RSS

Preferinte la macho-i

08 Sep

De cate ori o sa imi aduc aminte,o sa fac o trecere in revista vizavi de genul meu de mascul si chiar daca acestia sunt idealuri ,,fanteziste” pentru femei(nu zic pentru toate,ca aici discutam doar gusturile mele),in fiecare din barbatii cu care am fost,am gasit cate ceva,macar un pic din ceea ce voi arata pe aici,pana ma plictisesc…
Iar ce nu am gasit…visez,ca doar am voie,nu?
Fac referire doar la aspectul fizic si o sa observati pe parcurs ca nu sunt numai ,,patratosi”,insa majoritatea au ceva in comun…
Si ca sa nu par o obsedata,de data asta am ales numai poze cuminti cu toate ca,cu greeeeeu m-am abtinut (insa voi fetelor,puteti da cautare si ii gasiti mai imbracati sau mai dezbracati).
Astazi o sa va prezint trei exemple ,,latine” :

Eduardo Palomo
. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mauricio Islas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eros Ramazzotti

 
38 comentarii

Scris de pe Septembrie 8, 2011 în De-ale mele...personale, Googălite adunate

 

38 de răspunsuri la „Preferinte la macho-i

  1. BlueRiver

    Septembrie 8, 2011 at 9:30 am

    Clar, il aleg pe Eros Ramazzotti, de care eram indragostita pe la 13-14 ani 🙂

     
  2. psipsina

    Septembrie 8, 2011 at 9:31 am

    personal il prefer pe italian, aşa cum arată acum. ceilalţi nici nu am habar de fapt cine sunt.
    şi să nu mai spui la nimeni dar jumătatea-mi îi seamănă! 😉 amuzant este însă că demult, ohooo, pe când eram tânără, doamnă, nu mă dădea pe spate signor eros! 😆

     
    • scorpio72

      Septembrie 8, 2011 at 12:18 pm

      🙂 …este ca arata mai bine acum ca in tinerete? este!

       
      • psipsina

        Septembrie 8, 2011 at 4:28 pm

        soțul meu? clar daaa… da e numai „vina” mea că l-am albit! 😆
        şi devenind serioasă spun că da, arată mai bine: s-a mai copt şi el.

         
  3. monicas10

    Septembrie 8, 2011 at 9:48 am

    Mei! Ăștia arată a bărbați! Adicătelea se uită la tine și vede „prin tine”… 😉

     
    • scorpio72

      Septembrie 8, 2011 at 12:19 pm

      Corect! Dar acum ma leg de capitolul ,,prezentare fizica” 🙂 .

       
  4. Minoki

    Septembrie 8, 2011 at 12:41 pm

    L-as fi ales pe Eduardo Palomo , dar stiu ca nu pot pentru ca e putin plecat…..in lumea dreptilor. Ei asta e. Mereu am vrut ce nu am putut avea.

     
    • scorpio72

      Septembrie 8, 2011 at 12:43 pm

      Minoki..stiu ca nu mai este printre noi,dar mie mi-a placut intotdeauna ca barbat..deci nu conteaza!

       
  5. coolnewz/Ratatouille

    Septembrie 8, 2011 at 2:34 pm

    vai de capul lor ca pirliti mai sun!! 😀

     
  6. geanina

    Septembrie 8, 2011 at 7:14 pm

    pai…nu prea sunt pe gustul meu…dar daca ar fi sa imi placa unul mai mult decat ceilalti din cei prezentati, ar fi ramazzotti. din cate am inteles e gay dar ne referim doar la aspectul fizic! 🙂 seara faina!

     
  7. Gabriela Cimpoca

    Septembrie 8, 2011 at 9:55 pm

    A mai murit un mit! Deci Ramazzotti e gay?
    Apoi, mai Scorpiuto, unul e mort, altul e gay… sper ca ai si niste rezerve, puse acolo bine, undeva in inima ta! 🙂 🙂 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2011 at 10:12 am

      🙂 mai,nici eu nu stiam…nu conteaza…am zis si ma repet..acum arat doar invelisul…

       
  8. Traian

    Septembrie 8, 2011 at 10:30 pm

    @scorpiuto
    da’ cu nenea ala cu ciocanu’, ce facusi?

     
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2011 at 10:13 am

      Traian…si Thorica e pe acolo..ce,credeai ca l-am lasat balta?? Neahhhh…

       
  9. Ana lu' Manole

    Septembrie 9, 2011 at 8:45 am

    =)) =)) io-s atipica…dupa mine macho man-ii astia ar muri de! =)) De cate ori vad unul asa ma gandesc automat la varul lui Jerry…ala batausul =)) =))

     
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2011 at 10:15 am

      Manole… 🙂 priveste in profunzime ,fata, …mijeste ochii si scaneaza…lasa-l pe varul lui Jerry in pace.
      Vor urma si altii care nu au cu nimic de-a face cu asta..

       
  10. Marian S

    Septembrie 9, 2011 at 11:43 am

    Vai de capul nostru de români… deci n-avem nici o şansă. 😛

     
    • Marian S

      Septembrie 9, 2011 at 11:44 am

      PS: dar ce poza noua are scorpia…

       
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2011 at 11:47 am

      De ce nu,Marian? Totul depinde de voi,pur si simplu…la cum aratati…
      Daa..o scorpie ranjita 🙂 .

       
      • Marian S

        Septembrie 9, 2011 at 11:57 am

        Eu stiam ca macho e ala care fff… pe toata lumea.
        Parca Traian il cheama. 🙂

         
        • scorpio72

          Septembrie 9, 2011 at 12:03 pm

          Traian nu e macho…doar fff…. 🙂 .

           
          • Traian

            Septembrie 9, 2011 at 4:21 pm

            De unde stii tu bre, ce fac io in particular? Se cunoaste…?!

             
          • scorpio72

            Septembrie 9, 2011 at 4:42 pm

            Traian…nu e vorba de tine,eu una nu am facut referire la tine,ci la un altul..mai important.. 🙂 .

             
  11. Georgiana

    Septembrie 9, 2011 at 1:11 pm

    în comun au barba aia tipic masculină, puţin despicată 😉 şi mie-mi plac cam tot acelaşi gen de bărbaţi 😛

     
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2011 at 1:20 pm

      Ntz…nici macar nu m-am uitat..acum am vazut cand ai spus tu.. 🙂 …ca sa nu mai zis de mitul celor care au barba ,,despicata” 🙂

       
    • Marian S

      Septembrie 9, 2011 at 2:22 pm

      Părul de pe piept e mai important, believe me.

       
  12. Andreea Curcudel

    Septembrie 9, 2011 at 1:26 pm

    uuuu…ce frumusei! Eu cu siguranta l-as alege pe Eros Ramazzotti,ca e grizonat,pare ca are mai multa experienta.:-) !!!

     
  13. Ana

    Septembrie 9, 2011 at 4:24 pm

    Iti respect preferintele, chiar daca mie nu-mi place nici unul. Inca sunt indragostita de sotul meu, boala grea, care tine de mai bine de 2 decenii.
    Privindu-i insa pe domnii de mai sus (exceptie facand ultima poza), nu ma pot abtine sa nu ma intreb daca nu cumva au papat agurida sau ar fi avut nevoie urgenta la baie si se chinuiau sa isi pastreze cumpatul?
    Ce-or avea toti macho astia de cred ca sunt mai interesanti daca se incrunta?

     
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2011 at 4:44 pm

      Ana 🙂 sunt curioasa daca saptamana viitoare,la urmatorii mai ai aceeasi impresie.

       
      • Ana

        Septembrie 9, 2011 at 5:08 pm

        Daca pui poze cu un minim de zambet, sigur nu mai am aceeasi impresie.

         
        • Marian S

          Septembrie 9, 2011 at 9:07 pm

          Ana, acesti macho se incrunta avind in cap cam acelesi idei pe care le au femeile cand se pozeaza facind botic.

           
    • geanina

      Septembrie 9, 2011 at 7:18 pm

      e tipic barbatesc….gandeste-te la al tau sot….cand se incrunta si vrea sa faca el pe-a seriosul nu parca iti starneste un zambet!!! :)))) eu cel putin lesin….seara faina!

       
  14. dictaturajustitiei

    Septembrie 13, 2011 at 6:03 am

    Mie îmi plac mai efeminați.

     

au urcat o treapta

 
