia a venit f vesela acasa ca i-au schimbat nu stiu ce profesori! pai ce sa zic…bafta amandurora! 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 8:07 am

      Geanina,nu ne potrivim la orar..el este dimineata,eu dupa-amiaza.

       
  9. BlueRiver

    Septembrie 14, 2011 at 7:29 am

    Am inceput si eu scoala. Am iar clasa I, deci prospaturi… a inceput si fiul meu scoala si vad ca e tare incantat ca invata dimineata… pleaca cu o ora inainte de-a incepe orele, desi stam la 3 minute de liceu (e clasa a XI a). e foarte incantat de orar, a scapat de matematica ( e la profil filologie- engleza intensiv)… sper sa-l tina asa tot anul si sa puna mana sa invete mai bine ca in anii trecuti, ca se apropie bacul 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2011 at 8:08 am

      Carmen…pai sa ii tina obiceiul si pe al tau si pe al meu…si pe toti… 🙂 .

       
  10. Alex

    Septembrie 17, 2011 at 12:51 am

    Baftă multă la amândoi, în noul an! Ia să vezi că veţi trece cu bine de toate! 🙂

     
  11. cleo

    Martie 20, 2013 at 11:50 am

    Asta inseamna ca anul trecut a dat bac-ul…asa ca nu mai pot ura BAFTA ! Dar sigur ai scris tu ceva in 2012….abia astept sa ajung acolo 🙂 Desi nu prea vreau sa termin 😦

     

au urcat o treapta

 
