RSS

Miercurea fara cuvinte-Relax

08 Iun

….

 
27 comentarii

Scris de pe Iunie 8, 2011 în Diverși picurici

 

Etichete: , ,

27 de răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Relax

  1. Mirela

    Iunie 8, 2011 at 9:27 am

    Ce bine arata…ce bine suna…ce de adrenalina! Deci asta-mi erai! Happy ww! 😉

     
  2. abbilbal

    Iunie 8, 2011 at 9:39 am

    Festival frumos la înălţime.

     
    • scorpio72

      Iunie 8, 2011 at 10:28 am

      nu e festival..doar plimbare in grup..mare :))

       
  3. silavaracald

    Iunie 8, 2011 at 11:39 am

    ”……………………………!” 😀

     
  4. Alex

    Iunie 8, 2011 at 12:58 pm

    Ehe, ce frumuseţi! Cu de-astea n-am avut ocazia să merg, dar sunt tare „mândru” că am mers cu…Mobra! 😀
    O zi frumoasă!

     
  5. se-cret

    Iunie 8, 2011 at 1:00 pm

    Pe loc repaus!
    Frumos loc de repaus au ales.Cu vedere în vale…

     
  6. Gabriela Cimpoca

    Iunie 8, 2011 at 1:29 pm

    Sunt frumoase, puternice, etc etc…. dar nu m-as urca pe una. Cred ca teama asta vine dintr-un accident de motocicleta pe care l-a avut cand eram mica. Stii bancul cu Bula si cu taica-su care murise intr-un accident de avion? Cam asa si la mine… am fost lovita de-o motocicleta si de-atunci… doar le admir, de la distanta! Bravo cui poate sa le ”calareasca”… 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 8, 2011 at 7:34 pm

      Eh…am facut-o si pe asta..cu toata frica mea.Senzatia este unica si s-a repetat..vreo 5 ani.

       
  7. redsky2010

    Iunie 8, 2011 at 2:29 pm

    imi amintesti de toamna trecuta, cand pe platoul cel mai de sus al muntilor pe care-i strabateam era tot asa o mare de motoare parcate! amintiri placute 😉

     
  8. Georgiana

    Iunie 8, 2011 at 3:08 pm

    am un preten bun cu motocicletă, m-a plimbat mult şi deci am avut plăcerea să simt şi eu adrenalina! e cool!

     
    • scorpio72

      Iunie 8, 2011 at 7:35 pm

      Este! Este una din chestiile pe care am zis ca nu le voi face niciodata! Dar niciodata sa nu zici niciodata :)).

       
  9. tink3rbe11

    Iunie 8, 2011 at 7:45 pm

    Am avut si eu ocazia sa admir asa motoare, sa” calaresc” una si sa le ascult cantecul motoarelor!
    Chiar mi-a placut!

     
  10. psipsina

    Iunie 8, 2011 at 7:46 pm

    frumos.

     
  11. Hapi2233

    Iunie 9, 2011 at 4:20 pm

    Adrenalina:intr-un parc de distractii, in Ro n-.as avea curaj sa ma las transportata, zburatacita, pe un bolid de-asta frumusel 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 9, 2011 at 7:50 pm

      Eu m-am lasat transportata,dar nu in Ro. :))

       
  12. Ana lu' Manole

    Iunie 10, 2011 at 1:30 pm

    Mah, unde ai gasit spalatele astea?! 😀

     
    • scorpio72

      Iunie 10, 2011 at 4:30 pm

      Cand pleaca la drum,oamenii le primenesc,lustruiesc..eh,ce stii tu,mai rau ca cu o muiere…

       

au urcat o treapta

 
