RSS

Amestecaciuni

12 Iul

Revin:
-Am terminat de cimentuit ,gletuit,smirgheluit de jur imprejurul geamului pe care l-am schimbat.
-Am reusit sa zugravesc bucataria(aici m-a ajutat fimiu),holul si baia.
-M-au lasat momentan migrenele…si m-au luat rinichii.Am o criza de toata frumusetea…
-Fiul meu este plecat pe Valea Cerbului timp de 8 zile.Si are ursi pe langa rulota.
-Jamal ii simte lipsa ingrozitor si chiar daca il iubesc in fiecare zi ca sa nu simta lipsa,canci…de vineri noapte ma tine intr-o permanenta jelanie.La ora 4 dimineata punct,incepe sa planga,miorlaie,jeleasca si il tine asa cate o ora jumatate..
Azi-noapte a exagerat si l-am luat de doua ori de pe monitorul de la calculator(este plat),plus ca jelania a durat exact 3 ore.Sunt zombi cu acte in regula.
-Ieri lucratorii de la primarie faceau munca patriotica in spatele blocului meu,mai precis taiau iarba..Am asistat la o discutie in care un ,,domn” mai brunet s-a repezit sa isi bata seful din motive de oboseala.Domnul voia sa se odihneasca mai mereu si chiar daca afara era ingrozitor de cald,urla ca el vrea sa bea o bere si sa ii cumpere seful..
Ma gandeam ca indiferent unde…nimeni nu avea curajul sa faca asa ceva,sa ceara atatea pauze si mai mult sa ceara de baut in timpul serviciului.Ne mai miram incotro ne indreptam…
-Trebuie sa caut sau sa inventez un model de tatuaj pentru cineva ce isi doreste asa ceva.
-Nu am mai iesit din casa de trei zile..a, ba da…am fost sa cumpar paine si tigari.
-M-a sunat si mi-a povestit cat de fericit este,cat de multumit,ce viata buna are…Nu m-am putut abtine si l-am intrebat daca din decembrie chiar nu a avut nici o mica discutie,cearta,pareri divergente in relatia lui.Mi-a spus ca nu,prietena lui nu zice nimic,nu comenteaza,nu e asa vulcanica si temperamentala ca mine.Concluzia mea?E proasta! Si e o femeie careia ii este frica sa nu ramana singura,in asa fel ca accepta orice.Si nu,nu o zic cu nici o urma de rautate..
Discutia cu Schatz mi-a provocat greata de la atata ,,numai bine”…si stiu ca minte.Nu vreau sa cred asta,o stiu..il cunosc foarte bine.
-Incerc sa ma ,,lichesc” si eu de cineva si nu stiu daca tine lipiciul…
-Fratele meu a taiat-o in Danemarca din nou,sper sa ii fie bine si de data asta.
-Mi-e dor de fimiu.Punct!

 
27 comentarii

Scris de pe Iulie 12, 2011 în De-ale mele...personale

 

27 de răspunsuri la „Amestecaciuni

  1. Gabriela

    Iulie 12, 2011 at 9:16 am

    Of, ce viata agitata ai! 🙂 Pisica, fiul, fostul prieten, ea docila si supusa, mai sa pui de un „pate antrefrig”. Stii reclama aceea cu „Comentezi?” Caldura mare! Tipul care vroia bere pe caldura gresea doar pe jumatate. La temperaturi mari nu ai voie sa lucrezi in aer liber iar sefii sunt obligati de lege sa le asigure apa minerala. Daca esti muncitor nu inseamna ca esti sclav. In rest, numai de bine si numai de cald, auzim mereu. O zi frumoasa si racoroasa!

     
    • scorpio

      Iulie 12, 2011 at 9:44 am

      Aveau apa la discrietie,nu stiu daca era minerala,dar era.
      iar tipul,dupa ce tundea 10 minute iarba voia din nou pauza…

       
  2. Georgiana

    Iulie 12, 2011 at 3:55 pm

    la ce te mai sună dacă e împlinit? gura mă-sii de viaţă, că m-am nervat!

     
    • scorpio

      Iulie 12, 2011 at 4:41 pm

      Pai…am ramas prieteni.
      Iar daca i-as cere ajutorul stiu ca mi l-ar oferi neconditionat.

       
  3. Gabriela

    Iulie 12, 2011 at 4:46 pm

    ai dreptate, Georgiana. Si eu m-am enervat. O suna ca sa ii faca in ciuda. Sa stie ca ea sufera pentru ca el a avut o optiune mai buna. Hai sa-l batem!

     
  4. Alex

    Iulie 12, 2011 at 5:31 pm

    Felicitări pentru reuşitele gospodăreşti! E mare lucru că le-ai terminat cu bine. Şi că nu ţi-ai bătut capul cu „maeştrii”!
    O zi cât mai frumoasă, gânduri bune şi…fără supărări, că nu se merită. Avea un cunoscut de-al meu o vorbă: „nu te mai frământa atâta, că rămâi cu frământatul! Mai bine de cei nepăsători, că nu se-agită pentru nimic!” Aşa o fi, dar fiecare e cu firea lui, pe care n-a schimbi!

     
  5. Gabriela Cimpoca

    Iulie 13, 2011 at 12:29 am

    Cred ca doamna respectiva e ori disperata, ori muta! Docilitatea n-are nimic de-a face cu iubirea! Fie la ei acolo! 🙂

     
  6. dictaturajustitiei

    Iulie 13, 2011 at 8:14 am

    Ehei ! Mutu tace și le face! Ceva nu este în regulă. Vom mai auzi.

     
  7. Traian

    Iulie 13, 2011 at 12:11 pm

    Cauta un „lipici” de buna calitate, sa-l poti uita pe cel vechi…

     
  8. scorpio

    Iulie 13, 2011 at 12:19 pm

    Cam greu cu lipiciul de calitate :))..

     
  9. Hapi. River_woman

    Iulie 13, 2011 at 10:50 pm

    Doamna nu are nicio vina 🙂 Si eu tot fara rautate o spun
    Dar el e un tembel . Sa nu te superi,parerea mea poate fi foarte subiectiva.E penibil sa-ti suni fosta sa te miorlai ce bine ti-e si sa ii spui de ce e diferita (sau minunata ) actuala. I se trage poate de la vremea asta de rahat din Germania…..

     
    • scorpio

      Iulie 14, 2011 at 8:10 am

      Hapi,nici eu nu cred ca are ea vreo vina,dar proasta este..se va trezi la un moment dat sau poate nu.Nu vorbeste invidia din mine,dar in locul ei am fost eu timp de 5 ani,iar inaintea mea alta timp de 21..si nici una nu a reusit sa il inteleaga.Sincer,m-as bucura ca el sa isi gaseasca fericirea pe care o cauta de multa vreme,insa frate..spune-o mai usor si nu mie,in gura mare.
      Banuiesc ca m-a considerat mai mult o foarte buna prietena decat iubita , de nu are retineri si imi spune totul despre el(si nu numai vizavi de viata privata).

       
  10. Hapi. River_woman

    Iulie 14, 2011 at 7:44 pm

    Eh, eu am spus adesea ca dragostea prosteste si la un moment dat ni s-a intamplat tuturor (poate ma insel)
    Ce sa zic- e de apreciat ca ai luat distanta cand ai simtit ca nu mai merge. Poate ca tipul e prea plin de sine ca sa se multumeasca cu o singura femeie si poate ca nici el nu stie ce vrea
    Cat despre povestile astea despre fericire…….banuiesc ca il cunosti suficient de bine ca sa iti dai seama cat de sincer e.

     
    • scorpio

      Iulie 14, 2011 at 9:54 pm

      Absolut,il cunosc bine!
      Si…cred ca nu stie ce vrea..

       
      • monicas10

        Iulie 18, 2011 at 2:06 am

        Cred că știu ce vrea… pe cineva ca el. Pe dinăuntru! Iar asta înseamnă să se cunoască el bine.

         
        • scorpio72

          Iulie 18, 2011 at 12:00 pm

          Bine ai venit Monica.
          Nu stiu daca asta vrea..cred mai repede pe cineva care sa ii ofere toata libertatea de care are el nevoie…

           
          • monicas10

            Iulie 18, 2011 at 12:51 pm

            Întreabă-l! Ce te costă? Atâta timp cât suntem și ne privim doar ca o formă materializată „libertatea” e o iluzie. Este un om care a avut ceva de dat, atâta tot. Și a dat atât cât ai putut tu „duce”. Pe mine, de exemplu, m-ar fi interesat altceva…
            E bine că ai mai citit câte ceva din astrologie. Acum poți să faci o comparație dintre elementele din natură și zodii. Apa caută o formă convenabilă ei, unde să aibă și ea libertatea ei de mișcare. Prea multă presiune o sufocă, prea multă „indiferență” o face să se împrăștie. Aerul… ai un copil în zodia vărsătorului. Știai că cele mai mari greșeli din viață le facem atunci când „iubim prea mult”? Teoretic am fost soția unui vărsător 18 ani, practic… am fost acea părticică care a lipsit de la mama lui. Toate zodiile de aer au foartă multă imaginație. Pământul și focul… gândește-te. Avem atât de multe de învățat toată viața… Cine își închipuie că știe totul se înșeală.
            Bună și bine te-am găsit! 🙂

             
  11. dictaturajustitiei

    Iulie 18, 2011 at 1:41 pm

    Am văzut că nu mi-ai răspuns.

    Nu-ți scriu doar de dragul de a mâzgăli ceva pe calculator ci pentru că sunt mai mare decât tine ca vârstă. După cinci ani de la divorțul de soțul cu care am doi copii , sub impulsul celor citite de mine în cărțile, nu una ci sute, de la Editura FOR YOU și cum el mi se plângea că doar pe mine mă iubește am gândit că arâtând bunătate, dragoste, iubire, înțelegere, iertare pot să refac căsnicia. Băieții mei s-au opus. Băiatul mai mare, era prin clasa a VIII a, mi-a spus în mod clar : dacă vrei să stai cu el te muți la el.

    Avea mare dreptate. Doar cu dragostea și înțelegera ta nu rezolvi nimic. Am avut o altă decepție în urma acestei încercăriri. Mă voia și pe mine dar și pe cealălaltă. Eu soția pe care să o afișeze.

    Rupe-te de trecut atâta timp cât poți.Soțul meu , în cei 17 ani cât s-au împlinit de când ne-am despărțit , ca avocat a avut nenumărate amante iar pe copiii săi i-a neglijat Acum, că este pe moarte cine crezi că va trebui să aibă grijă de el ?

    Vei găsi un om care să te aprecieze să te vrea doar și numai pe tine.

     
    • scorpio

      Iulie 18, 2011 at 5:19 pm

      Imi cer iertare,daca nu am raspuns,nu a fost cu intentie…
      De el m-am rupt deja…
      Ma uitam acum cand am vorbit cu el,cum mai arata..a imbatranit si se vede oboseala pe chipul lui(l-am vazut cu ajutorul webb-ului).Nu mai simt nimic,decat o prietenie,insa nu ma pot opri sa nu ma intreb cat este adevarat din ce braveaza…
      In legatura cu intrebarea ta referitoare la sotul tau…nu stiu,chiar se merita sa te duci sa ai grija de el? Eu nu as face asta….sincer.

       
  12. scorpio

    Iulie 18, 2011 at 5:20 pm

    Monicas…face deja parte din trecutul meu..:))

     
    • monicas10

      Iulie 19, 2011 at 11:17 am

      Fiecare suflet are în el niște puncte vulnerabile. Uneori devenim conștienți de ele doar când cineva apasă pe „trigger”!
      Am citit pe undeva un lucru foarte interesant. În urma experiențelor din deșert cu arme nucleare s-a observat un fenomen. Orice fel de viață era exterminată, așa cum se și aștepta. A fost o singură excepție! Scorpionii au supraviețuit. Atâta doar că se comportau mai diferit decât cei obișnuiți. S-au modificat genetic… e una dintre primele concluzii. Interesant?

       
  13. cleo

    Martie 19, 2013 at 3:54 pm

    Incerc sa ma ,,lichesc” si eu de cineva si nu stiu daca tine lipiciul…….Sunt curioasa cum esti azi….:)

     
    • Scorpio

      Martie 19, 2013 at 3:59 pm

      Ghici….

       
      • cleo

        Martie 19, 2013 at 4:01 pm

        🙂 ma pui pe jar…dar uite ca vreau sa le iau in ordine….nu tradez…nu citesc …pana nu ajung in prezent 🙂

         

au urcat o treapta

 
