RSS

La mare ,la soare,fetitele sunt goale.

03 Aug

Pana luni voi deveni invizibila pe aici…nu va las orfani,plec doar la mare.
Recentul viitor deja fost mascul ( :)) ) mi-a urat sa ma distrez cat pot de mult ,ca e plina plaja de barbati..
Daca m-as fi dus pentru asa ceva as fi inteles urarea,dar asa o iau ca pe o frustrare la faptul ca l-am pus pe liber. De…principiile astea ale mele…
Sa revenim! O sa sar ,,Duzina de cuvinte” si o sa incerc sa onorez ,,Provocarea”,dar nu promit.
Cat despre mare…o sa imi clatesc ochii cu tot ce pot prinde si cuprinde in cele 4 zile.
Aveti grija de voi!
Eu m-am trezit cu melodia asta in minte,am cautat-o si gasit-o..yeeeee.Da,viata merge mai departe!

 
25 comentarii

Scris de pe August 3, 2011 în Fără categorie

 

25 de răspunsuri la „La mare ,la soare,fetitele sunt goale.

  1. monicas10

    August 3, 2011 at 9:13 am

    Yupiiiii… spor la relaxare!
    Încă mai aștept să-mi treacă roșeața, că, de, uneori mai uit măsura când dau de apă și soare… 😉
    Să ne (re)vedem cu bine! 🙂

     
  2. scorpio72

    August 3, 2011 at 9:25 am

    Multumesc Monica :))).

     
  3. virusverbalis

    August 3, 2011 at 9:58 am

    Vacanta placuta, scorpiuto! Adu-mi si mie un guvid! :))

     
  4. Lecteriţa

    August 3, 2011 at 11:25 am

    Si eu o fredonez cateodata!!!! Si cel mai des, cant Don’t cry for me, Argentina, Katiusha sau Perhaps

     
  5. redsky2010

    August 3, 2011 at 12:01 pm

    si toata lumea cu mainile in aer! meserieeee! have fun! soare si distractie maxima!

     
  6. Tudor Enea

    August 3, 2011 at 1:22 pm

    Poti face ce vrei si ce te taie capul atata timp cat te simti bine si nu iti deranjeaza principiile si linistea sufleteasca. In rest, lasa lumea sa vorbeasca si fii tu insati. E cel mai important.Distractie mare si sa te intorci cu bine!

     
    • scorpio72

      August 3, 2011 at 3:43 pm

      O sa fiu eu insami,deci…cuminte :)))!!

       
  7. CARMEN

    August 3, 2011 at 5:34 pm

    vacanta placuta! Lasa marea sa-ti spele amintirile fara valoare… priveste viata înainte, e plina de farmec! te pup

     
    • scorpio72

      August 3, 2011 at 6:23 pm

      Asa este Carmen,cele rele sa se spele…Multumesc.

       
  8. VirtualKid

    August 3, 2011 at 6:16 pm

    Sa ai soare din belsug!

     
  9. tink3rbe11

    August 3, 2011 at 7:03 pm

    Distractie maxima!!

     
  10. Hapi. River_woman

    August 3, 2011 at 7:14 pm

    Scorpio, mult soare si multe misterioase funduri goale
    Ups….cred c-am gresit urarea
    Later edit (too late )

    Distractie placuta!

     
  11. DianaEmma

    August 3, 2011 at 10:08 pm

    Distracție și relaxare plăcută la mare!

     
  12. Roxandrei

    August 23, 2011 at 12:58 pm

    Uitasem de aceasta melodie asa ca iti multumesc ca ai postat-o.

     
    • scorpio72

      August 23, 2011 at 4:53 pm

      Ma bucur ca ti-am readus-o in memorie 🙂 .

       

au urcat o treapta

 
