RSS

Lume,lumeee

09 Iun

Uite asa descopar eu  cautand poze,ceea ce nu stiu si ma minunez ca babele..

Erik Johansson este un student şi fotograf din Gothenburg, Suedia. Lucrează pe cont propriu în advertising şi diverse proiecte personale. În prezent studiază interaction design la Chalmers University of Technology. L-am ales pe Erik pentru că lucrările realizate de acesta sunt surprinzătoare, cvasireale şi pline de inspiraţie. Vă invit să vă delectaţi cu câteva dintre ele.   Sursa articolului  http://victorsosea.gds.ro

sursa pozelor-google

 
5 comentarii

Scris de pe Iunie 9, 2011 în Googălite adunate

 

5 răspunsuri la „Lume,lumeee

  1. tink3rbe11

    Iunie 9, 2011 at 6:13 pm

    Goangalul …mereu plin cu noutati si surprize!
    Am dat click la sursa data de tine dar imi da ” ups”…nu exista! 🙂
    Oricum, pozele sunt foarte…foarte…Mi-au placut!

     
    • scorpio72

      Iunie 9, 2011 at 7:49 pm

      Clopotel,te asigur ca astazi a intrat el l-a mine,vazand probabil link de trimitere si am intrat si eu la el…mergea..
      Imi pare rau.

       
  2. Gabriela Cimpoca

    Iunie 10, 2011 at 1:01 pm

    Intotdeauna, lucrurile simple sunt cele mai socante. Te gandesti…. Doamne, ideea asta era atat de simpla, cum de nu mi-a trecut MIE prin cap? Cam asa si cu fotografiile astea, sunt uimitor de simple, dar si incredibil de socante, prin mesaj, modalitati de realizare, efecte etc. Cum spuneai, exista mereu oameni si subiecte care nu vor inceta sa ne uimeasca!

     
  3. virusverbalis

    Iunie 11, 2011 at 10:31 am

    Aia e autostrada Soarelui? :))

     
  4. scorpio72

    Iunie 11, 2011 at 11:22 am

    :))

     

au urcat o treapta

 
