RSS

Provocare-Departe

20 Iun

Departe de lumea cea plină de păcate,
O lume nebună ce-nfige pumnale pe la spate,
Trăind ambiguu și adunând comori,
Uitând cum se trăiește și dăruiește flori…

Departe de inima ce nu știe a bate,
A tresări atunci când tu oferi de toate,
Plină de răni nevindecate din trecut
Și împrejmuită strajnic de protectorul scut…

Departe merg cu gândul, visez cu ochii mari,
La vremea ce-o să vină să-mi dăruiască Sori.
Și flori, comori și inimi întregi nesfăramate.
Zâmbesc și mă gândesc, că nu-i așa departe…

Celelalte Provocari le puteti citi aici:

http://labulivar.wordpress.com/2011/06/20/departe/

http://pisica07.wordpress.com/2011/06/20/departe/

http://verovers.wordpress.com/2011/06/20/departe-departe/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/19/departe/

 

Etichete: , ,

25 de răspunsuri la „Provocare-Departe

  1. Vero

    Iunie 20, 2011 at 8:33 am

    Oare reuşeşte cineva, aici, pe Pământ, să stea departe de lumea dezlănţuită? 🙂

     
  2. anowen

    Iunie 20, 2011 at 8:51 am

    departe-n timp sau departe-n spatiu?

     
  3. virusverbalis

    Iunie 20, 2011 at 8:55 am

    Asta iti doreste si viruselu:
    „Si flori,comori si inimi intregi,nesfaramate.
    Zambesc si ma gandesc,ca nu-i asa departe…”

     
  4. papagigli

    Iunie 20, 2011 at 11:58 am

    Nimic nu-i departe, desi la multe e greu d-ajuns 😉

     
  5. psipsina

    Iunie 20, 2011 at 12:08 pm

    uneori acel departe e mai aproape decât crezi. trebuie doar să privești altfel, să schimbi locul… mai la fereastra vieții.

     
    • scorpio72

      Iunie 20, 2011 at 12:59 pm

      Psi,stii..tocmai mi-am dat comanda de alta fereastra,prin cea veche nu mai reuseam sa vad,geamul se aburise,lemnul crapase…cam asa si cu fereastra vietii.

       
  6. Georgiana

    Iunie 20, 2011 at 2:34 pm

    e doar o poezie, nu? şi e o poezie foarte frumoasă, scrisă cu talent de scorpiuţă!
    Tu eşti o optimistă în esenţă, simt eu!
    ti pup, insomniaco! :))

     
    • scorpio72

      Iunie 20, 2011 at 2:47 pm

      Daca tu vrei…e doar o poezie,da.

       
      • Georgiana

        Iunie 20, 2011 at 2:55 pm

        da, aşa vreau. Scorpionii sunt nişte luptători, nu dau ochii peste cap cu una, cu două!! 😉
        tare mi-ar plăcea să stăm odată ş-odată de vorbă la o cafelă şi-o ţigară 🙂

         
        • scorpio72

          Iunie 20, 2011 at 3:04 pm

          Poate ne intalnim la Brasov cu Psi..ce zici?

           
          • Georgiana

            Iunie 20, 2011 at 3:15 pm

            zic că da! după tabara de Ibăneşti, de acolo mai exact ,mă duc la Braşov, Sinaia, pe acolo. Munte să fie! dar las că uite, îţi trimit pe mail nr. de telefon şi stabilim mai atunci ce şi cum. La ibăneşti vii?

             
  7. scorpio72

    Iunie 20, 2011 at 3:17 pm

    Nu vin Geo,cu parere de rau,e cam prea departe pentru mine si angoasele mele…

     
  8. scorpio72

    Iunie 20, 2011 at 3:50 pm

    ok.

     
  9. Traian

    Iunie 20, 2011 at 10:42 pm

    …Si tu esti suparata ?

     
  10. psipsina

    Iunie 20, 2011 at 11:15 pm

    da, haideţi o dată dragelor… pfaaaa… că departe îi luna aia august! 😆 pun de cafea?

     

au urcat o treapta

 
