RSS

Provocare-Calea

12 Sep

Calea aleasă de mine-i ca o carte,
Cu zâne și cu zmei și cu pitici,
Cu Feți-frumoși din file de poveste,
Cu Zburători ce vin la geam în miez de noapte.
Tu, lângă mine apari pe-neașteptate
Și te privesc și-n ochi ai licurici.
Gura mi-e fruct, iar buzele-mi sunt șoapte,
Privesc mâinile tale și ele îmi spun povești,
Mi-adună din păr stele și le transformă în vești.
Eu pot fi eroina care e prinsă în mreajă,
Tu poți fi vrăjitorul care desface vrajă.
Eu pot fi iarbă proaspătă și crudă,
Iar tu, bobul de rouă ce-o mângâie și o sărută.
Eu pot fi piciorul cel fin și delicat,
Iar tu condurul mic, ce-așteaptă încălțat.
Aș mai putea să fiu și foc și ochi, chiar și plăcere,
Iar tu la fel, o apă, o lacrimă sau prea multă durere.
Dar sunt doar om, femeie, un suflet chinuit,
Iar tu , poate doar fila din poveste, ceva închipuit…

Au mai scris  Psitiberiuredskyvero,Citadictaturajustiţiei,Virusverbalis,Sara,rokssana,Dagatha

 

Etichete: , , , ,

27 de răspunsuri la „Provocare-Calea

  1. cita

    Septembrie 12, 2011 at 8:53 am

    Calea viselor, a tineretii… ma bucur sa te insotesc pe ea: ma ajuta sa merg mai dreapta de spate 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 12, 2011 at 9:01 am

      Cita..este calea vietii..asa cum o percep eu..

       
  2. virusverbalis

    Septembrie 12, 2011 at 8:54 am

    Cataratoareo, imi place la tine ca spui lucrurile fara ocolisuri..Si nu privesti in..urma.. :))

     
  3. Vero

    Septembrie 12, 2011 at 9:09 am

    Frumos… ca întotdeauna! 🙂

     
  4. silavaracald

    Septembrie 12, 2011 at 10:28 am

    Nu știu de ce versurile astea îmi amintesc de un cântec vechi, din care mia rețin doar: ”Eu: o problemă. Tu: o dilemă!”

     
  5. redsky2010

    Septembrie 12, 2011 at 10:36 am

    eterna cautare a sufletului pereche sau a punctului de sprijin. sper sa-l gasesti si sa-l pastrezi!

     
  6. psi

    Septembrie 12, 2011 at 12:02 pm

    simt umbre de roz conturându-se la orizont? sau e numai euforia primei zile de şcoală?
    nu ştiu ce sau cum s-a întâmplat, nici nu trebuie să ştiu, dar simt un zvon de bine în postarea ta şi mă bucur.

     
    • scorpio72

      Septembrie 12, 2011 at 12:22 pm

      Psi…incep sa ma transform intr-o bomboana..cred 🙂 …lasa scoala..

       
      • psi

        Septembrie 12, 2011 at 3:23 pm

        bine, bombonico! 😉 aşa să fie, că e de bine… te pup!

         
  7. Georgiana

    Septembrie 12, 2011 at 12:33 pm

    da, da! pastreaza-l! pentru siguranta eu zic sa-l legi de calorifer!! 😀

     
  8. rokssana

    Septembrie 12, 2011 at 1:40 pm

    visele se implinesc…trebuie doar sa nu incetezi sa speri….cand il vei gasi,vei gasi si calea ..

     
  9. Gabriela Cimpoca

    Septembrie 12, 2011 at 2:43 pm

    Scorpiuto, sper ca sunt singura care iti spune asta… se pare ca ceilalti nu au intampinat aceleasi probleme, dar eu… nu am putut sa citesc textul. Culorile se combina si se confunda, incat fac ilizibil scrisul… ufff, poate n-am stiut eu sa fac ceva pe-aici, pe site!

     
    • scorpio72

      Septembrie 12, 2011 at 7:19 pm

      Gabi..este un scris normal,fara culori..chiar nu stiu ce sa iti zic.

       
  10. dictaturajustitiei

    Septembrie 13, 2011 at 5:30 am

    Cineva și-a găsit o cale de poveste ? Sau doar visează la ea ?

     

au urcat o treapta

 
