RSS

Scurt /2

09 Aug

Pe scurt:
Am fost,am vazut..m-am intors.
Nu as mai fi plecat,insa apoi trebuia sa fac cu mana la ,,ia-ma nene” si in mod sigur ajungeam la Istambul..
M-am simtit bine,m-am plictisit,iar m-am simtit bine..iar m-am plictisit.Am facut plaja ca tampita,de,am vrut sa iau in patru zile tot soarele pe mine,drept dovada acum sunt o frumoasa buboasa,pentru ca am facut o alergie de la soare si asta cu toate n-creme maclavaisite pe mine.
Ma mananca pielea in draci si incerc sa nu ma scarpin,dar sincer m-as rezema de primul copac si m-as preface 5 minute in Baloo..
Coici nu am adunat,m-am jucat cu un pui de meduza,am fugit dupa pescarusi,am alergat sa prind rasaritul..l-am prins,dar era deja..rasarit :))),m-am dat in tiribombe si mi-am inghitit limba ca sa nu vomit,am admirat popouri si burti,celulite si tzatze,masculii beti dimineata pe plaja si pustoaicele cu chilotii in cur.Plus n’spe mii de puradei..
O idee mai detaliat (la cererea lui Tiberiu Orasanu  🙂  ):
Am ajuns acolo joi la 13,ne-am cazat la ora 14.30,era innorat,cu o mijire de soare…pe la 15.30 am plecat la piscina.Prietena mea impreuna cu baiatul ei s-au piscinit si cufundit in apa,eu nu,ca nu stiu sa inot,asa ca mi-am tras un coktail cu vodka si zeama de pepene.Vodka am incercat sa o simt,cred ca nu era decat aroma..
Seara am plecat la plimbare si ne-am intors pe malul marii..
A doua zi am fost toata ziua la Aqua Magic.Prietena mea s-a baltacit si cufundit,eu m-am prajit plus m-am plimbat cu colacul,macar de atata am fost si eu in stare.De la Aqua am plecat la Luna Park,unde Pubertzelul(baiatul prietenei) a incercat soriceii,invartitoarea si roata mare..a vrut senzatii tari,le-a avut.Intr-un final m-am dat si eu cu soricelul(in genul trenuletului care te suie si roteste si duce sus-jos,curbe,alea alea…am un lapsus..)si apoi am plecat la hotel.
A treia zi…plaja…am stat de la 9 pana la 18.30(cu sezlong si umbrela)..cam mult…dar a fost superb.Soare,mare,intrat in mare,nisip intrat in slip,mare,nisip,soare..si tot asa.A fost concurs de dans pe plaja,nu am participat dar am dansat si eu.
A patra zi,am fugit la plaja la 8.30 si m-am baltacit in mare cam tot timpul..la 11 am plecat..la 12 am predat camera.Si cam asta a fost tot.
Virus…am incercat sa ma chiorasc dupa guvizi,dar de ai dracu nu am vazut niciunul…bine,am vazut la un nene in farfurie si m-am apropiat cred ca amenintator de mult,incat omul s-a uitat urat pe mine,asa ca nici o sansa sa ii fotografiez guvidul :))).
Bai…m-as mai duce,da’ n-am cu cine.La anul daca am buget,plec la bulgari..m-am convins inca odata cum sta treaba pe la noi.Si il iau si pe fimiu,nu de alta dar sa am cu cine bea si ma distra.Ma leg de el cu catuse si unde merge el ma cara si pe mine si viceversa.
In concluzie…bine v-am regasit dragilor!

 
30 comentarii

Scris de pe August 9, 2011 în De-ale mele...personale

 

30 de răspunsuri la „Scurt /2

  1. Ana lu' Manole

    August 9, 2011 at 10:23 am

    Bine ai revenit, Scorpiuto! 🙂
    Eu, despre mine, inca nu stiu daca am revenit la cate s-au inghesuit in astea 3 zile…insa cu certitudine mai dau o tura cateva zile, incepand de azi 😀 Nu de alta da’ e musai ca se pare ca n-am obosit destul in concediu :))))))))))))

     
    • Scorpio

      August 9, 2011 at 11:53 am

      Ma bagi si pe mine in valiza printre creme si chiloti? :))

       
      • Ana lu' Manole

        August 9, 2011 at 10:36 pm

        Of, am vazut prea tarziu…te-as fi bagat! Nu stiu de ce nu ne-am vazut noi la mare….

         
  2. Alex

    August 9, 2011 at 10:24 am

    Felicitări pentru vacanţă! Ai povestit frumos, cu mult umor. 🙂
    O zi frumoasă!

     
    • scorpio72

      August 9, 2011 at 11:55 am

      Alex,am descoperit mai nou ca am umor si lumea chiar rade..deci e de bine!
      O zi frumoasa si tie.

       
  3. Tiberiu Orasanu

    August 9, 2011 at 11:48 am

    Chiar dacă scurt, pare să fi fost bine, nu ?

    N-am mai fost la plajă de ani buni – sufăr de fotofobie – dar îmi amintesc cu drag cum ne mai copilărim cînd ajungem în locuri de joacă, ceea ce se pare că ai făcut şu tu acolo – minus votca, desigur! 🙂 🙂 🙂

     
    • scorpio72

      August 9, 2011 at 11:56 am

      Chiar ,,m-am” copilarit un pic…
      In legatura cu vodca,la banii aia ar fi trebuit sa toarne cel putin o juma de litru… :).

       
  4. psipsina

    August 9, 2011 at 11:51 am

    aşa de scurt? eu nu am mai văst mărişoara noastră cea neagră de prin nooşopt! şi nici nu vreau s-o revăd curând. daaar… plănuiesc molcom, cum ai fierbe o zeamă la foc mic (nu ştiu dacă şi iese) o vizită la jermănica în tomnucă…

     
    • scorpio72

      August 9, 2011 at 11:57 am

      Psi,eu nu o mai vazusem de trei ani,de cand am fost cu Schatz.
      Poate iti iese pasenta si ajungi si in Jermania.

       
  5. Hapi. River_woman

    August 9, 2011 at 12:42 pm

    Da, e frumos cum povestesti 🙂 Pai se poate…..sa nu te lase nenea sa ii pozezi guvidu??? O fi fost unicat :)))))
    Pai si….manele, galagie, murdarie, a fost sau n-a fost?

     
    • scorpio72

      August 9, 2011 at 1:38 pm

      Am uitat sa scriu asta…nu,nu au fost deloc manele,nu murdarie,fara alge,marea calda si limpede…ideal.Galagie nu stiu,ptr ca am avut camera cu vedere la lac si sosea,geamuri termopan,deci oricum nu am auzit masinile trecand.

       
      • Hapi. River_woman

        August 9, 2011 at 3:52 pm

        Asadar un miniconcediu placut si relaxant.
        Am auizt cateva opinii legate de litoralul din Bulgaria (de la prieteni de-ai mei). Au fost doua perechi la doua hoteluri diferite. O pereche a fost FOARTE multumita , cealalta FOARTE dezamagita :)))
        Conteaza mult starea de spirit

         
        • scorpio72

          August 9, 2011 at 4:23 pm

          Hapi,daca o sa am buget,plec la bulgari,daca nu…nu.
          Si neaparat cu fimiu dupa mine,ca sa stiu ca ma distrez 🙂 .

           
          • Hapi. River_woman

            August 11, 2011 at 9:33 pm

            Am vazut oferte SUPER la bulgari….prin septembrie
            Bine, eu m-am uitat la ofertele din Germ dar nu cred sa fie mai scump din Romania
            Nu stiu cum merge la voi cu Last Minute….aici gasesti vacante pe toate gusturile si buzunarele
            Si da, e riscul sa nu mai fie locuri libere daca cumperi in ultimul minut dar…..

             
  6. redsky2010

    August 9, 2011 at 1:13 pm

    ma bucur pt tine, cade bine o iesire din asta chiar scurta si chiar fara poze la guvid 😀

     
    • scorpio72

      August 9, 2011 at 1:39 pm

      Da ce ma bucur eu pentru mine :)… chiar si asa buboasa cum sunt acum.

       
  7. simf

    August 9, 2011 at 1:45 pm

    bine te-ai intors, cu bateriile incarcate. alergia de la soare eu o tratez cu hidrocortizon unguent. nesuferit, dar eficient (dermatologul m-a invatat).

     
  8. Minoki

    August 9, 2011 at 4:02 pm

    Mai, sa-ti fie de bine vacanta! Una peste alta macar te-ai odihnit.

     
    • scorpio72

      August 9, 2011 at 4:22 pm

      :)) un pic cam prea mult pentru mine odihna asta…as fi preferat mai multa actiune,ca si acasa ma odihnesc destul….

       
  9. Vero

    August 9, 2011 at 4:24 pm

    Bine-ai revenit! 🙂

     
  10. Gabriela Cimpoca

    August 9, 2011 at 8:47 pm

    Pai, sa dea Dumnezeu sa-ti vezi vacanta la bulgari… implinita. Si dorinta ca baiatul tau sa vrea sa te legi cu catusele de el :)!

     
  11. BlueRiver

    August 9, 2011 at 11:46 pm

    bine te-ai intors!… am fost si eu la mare, in urma cu doua saptamani – am tot zis ca povestesc si eu, doar ca vroiam sa pun si poze si nu pot sa descarc pe calculatorul meu – am fost doua zile, desi ar fi trebuit sa fie trei, dar m-am prajit atat de tare ( am adormit pe plaja), incat n-am mai putut ramane inca o seara :(… plec iar pe 22 aug., daca vrei, te iau si pe tine, ca iar ma lasa tineretul singurica ( fii-miu si gasca) 🙂

     
    • scorpio72

      August 10, 2011 at 8:39 am

      Blue…as veni cu mare drag,dar am facut deja o gaurica in bugetul meu si asa subrezit.

       
      • BlueRiver

        August 10, 2011 at 12:39 pm

        nici al meu nu e prea gras (bugetul), de-aia plec pe 22, ca scad preturile la cazare :)… si chiar trebuie sa merg sa ma odihnesc, pana n-o iau razna 🙂

         
  12. Marian S

    August 10, 2011 at 1:28 am

    Habar nu am cum arata o piele arsa de soare. Tot ce vad e o femeie foarte imbracata si bagata pe jumatate in apa. 🙂

     
    • scorpio72

      August 10, 2011 at 8:42 am

      Marian,dar nici nu sunt arsa de soare,am facut doar alergie…deci sunt o bronzata buboasa 🙂 …
      Poza este chiar din ziua sosirii si daca nu ma insel era ora 19.

       

au urcat o treapta

 
