RSS

O procura inutila

06 Sep

Am citit luni la Visurat acest articol despre … si mi-am adus aminte prin ce am trecut eu acum doi ani,cand eram in Austria,vizavi de procura….
Ma suna tata si imi spune ca mi-a venit scrisoare sa reinnoiesc contractul la garsoniera,avand un termen limita pana pe 31 august.Eu imi cumparasem bilet sa vin acasa undeva prin septembrie,deci nu aveam cum ajunge.
L-am trimis sa se ,,descurce” la primarie,insa functionarele de acolo au fost categorice,tata nu imi poate baga dosarul cu acte,fara sa aiba procura de la mine.A insistat,a intrebat..raspunsul a fost acelasi-procura!
Asa ca a trebuit sa alerg la un notar,sa imi faca o procura,sa platesc 90 de euro,apoi sa ma duc sa apostilez procura..inca vreo 10 euro,sa merg la posta,sa pun actul in plic si sa trimit recomandat.
Cand a ajuns in tara,tata a trebuit sa mearga cu ea la tradus,la notar sa o legalizeze traducerea…deci alti bani,alta distractie..undeva la vreo 150 ron.
Vreti sa va spun ce am facut cu procura? Nimic..o am si acum in casa,pentru ca in momentul in care s-a dus tatal meu la primarie cu dosarul complet,plus procura tradusa si legalizata..functionara de acolo,care il cunostea,culmea, pe tata, i-a spus ca nu ii trebuie asa ceva,pentru ca nu sunt decat niste acte depuse si oricum este tatal meu.
Tata a crezut ca innebuneste si si-a pierdut cumpatul acolo…iar eu am cheltuit o gramada de bani pe un lucru complet inutil cerut de niste functionare incompetente…

 
17 comentarii

Scris de pe Septembrie 6, 2011 în De-ale mele...personale

 

17 răspunsuri la „O procura inutila

  1. psipsina

    Septembrie 6, 2011 at 9:48 am

    tot e bine că a ajuns procura. eu mai aştept şi acum o procură din italia… o aştept de vreo câţiva ani, deşi între timp lucrurile s-au rezolvat. 😆

     
    • scorpio72

      Septembrie 7, 2011 at 7:57 am

      Psi,de ajuns a ajuns cu bine,dar degeaba.

       
  2. silavaracald

    Septembrie 6, 2011 at 1:28 pm

    Procura, procurorii… tot un drac acolo… inutilități enervante. 😉

     
  3. Minoki

    Septembrie 6, 2011 at 1:50 pm

    Fereasca-te Dumnezeu de birocratia din Romania! Am patit si eu destule faze din astea. Nu pot sa iti urez ca atunci cand mai ai nevoi din astea sa ai multa rabdare si multi bani!

     
    • Georgiana

      Septembrie 6, 2011 at 3:34 pm

      m-am enervat numai ce-am cetit! mrrrrrrrrr! nu mai pot să zic nimic.

       
    • scorpio72

      Septembrie 7, 2011 at 7:59 am

      Da…am avut noroc ca am avut bani si sincer ca Schatz a avut rabdarea necesara sa alerge cu mine peste tot,acolo in Austria…iar tata aici in tara..

       
  4. monicas10

    Septembrie 6, 2011 at 8:25 pm

    Am avut intenția să fac o sumă, așa de curiozitate, cam cât m-a costat o astfel de procură la fel de inutilă. Motivul? Poliția județeană accepta doar prezența fizică a solicitantului…
    Și ceva de domeniul science-fiction! Mi-am schimbat de două ori actele în țară pe același nume, deși eram divorțată de muuuulți ani. Așa… cam vreo 9. Atunci am aflat eu. La tribunal m-au trimis la primărie pentru a cere adeverință că eu sunt eu. Și avea funcționara în spatele ei o frumusețe de server, nou-nouț și plin de praf, săracul…
    Alte probleme la traducere! Actele traduse și legalizate în țară sunt nerecunoscute de către funcționarii de la birouri. Le recunosc doar pe cele traduse și legalizate la ei în țară. Alt traducător, alt avocat, alt timp pierdut și bani…
    Dacă până atunci am plătit asigurări sociale din buzunarul meu, după „aventurile” pomenite am încetat orice fel de cotizație la bugetul vreunui stat. Singura taxă pe care o plătesc e TVA-ul și e singura pe care o găsesc justificată.

     
    • scorpio72

      Septembrie 7, 2011 at 8:00 am

      Monicas…noi sa fim sanatoase si ,,intregi” la minte,ca trecem noi si peste toate mizeriile astea,nu??

       
      • monicas10

        Septembrie 7, 2011 at 9:55 am

        „Minte în inimă și inimă în minte”. Cam asta este concluzia la care am ajuns. 🙂
        Parcă Cineva aștepta să vadă ce decizie iau și cum mă mișc. Îmi este imposibil să urăsc, pur și simplu am plecat de acolo de unde concurența e pe primul loc. Greu am luat decizia asta și a fost de neclintit, indiferent de părerile altora. Mi-am câștigat viața în loc de supraviețuire.
        Știi ce a fost frumos? Am primit atât de multe după… 🙂

         
  5. redsky2010

    Septembrie 7, 2011 at 11:30 am

    m-ar fi mirat daca ai fi rezolvat problema simplu, fara nervi si bani aruncati aiurea! asa stim ca suntem in tara noastra, impiedicandu-ne la fiecare pas!

     
  6. deealexx

    Septembrie 8, 2011 at 12:31 am

    Bună, mi-am „revitalizat” blogul prăfuit de trecerea timpului şi efectuez un nou sondaj. Mi-ai fi de ajutor dacă ai intra pe deealexx’s blog şi ai vota răspunsurile tale. Mulţumesc mult şi spor la blogging!

     
  7. VirtualKid

    Septembrie 8, 2011 at 7:49 am

    Lucrurile astea se intampla zilnic… doar ca sa poata notarii sa incaseze bani degeaba.
    Au ajuns pana acolo incat influenteaza pana si legislativul ca sa emita legi care au singura utilitate in cresterea deverului lor.

     
  8. MrNobody

    Septembrie 10, 2011 at 9:59 pm

    Nu e nici o sansa ca ultima functionara, care-l cunostea pe tata, sa fi trecut peste cerinte? Zic si eu, asa…

     
    • scorpio72

      Septembrie 11, 2011 at 8:42 am

      La ea a ajuns exact la fina,l cand totul era facut.

       
  9. Mariana

    Septembrie 10, 2011 at 10:48 pm

    Se vede că nu trăieşti în Rrrrromânia! Dacă erau competente, funcţionarele respective nu lucrau la firmă de stat.

     
    • scorpio72

      Septembrie 11, 2011 at 8:43 am

      Mariana,din pacate exact in buricul Romaniei traiesc 🙂 .

       

au urcat o treapta

 
