RSS

Din vremuri comuniste-2

12 Aug

Acest magarus l-am avut de cand m-am stiut..nu mai tin minte daca l-a primit fratele meu cand era mic sau eu mai tarziu…L-am tinut in casa pana cand si eu la randul meu l-am avut pe fiul meu si cred, inca ceva ani.In total ,undeva la 35 de ani sigur a fost in casa noastra..vestitul magarus chinezesc.

Cred ca toata lumea stie ce e asta…ma rog,cei de varsta mea.Mai frate,am mancat la lipici din asta de m-a luat dracu’ :))…era dulce si bun.Daca inca batzai,inseamna ca rau nu mi-a facut…


Stiti ce e asta? Un inel…de cravata. Eu am avut apoi onoarea ca tatal meu sa imi faca la strung,un inel frumos in trei culori :)).


Dar asta stiti ce e?Ei,daaa…mijlocelul ei,tras ca prin inel,il strangea cu faimoasa curea de pionier.Insa nu numai mijlocul meu a simtit-o,ci si curul meu…si nu o data.


Sincera sa fiu,imi pare rau ca dupa ce am pastrat ani buni multe lucruri care existau in comunism,le-am dat sau aruncat apoi…

Puteti citi si  .

 
21 comentarii

Scris de pe August 12, 2011 în De-ale mele...personale

 

21 de răspunsuri la „Din vremuri comuniste-2

  1. monicas10

    August 12, 2011 at 7:59 am

    Bună dimineața: 🙂

     
  2. psipsina

    August 12, 2011 at 10:16 am

    îmi amintesc de lipici, deşi nu gustam din el… şi îmi amintesc că îmi doresc cu spume un inel de eşarfă… şi nu găsesc. 😦

     
  3. Alex

    August 12, 2011 at 11:17 am

    Ce amintiri frumoase! Să ştii că am să caut, pe la părinţi pe-acasă, insignele şi ecusoanele de pionier, plus diplomele, şnururile de comandant (am fost şi d-asta!) Au rămas la păstrare…amintiri frumoase… Regret că nu mai am nicio jucărie, mi-ar fi plăcut să mai privesc cu ochii de acum „comorile” de odinioară.
    O zi frumoasă îţi doresc!

     
    • scorpio

      August 12, 2011 at 9:14 pm

      Insigne am si eu,diplome,poza din clasa intai..vestita poza in elev si cu stiloul in mana…

       
  4. Tiberiu Orasanu

    August 12, 2011 at 11:29 am

    Nu-mi amintesc decît lipiciul. De măgari m-am ferit, 🙂 inelul s-a inventat mult după ce eu n-am mai fost pionier, iar cordon ca acela n-am purtat din motive pentru că nu am fost fată. 🙂
    Daaar, uitasem de chestiile astea şi nici n-am păstrat mai nimic din vremea ceea.

     
    • scorpio

      August 12, 2011 at 9:14 pm

      Curele din acelea aveau si baietii.

       
  5. Minoki

    August 12, 2011 at 5:22 pm

    Eu nu am pastrat chiar nimic din acele vremuri. Nu cred ca as putea sa am nostalgii cu cravata de pionier, sau tresele de pe umeri. Asat imi aduce aminte de zilele acelea lungi cand stateam flamnazi si urlam pe la defilari sa intampinari de conducator iubit.!

     
    • scorpio

      August 12, 2011 at 9:15 pm

      Mie imi placea la defilari :)).

       
  6. Gabriela Cimpoca

    August 12, 2011 at 7:00 pm

    Din cate stiu, mama a pastrat o multime de lucruri din astea, cravata de pionier, tresele, insignele, bluzele si fustele de la costumul de pionier… plus costumele de soimi ai patriei, purtate de copiii mei. Mama e o colectionara, cum s-ar spune… Lipici am mancat si eu, doar pe paine nu l-am intins, cutia avea locasul acela pentru lopatica, si Doamne, ce miros frumos avea o cutie de lipici abia deschisa… Da, uite cum ai scormonit amintiri pionieresti… 🙂

     
    • scorpio

      August 12, 2011 at 9:15 pm

      🙂 traiasca lipiciul.

       
      • Marian S

        August 13, 2011 at 3:48 am

        Se numea Pelicanol. Intrebati-l pe goagle, sa vedeti ce surprize va ofera!
        PS: mie imi placea cum stateau snururile de comandant pe pieptul Lilianei… 🙂

         
  7. virusverbalis

    August 13, 2011 at 5:31 pm

    Faceai..ceaiu’ cu el.. :))

     
  8. Lecteriţa

    August 14, 2011 at 8:56 am

    si eu am mancat Pelicanol! si guma arabica! si adoram uniforma de pionier. nu din patriotism, ci pentru ca detineam functie, si ma dadeam mare =))

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 10:03 am

      M-am mandrit si eu cu snurul rosu o saptamana,pentru ca apoi nu stiu ce tampenie am facut si m-a decazut din drepturi 🙂

       
  9. Hapi. River_woman

    August 14, 2011 at 12:43 pm

    Ce amintiri, parca m-ai pus in masina timpului………
    Ce sa-ti spun, iubeam cureaua aia……si eram atat de mandra cu cravata! Parca la varsta aia puteam palpa fericirea….. acum, intre noi fie vorba, asta n-are a face cu Ceausescu si comunismul …..e istorie si gata
    LIpici aveam si eu dar nu tin minte sa il fi mancat :))) ma multumeam cu corcoduse verzi si clei de pe copaci de stateam cate-un weekend intreg pe buda………….

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 12:56 pm

      🙂 clei de pe copaci am bagat si eu in gura….era mai bun lipiciul 🙂

       
  10. coolnewz / Ratatouille

    August 14, 2011 at 11:33 pm

    daaa, super ideea! Eu nu cred ca mai gasesc asa ceva decit poate acasa la ai mei! Dar imi face placere sa privesc astfel de … relicve! 🙂

     

au urcat o treapta

 
