RSS

Duzina de cuvinte-Amestecate

09 Iul

-Alergatura pe la doctor,de unde mi-am facut rost iar de ,,licoare” si hapuri.Sper sa trec din nou de acest hop.
-Imi simt capul ca si cum un liliac s-a prins de parul meu si imi trage cate o castana.
Colac peste pupaza,ma simt ametita de parca sunt intr-un vartej si nu ma mai opresc.
Imprimanta nu imi mai merge,cred ca a vrut Jami sa isi pozeze outzele si a apasat gresit pe butoane.
-M-am apucat de zugravit in cosmelie,dar am o leneeeee…
Sper ca pana in septembrie sa termin,nu de alta dar casa incepe sa semene a manej..
-Am descoperit ca e penurie de barbati care sa isi asume raspunderea,deci partea barbateasca e in picaj liber :))).
-Nebunescul siaj al stirilor ,ma capiaza…Bacul si ambulantele fantoma cu care se rapesc copii…Columbeni si Pink-pongi…scade si creste euro…
Ahhh…vreau un pic de viata!A mea!

Au mai scris ,,Duzini” :Psipsina,grişka,Papagigli,Carmen,Vero,Virusverbalis,Link-Ping.

 

Etichete: ,

33 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Amestecate

  1. Vero

    Iulie 9, 2011 at 11:07 am

    Şi noi zugrăvim coşmelia, şi tot până-n septembrie sperăm s-o terminăm, că ne ocupăm de ea printre picături. Da’ motanului îi place, are nailoane şi mai multe cotloane! 😀

     
    • scorpio

      Iulie 9, 2011 at 7:21 pm

      Eu pe Jami l-am exilat pe sifonier :))

       
  2. psipsina

    Iulie 9, 2011 at 11:12 am

    se pare că toată lumea are treabă cu spoitul coşmeliei. ceva zvonuri sunt şi pe la mine şi simt deja cum mă apucă depresia molozului! 😦

     
    • scorpio

      Iulie 9, 2011 at 7:21 pm

      Aoleu,sa nu te apuce,ca deja m-a apucat pe mine :)).

       
  3. BlueRiver

    Iulie 9, 2011 at 11:28 am

    scorpiuto, sanatate, in primul rand, apoi sa ai si spor la zugraveala!:)

     
  4. Georgiana

    Iulie 9, 2011 at 11:36 am

    Scorpiuto, nasol cu varuitul… si la mine s’ar impune, da’ ma fac ca nu vad! cui nu-i place, sa nu-mi mai calce pragu’, nah!
    Eu am peretii patati pentru ca imediat, adica la juma de an dupa ce am varuit, m-a inundat vecinul de deasupra, lojic.
    Te pup si-ti doresc multa santate si putere de munca!

     
    • scorpio

      Iulie 9, 2011 at 7:22 pm

      Se cerea mozolitul cu var.:))
      Saru’mana de urare.

       
  5. Traian

    Iulie 9, 2011 at 4:56 pm

    @scorpio
    Cam in ce problema?
    …Ar trebui sa’si asume barbatii raspunderea…si de ce?!

     
    • scorpio

      Iulie 9, 2011 at 7:23 pm

      Traiane..:)) asta este ceva personal…

       
  6. virusverbalis

    Iulie 9, 2011 at 4:56 pm

    Nu mai zugravi,zugravi-re-as..Ca am incercat si io in bucatarie cu trafaletu si mi-a curs pa cap o juma da bidon de waiss d-ala…Offf, dreac o mai da…

     
    • scorpio

      Iulie 9, 2011 at 7:24 pm

      Vv-ule..ba am zugravit si inca cu mult spor,in ciuda capului care-mi busea…:))

       
  7. Alex

    Iulie 9, 2011 at 5:02 pm

    Vara trecută, m-am „delectat” mai bine de-o lună cu zugrăveala „coşmeliei”. Să nu mai aud de „meşteri”. Parcă-s făcuţi de-aceeaşi mamă, şi aia beată! (scuze dacă exagerez, mă refer la cine ştiu eu, că au fost mai mulţi!). Şi mai mult mi-a luat pe urmă să pun lucrurile la loc. Multe nici nu le-am mai găsit!, aşa că, să nu mai aud de-aşa ceva! Ce pot să fac singur, o să fac, ce nu…să mai aştepte! Vorba lui Georgi.
    O sâmbătă frumoasă şi o vară cât mai liniştită, fără moloz şi nervi! 🙂

     
    • scorpio

      Iulie 9, 2011 at 7:25 pm

      Alex,ba imi fac singura ca am furat meserie,de ce sa-i mai platesc pe altii?
      Zile insorite si tie.

       
  8. Zamfir POP

    Iulie 9, 2011 at 5:33 pm

    Prezint scuze pentru că:
    „Concediu de criză” ( http://zamfirpop.wordpress.com/2011/07/08/no-comment-2 ) înseamnă că 1. nu pot posta comentarii pe blogspot; 2. nu pot scrie de pe laptopul care s-a cam defectat; 3. … (alte necazuri!).
    Dar, pentru că suntem tineri amândoi – şi eu şi Ulise! – promitem să găsim (şi de astă-dată!) o soluţie pentru a reveni – în forţă, evident! – în activitatea de bloguire.
    Să te găsim sănătoşi!
    P.S.: de monitorizare permanentă nu scapi!

     
  9. scorpio

    Iulie 9, 2011 at 7:27 pm

    TUTUROR

    Am zugravit bucataria,holul ,debaraua si baia. Yeeeeeee!:))

     
  10. papagigli

    Iulie 9, 2011 at 7:32 pm

    scorpiuto
    Zugravesti si p-afara? 😆
    Vaz ca grupul asta se transforma intr-o breasla. Ce-ar fi sa va fac rost de contracte? 😉

     
  11. Nea Costache

    Iulie 10, 2011 at 11:45 am

    He-he, si eu ma apuc de luni de zugraveala dar… in regie proprie! nu vreau sa mai vad meseriasi prin casa, asa ca ma apuc eu, asa cum ma pricep, lento-piano, cu raschetari, gletuieli, frecangeli si lavabila! I-am spus sotiei ca nu-i iau bani pentru lucrare dar macar sa dea acolo la meseriasu’ ce mi-s, o bere-doua pe zi! Ce-o iesi-n cele doua camere, dracu stie! Cert este ca daca mai fac oaresce greseli, n-am pe cine injura!
    O duminica placuta!

     
    • scorpio

      Iulie 10, 2011 at 12:02 pm

      Nea Costache si eu am cimentuit,gletuit,gugravit..si berea mi-am luat-o singura! :))
      O zi buna.

       
  12. Traian

    Iulie 10, 2011 at 3:32 pm

    @scorpio
    As avea si eu de zugravit… niste sfaturi, ceva?

     
  13. scorpio

    Iulie 10, 2011 at 4:37 pm

    depinde ce sfaturi vrei…cum sa tii trafaletul? :)) sau cum sa diluezi lavabilul?

     
  14. Traian

    Iulie 10, 2011 at 5:20 pm

    @scorpio
    reparatiile…ca alea ne omoara!

     
    • scorpio72

      Iulie 10, 2011 at 6:23 pm

      pai uite,mi-am pus geam termopan si mi-au lasat niste cratere de toata frumusetea..
      am cumparat adeziv ptr gresie si faianta,glet si amorsa.am luat o sticla cu pulverizator si am bagat amorsa acolo..am dat cu amorsa,apoi am cimentat folosind un spaclu(mistria era incomoda).a doua zi am dat cu glet,a treia zi am smirgheluit totul ca sa fie fin si am dat cu lavabil…simplu,nu? :))

       
  15. Traian

    Iulie 10, 2011 at 10:48 pm

    …Simplu!

     
  16. Hapi. River_woman

    Iulie 11, 2011 at 12:58 pm

    Vai….inca la Columbei le-a cam trecut vremea……dar eu m-am saturat de Pepe, Botezatu, Adelina Pestritu si……de redactorii bolnavi care scriu stirile de la TV ca pe niste necroloage despuiate……Astea sunt stirile in tara noastra? Si care e beneficul, ca……..informarea in nici un caz.
    Pe cine intereseaza zi de zi, la fiecare 2 ore cati si-au dat in cap, cine cat a baut…….uf, nu are rost sa continui, ma enervez 😦

     

au urcat o treapta

 
