RSS

Duzina de cuvinte-De-a pescuitul..

18 Iun

Nu am eu prea multe iesiri cu Barosanu’ la pescuit,insa mereu am gasit sa facem ceva haios,numai pescuit nu.
Nu prea ma duceam cu el,nici eu nici fratele meu,pentru ca tata cerea tacere ,iar noua ne ardea mereu de glume,de alergat,de-a jucatul in nisip sau aruncatul cu pietre pe ape,in asa fel incat sa faca ,,plici”.
La inceput a fost frumos,insa cu timpul,vazandu-l cum zbiara la noi cu fata aia de smochin stafidit si congestionat,spunandu-ne mereu ca pescuitul il faci fara a scoate un cuvant,vorbindu-ne numai in ganduri,noua nu ni s-a mai parut atat de fermecator mersul la peste.
Tin minte ca,tentat la ideea ca vreunul din noi ii va calca pe urme,ne facuse cate o undita la fiecare,pe care in tembelismul din noi,mai mult o foloseam pe post de sabie,duelandu-ne sau rupand-o mereu atunci cand aruncam firul,pentru ca il agatam in vreun copacel mai inalt si trageam ca disperatii sa scapam din capcana.
Da,era frumos si cat era soare si ziua de lunga,noi asteptam ca tata sa inceapa sa pescuiasca,pentru a o zbughi ca zanatecii,dand din ,,aripi”si fugind spre apa la scaldat sau in padurice,unde inventam povesti…
De noi nu s-a prins ,,boala”,insa mai nou,fiul meu pleaca la pescuit cu baietii si sa-l vezi pe Barosan ce mandru ii pregateste cate o undita sau ii da viemusi.Ca sa nu mai zic ca au fost si impreuna la pescuit si nu mai zbiara sau poate e fimiu prea ,,nesimtit”,ba mai mult,impart si cate o bere,asa ca intre barbati.

Alte ,,Duzini”:

http://carmensima.ro/2011/06/18/duzina-de-cuvinte-o-noapte-la-balta/

http://pisica07.wordpress.com/2011/06/18/duzina-de-cuvinte-inceput-de-vara/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/06/18/prizonieri-al-saisprezecelea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://labulivar.wordpress.com/2011/06/18/duzina-de-cuvinte-13/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/17/duzina-de-cuvinte-colaj/

 

Etichete: ,

16 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-De-a pescuitul..

  1. virusverbalis

    Iunie 18, 2011 at 9:25 am

    Ma lovisi la pitpalac…Esti de-a mea!!!!! :))

     
  2. psipsina

    Iunie 18, 2011 at 10:35 am

    măi, așa cum vorbeam și cu traian, pe mine dacă mă duci la pescuit, mă omori. nu înțeleg și pace pasiunea asta de a sta locului cu orele cu bâțu pe ape, dar îi admir pe cei care au răbdare… și totuși, poate că împreună cu vreo două cărți bune și căștile pe urechi, ai putea să mă ții cuminte acolo.
    zi bună să ai. duzina mea apare mai târziu, îs răcită bocnă și tre s/o confecționez între două paracetamoale… 😀

     
  3. papagigli

    Iunie 18, 2011 at 5:59 pm

    „fata aia de smochin stafidit” 😆 m-ai spart! 😆

     
    • scorpio72

      Iunie 18, 2011 at 8:52 pm

      :)) de fapt tata e un gras…dar mna,trebuia sa bag smochinul :))

       
  4. mazgalica

    Iunie 18, 2011 at 6:18 pm

    Eu nu prea m-am intersectat cu sportul ăsta însă mi-a plăcut la nebunie cum ai povestit tu :))

     
    • scorpio72

      Iunie 18, 2011 at 8:53 pm

      Te-a ferit Dumnezeu sa fii fata sau sotie de pescar,crede-ma :))

       
  5. BlueRiver

    Iunie 19, 2011 at 11:55 am

    Am pescuit, prima data, la lighean… tataie ne facea undite, din bat de floarea soarelui, lega ata de sac si un carlig facut din sarma, ne umplea ligheanul cu apa, punea scaunelele pe langa el si ne ajezam la pescuit in lighean, ca sa facem liniste, cat doarme tataie… nu vorbeam ca altfel nu venea pestele =))… minte de copii si ideile geniale a lui tataie :)… cand am crescut mai mare, mergeam cu tata la peste, apoi cu colegii de antrenament, pe furis de antrenor 🙂

     
  6. Alex

    Iunie 20, 2011 at 10:45 am

    Faine amintiri de la pescuit! Prima dată am fost pe la 7 ani, iar undița a fost confecționată ”ad-hoc”, dintr-o trestie ruptă de pe mal. Prima captură: un peștișor de vreo 7 cm! 😀 dar ce mândru eram de el!

     
  7. Alex

    Iunie 20, 2011 at 5:23 pm

    Da, dar n-am avut aşa un „maestru” precum…Barosanu’! Mi-a plăcut cum l-ai descris! Pasionat şi serios, cum să râdă la năzbâtiile „copchiilor”! 🙂

     

au urcat o treapta

 
