RSS

Duzina de cuvinte-Inclestare

27 Aug

Incerc sa nu revin la angoasele mele,dar se pare ca nu reusesc.
Si ma lupt cu mine si ma lupt cu intrebarile si ma lupt cu ea…
Sunt inconjurata de deznadejde si indiferenta celui mai drag din viata mea, joaca cate o pasa cu nepasarea .
As vrea sa fiu inger si sa urc mai departe pe scara vietii mele,fluturand victorioasa fericirea si izbanda ,insa incep sa-mi pierd din nou puterea si privesc trist spre cer,carand dupa mine maldare de deziluzii.
Viata s-ar asaza pe un fagas normal daca la capat de ,,scara” as gasi pe o tava cheia de la cufarul implinirilor,multumirilor,linistii sufletesti.
Ma intreb cine sunt eu,m-am mai intrebat,mi-am raspuns,am ramas in aer,am zis ca stiu,am spus ca ma cunosc,nu ma cunosc,nu mai stiu,habar nu am cine sunt sau am devenit..
Ma mint ca am ramas la fel,dar viata te transforma.Nu m-am transformat in ceva urat ci doar in ceva ce nu credeam ca voi ajunge..la stadiul de leguma.
Si daca in jurul meu gasesc indiferenta,asa incep sa fiu si eu.
Ma lupt cu diavolul din mine si nu stiu daca sa raman buna sau sa devin malefica.Atata timp cat viata imi da palme…nu..de fapt atata timp cat intind mereu si obrazul celalalt,viata a inceput sa imi care pumni…
Incerc sa nu port pica si ura deznadejdii,care se invarte in jurul meu imbracata in rochie cusuta cu fire pe care stau insirate suflete slabe..Asa as infige mana in ea sa trag si sa desir…sa se duca in pasi de mars fortat..insa bag seama ca ea danseza fara greturi si al dracu de lasciv,incercand sa ma tina apasata pe vertebra gatului,facand eforturi de a nu ma lasa sa ma intorc si sa o privesc in ochi…nu mi-ar suporta privirea.
Pentru ca stie ca nu are atat de multa putere si atunci cand ma acapareaza vrea sa ma indese in sacosa ei cu trofee.
Pentru moment s-ar putea sa castige si sa ma duca la ea acasa,sa ia un ac si sa ma coasa pe rochie,alaturi de alte suflete chinuite.
Simt ca ma dezintegrez incet,incet si nimeni nu are cum sa ma ajute….

M-am gandit mult daca sa opresc comentariile la acest post…nu o voi face.
Insa eu nu voi raspunde decat daca simt ca este cazul…in rest va fi TACERE.

Celelalte ,,Duzini” le puteti citi la Psipsina,Virusverbalis,dictaturajustitieidagatha,TiberiuOrăşanu,Vero,Sara,
rokssana,pisicaru,

 

Etichete: , , , ,

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Inclestare

  1. Tiberiu Orasanu

    August 27, 2011 at 8:33 am

    Bună dimineaţa

    Şi eu am ezitat dacă să spun ceva, sau nu.
    M-am hotărît să aştern pe blogul tău un citat care mie îmi dă putere ori de cîte ori sînt în cumpănă :
    „În viaţă, nu există poziţie de şah-mat, cu excepţia morţii!” – HR Patapievici.

     
  2. Vero

    August 27, 2011 at 9:24 am

    „O parte din noi ne-am învins
    Greşeala, minciuna şi groaza,
    Dar e drum, mai e drum necuprins
    Pînă-n zarea ce-şi leagănă oaza.
    Generaţii secate se sting,
    Tinerii rîd către stelele reci –
    Cine-şi va pierde credinţa-n izbîndă
    Pe-aceste mereu mişcătoare poteci ?
    Cine din noi va muri
    înainte ca trupul să-i moară ?
    Cine-o să-şi lepede inima-n colb –
    Insuportabil de mare povară ?
    Ca un vînt rău, ori ca o insultă
    Întrebarea prin rînduri trecu.
    – Ascultă, ascultă, ascultă !
    NOI, NU ! NICIODATĂ ! NOI, NU !”
    (Nicolae Labiş – Noi, nu!)

    Intră în rândurile celor care spun „Noi, nu!” şi mergi, cu speranţă şi curaj, mai departe!

     
  3. virusverbalis

    August 27, 2011 at 9:26 am

    Introspectie,un pic de deznadejde, asezonata de ceva optimism ,cat cuprinde aluatu’..Pun pariu ca iese ceva bun in final..Si creste ,,Sa ai parte da impliniri sufletesti,zic io…

     
  4. rokssana

    August 27, 2011 at 10:14 am

    cu rabdare ai sa gasesti „cheia de la cufarul implinirilor,multumirilor,linistii sufletesti.”
    o zi senina sa ai !

     
  5. BlueRiver

    August 27, 2011 at 10:24 am

    te inteleg perfect, nutresc aceeasi stare 😦

     
  6. dagatha

    August 27, 2011 at 11:39 am

    ca o mănușă…atât pot să spun… În plus…un oftat…Al celui care simte așijderea…

     
  7. Traian

    August 27, 2011 at 12:13 pm

    Pentru o potentiala leguma, arati foarte misto…asculta ce zice Traian, stie el ce spune!

     
  8. monicas10

    August 27, 2011 at 1:03 pm

    Tac pentru că am vorbit deja despre legume… aici:
    http://wp.me/pOME3-29

     
  9. psipsina

    August 27, 2011 at 1:44 pm

    mâna mea este întinsă spre tine de mult timp, de foarte demult, chiar dacă tac uneori… hai, hai, cu sufletul te ţin, ridică-te, vom merge mai departe! o să vezi, promit… spre soare răsare.

     
    • scorpio72

      August 27, 2011 at 2:39 pm

      Stiu asta de mult timp…insa trebuie singura sa ma ajut…

       
      • monicas10

        August 27, 2011 at 8:02 pm

        Mai există cineva de care uităm de foarte multe ori în viață. Una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat în viață a fost când am jucat un rol mai puțin cunoscut, cel de Dumnezeu. Deci? Cam ce ai face tu, ca D-zeu, în situația dată? Te ridici deasupra problemei și studiezi scurt-scurt de tot trecutul și viitorul din perspectiva unor măsuri favorabile pentru toată lumea. INCLUSIV PENTRU TINE!
        Eu am căzut și-n fund și-am dat și cu capul de tavane… eventual îți pot sta la dispoziție cu deciziile luate în ambele cazuri.
        Baftă!

         
  10. dictaturajustitiei

    August 27, 2011 at 4:29 pm

    Mi-e teamă că, orice aș spune, ar suna catastrofal de banal dacă nu chiar tembel de prostește.

    Și totuși, cât talent !

    Dacă ți-e sortit să suferi , câți scriitori celebrii n-au făcut-o, măcar scrie ! O faci atât de bine.

    PS Eu când sunt supărată rău de tot … dorm.
    Voila, poezie !

     
  11. Ana lu' Manole

    August 27, 2011 at 6:53 pm

    Nu spun nimic…
    Doar…scrie!

     
  12. dagatha

    August 27, 2011 at 9:33 pm

    uite că te-ai gândit bine. O schimbare oricât de mică, fie și la gravatar…
    Un gând bun către tine 🙂

     
  13. Hapi. River_woman

    August 28, 2011 at 11:50 am

    Trimit si eu un gand bun
    In afara de faptul ca chiar imi pasa cum iti merge , chiar daca nu ne cunoastem……si de faptul ca imi pare rau ca te simti rapusa………..trebuie sa spun ca alegoria deznadejde- suflete pierdute este superba!

     
  14. Andreea Curcudel

    August 29, 2011 at 5:57 pm

    Sa stii ca cei dragi vor fi mereu langa tine(eu am stat langa bunica mea,am luptat alaturi de ea si acum e bine sanatoasa dupa 2 cancere la sani).Eu cred foarte mult ca trebuie sa ai pe cineva langa tine,sa iti aline suferintele,de orice fel ar fi ele,pentru ca orice gand bun e un pas inainte!

     
  15. Andreea Curcudel

    August 29, 2011 at 5:57 pm

    ganduri bune iti transmit !

     

au urcat o treapta

 
