RSS

Duzina de cuvinte-Plictis.

20 Aug

De obicei atunci cand era urat afara,Jegarel zacea in casa,cocotat pe soba si se plictisea ingrozitor.Sir incerca sa ii mai arate cate un secret din vasta sa experienta de viata,insa Jegarel era atat de imberb,incat cu toate explicatiile de rigoare,uita si ii punea din nou intrebari,capiindu-l de cap.Atunci il lasa in legea lui si se gandea cand naiba o sa ii vina mintea la cap.
Jegarel nu facea nici un efort sa fie serios si gasea sa se joace cu absolut orice.
Un creion gasit pe masa si luat in gura de Jegarel,se transforma imediat intr-o lance care de cele mai multe ori se infigea in dosul lui Sir.Atunci Sir se enerva ingrozitor si cu ghearele plasate strategic,gasea in Jegarel un loc bun de defrisat.
O bucatica de sapun uitata prin baie,era numai buna de molfait si razand,Jegarel il striga pe Sir,aratandu-i cum face el baloane.Radea miorlait pana se ineca cu clabucii si venea Stapana speriata sa vada ce s-a intamplat.
Altadata a scapat in bucatarie si a zarit tuciul cu marmelada…Atat s-a foit pe langa el si atat de curios a fost,ca pana nu si-a bagat labele in el,nu s-a lasat.Din pacate Stapana l-a dibuit imediat dupa urmele lasate de pe masa pana sub coltarul din bucatarie si i-a lipit zdravan un bat de fund.L-a cam durut pe Jegarel,dar a uitat repede…
Insa cand era frumos afara,nimic nu il oprea pe Jegarel sa stea toata ziua hai-hui prin curte.
De atata dor,alerga bezmetic de fericire dupa vrabii si fluturi si muste…sa le salute pe toate.
Cand obosea,se lungea in scranciob si privea cerul si norii.Ii placea cum acestia alergau intr-un tango necunoscut pe cer,iar cerul ii era mesager.Ii lasa mesaje desenate si Jegarel incerca sa isi inchipuie ce vede…Inchidea un ochi iar pe celalalt il tinea mijit,inchipuindu-si acum ca vede un cal care zboara,urmatorul nor era rotund si plat ca un calcan…sau era o broasca? Ba la un moment dat i s-a parut ca apare pe cer si o pisica,insa nu s-a hotarat daca era fata sau baiat ,asa ca el…
Daaa,viata era frumoasa pentru Jegarel..insa nu se gandea nici o clipa ca la un moment dat vor incepe si necazurile….

Povestea face parte din categoria Jegarel .

Alte ,,Duzini” la  Carmenredsky ,anaveronica ,http://dictaturajustitiei.wordpress.com/,Tiberiu,Sara,
http://experimentesiexperiente.wordpress.com/http://pisicaru.wordpress.com/.

 

Etichete: , , ,

39 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Plictis.

  1. dictaturajustitiei

    August 20, 2011 at 8:52 am

    Îl iubesc pe Jegărel. Își permite să facă tot ce vrea.

     
    • scorpio72

      August 20, 2011 at 1:42 pm

      Stiu eu daca poate chiar totul sa faca? 🙂

       
  2. Vero

    August 20, 2011 at 9:09 am

    Bun baiat, Jegărel! Îi ţin pumnii, să scape cu bine de necazuri, indiferent care-o fi! 🙂

     
    • scorpio72

      August 20, 2011 at 1:42 pm

      Pai nu stiu,sa vedem in ce intra …:)

       
  3. BlueRiver

    August 20, 2011 at 10:37 am

    cred ca ma aseman cu jegarel… si mie imi place sa privesc norii. cand eram copil, imi cream povesti din formele norilor 🙂

     
    • scorpio72

      August 20, 2011 at 1:43 pm

      Toti am facut asta Blue.

       
    • dagatha

      August 20, 2011 at 6:21 pm

      Tocmai mi-ați dat o idee despre ce postare să aduc din trecut mâine 😀

       
  4. dagatha

    August 20, 2011 at 11:17 am

    😆
    Eu cred că e un complot aici: tu scrii povestea înainte și Psi alege cuvintele de la tine. prea se leagă toate de Jegărel 😆
    Kidding, of course 🙂

     
    • Tiberiu Orasanu

      August 20, 2011 at 12:54 pm

      Aşa cred şi eu! Prea se leagă episoadele astea faine ale lui Jegărel! 😀

       
    • scorpio72

      August 20, 2011 at 1:44 pm

      🙂 Prefer sa il bag pe Jegarel la inaintare decat sa scriu povesti triste…

       
  5. redsky2010

    August 20, 2011 at 12:32 pm

    e o figura jegarel asta, dar parca n-as vrea sa dea de necazuri saracul 😀

     
  6. Sara

    August 20, 2011 at 9:29 pm

    Ce necazuri ar putea avea Jegarel?E un pisoi tare cuminte,nu ar putea sa se bage in buclucuri

     
    • scorpio72

      August 21, 2011 at 9:16 am

      Sara,pai ma gandesc si eu ca oricare alt tinerel,se mai baga si in belele…

       
  7. Hapi. River_woman

    August 20, 2011 at 11:32 pm

    Cum ai reactiona daca Jegarel daca s-ar transforma peste noapte in catel? 🙂

     
    • scorpio72

      August 21, 2011 at 9:17 am

      :)…l-as lasa o zi asa si apoi l-as schimba inapoi.
      Bine de stiut :).

       
  8. Marian S

    August 21, 2011 at 12:15 am

    E o vorba foarte populara: daca te plictisesti, vino la Bucuresti!!!

    https://smro.wordpress.com/2011/08/20/gheorghe-iovu-si-muzica-sufletului/

     
  9. Zina

    August 21, 2011 at 8:23 am

    Ştii ceva ?! Ai grijă de Jegărel, vezi că toţi îl iubim !

     
  10. coolnewz / Ratatouille

    August 21, 2011 at 1:11 pm

    io subscriu la dagtha!! 😀

     
  11. Alex

    August 21, 2011 at 6:33 pm

    Nu ştiu de unde ţi-a venit ideea acestui nume – „Jegărel” – dar tare mai zâmbesc de câte ori îl găsesc aici, la tine!
    O seară bună! 🙂

     
    • scorpio72

      August 22, 2011 at 9:24 am

      Ssssttt…iti spun un secret…asa era porecla tatalui meu cand era pusti..:)

       
  12. Alex

    August 22, 2011 at 10:49 am

    Ha, ha! Mersi pentru…secret. N-am să-l spun nimănui. Uite, trag „fermoarul”! 😀
    O săptămână frumoasă!

     

au urcat o treapta

 
