RSS

Miercurea fara cuvinte-Arta rustica

03 Aug


 
14 comentarii

Scris de pe August 3, 2011 în Diverși picurici

 

Etichete: , ,

14 răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Arta rustica

  1. dictaturajustitiei

    August 3, 2011 at 9:35 am

    Reușite poze,
    reușite sculpturi in lemn .

     
  2. Alex

    August 3, 2011 at 10:06 am

    Parcă ar fi din poveşti! Foarte faine!
    O zi bună şi…vacanţă frumoasă! 🙂

     
  3. abbilbal

    August 3, 2011 at 10:29 am

    Foarte frumoase aceste lucrături în lemn.

     
    • scorpio72

      August 3, 2011 at 10:55 am

      Da si lucrate cu mare atentie si drag.

       
  4. Peter

    August 3, 2011 at 10:46 am

    Sunt cele mai potrivite lucruri pentru mica casă de vacanţă, ascunsă undeva, în mijlocul pădurii.
    Am avut de câteva ori ocazia să văd lucruri admirabile dar, din păcate, spiritul comercial a început şi aici să-şi spună cuvântul.

     
    • scorpio72

      August 3, 2011 at 10:57 am

      Peter,eu am observat ca cei de acolo,austriecii si germanii pun mare pret inca pe lucruri marunte,rustice si neinsemnate,lucruri care pentru noi nu mai au nici o insemnatate,ba chiar ni se par foarte invechite.

       
  5. se-cret

    August 3, 2011 at 2:56 pm

    Frumoase lucruri,îmi place ingeniozitatea lor!
    Da,eu cred că este artă !!!

     
  6. Sorin

    August 3, 2011 at 5:21 pm

    Eu cred că având în vedere imaginaţia este mai mult decât o artă !

     
  7. DianaEmma

    August 3, 2011 at 10:41 pm

    Ce simpatic e umanoidul cu coarne din prima poză. 😀

     

au urcat o treapta

 
