RSS

Duzina de cuvinte-Dileme matinale

04 Iun

Deschid un ochi,uitandu-ma daca ma vede cineva.Inalt gatul,ca un cocostarc si o privesc.Nimic,doarme.
,,Mmmmm,ce naiba sa fac?”Intr-o intunecare profunda,fereastra nu prea ma imbie la privit,dar ma duc…
,,Mauuuu,mauuuu..ce o fi acolo jos?Vreo cadana?Neahhh..doar un miraj..visez cam mult  amor in ultimul timp..
Nu stiu ce oi face,ca ea m-a amenintat deja ca ma lasa fara outze,daca mai cant atat…Adica cum? Sa fiu apoi ca un eunuc?Si daca in loc sa ma potolesc,o sa ii cant subtire?
Mauuu,mauuuu..ce singur ma simt..Stai sa-mi admir podoaba,ca tot am vorbit de ea.
Daaa,mi-as dori eu sa fie ca un castravete,dar ,la naiba,pare mai mult un pui de rama..
Mda,parca mi-ar fi cam foame,dar mancarea asta nu prea merita a fi adulmecata..e wiskas si doar stie ca fac alergie de la ea,ce nu o fi inteles?”
Ma uit la gheare si oftez:
,,Pfuaiii,ce plictiseala..mult mai dorm bipezii astia si se fac si ca nu ma aud..
Asta e! Eu stiu ca toate drumurile duc la Roma,dar al meu acum este doar pana in pat,sa dorm un pic..
Hai buna dimineata!”

Celelalte duzini le puteti citi aici:

http://cita-topa.blogspot.com/2011/06/nemurire.html

http://cita-topa.blogspot.com/2011/06/duzina-de-cuvinte.html

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/03/duzina-de-cuvinte-cocostarvul/

http://pisica07.wordpress.com/2011/06/04/duzina-de-cuvinte-dialog/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/06/04/senectutex/

http://griska.wordpress.com/2011/06/04/azi-va-nsir-spre-luare-aminte-o-duzina-de-cuvinte/

 

Etichete: ,

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Dileme matinale

  1. cita

    Iunie 4, 2011 at 11:07 am

    Minunat!
    Incep sa regret ca nu am pisica 🙂
    Am citit cu mare placere!
    Sambata frumoasa!

     
  2. redsky2010

    Iunie 4, 2011 at 2:57 pm

    of, dar plicticoasa mai e viata de pisic, nici tu castravete, nici tu preteni de joaca, ufffff 😀

     
  3. Vero

    Iunie 4, 2011 at 3:22 pm

    Grişka susţine că viaţa de pisic de apartament are totuşi farmecul ei: eşti mângâiat, ţi se pun sub nas tot felul de bunătăţi, dormi la căldurică, ţi se caută în coarne şi eşti scăpinat între urechi… 😀
    Cât despre ouţe, noi am decis să i le păstrăm, atâta vreme cât „nu-şi dă în petic” 🙂

     
  4. psipsina

    Iunie 4, 2011 at 3:31 pm

    şi maya susţine că viaţa de apartament are variate şi plăcute suprize. la noi nu se exersează simfonii matinale, dar practicăm cu succes săritul în pat de la mare distanţă. bipezii se „bucură” foarte tare, zici că sunt speriaţi de bombe de plăcere…. mai ales subsemnata. dar avantajul este că după atâta afecţiune manifestată pe la 5 dimineaţa, am mai mult timp pentru băut cafeaua… acu că-s patru ore, ce mai contează, important este că după ce m-a trezit, maya se aşează liniştită în locul meu. 😆

     
    • scorpio72

      Iunie 4, 2011 at 6:02 pm

      sunt un pic cam egoiste pisicile astea.
      si jami face la fel..dupa ce ma trezeste,se culca el :)).

       
      • psipsina

        Iunie 4, 2011 at 10:50 pm

        egoiste nu… egocentrice cu siguranţă.

         
  5. Alex

    Iunie 4, 2011 at 7:17 pm

    Ha, ha! Ce mi-a plăcut! Jami nu se dezminte, este un cotoşman veritabil. Şi are mare dreptate: cum să stai linştit când cadânele patrulează pe afară? 😀
    O sâmbătă frumoasă!

     
    • scorpio72

      Iunie 4, 2011 at 7:18 pm

      trebuie rezolvat,altfel risca sa cada de la balcon si sa nu il mai prind.
      o sambata frumoasa si tie,alex.

       
  6. Altcersenin

    Iunie 4, 2011 at 9:35 pm

    daa, grea viata de pisic.. 🙂 si „bipezii astia” se fac ca dorm in loc sa-l distreze putin 🙂

     
  7. papagigli

    Iunie 4, 2011 at 9:40 pm

    E, ca sa stii de ce nu-mi iau pisica! Asta mi-ar mai lipsi, sa intru si-n gura felinelor! 😆

     
    • scorpio72

      Iunie 5, 2011 at 9:18 am

      papa,nu a fost alegerea mea,am fost pusa in fata faptului implinit..dar uite asa se mai da omul pe brazda..:))

       
  8. Georgiana

    Iunie 5, 2011 at 2:28 pm

    ceva de genul:

    😆

     
  9. Hapi2233

    Iunie 5, 2011 at 4:01 pm

    Scorpio, imi place de tine ca esti inventiva dar sa stii ca nu e usor sa fii castravete in vremurile astea…..nici d-ala de piata nici de altfel………Am auzit eu din surse sigure:D

     
    • Georgiana

      Iunie 5, 2011 at 4:55 pm

      hapi, la noi inca nu s-au înregistrat cazuri 😀

       
    • coolnewz

      Iunie 5, 2011 at 10:29 pm

      De la proza, duzina de cuvinte, la E Coli. 🙂 Ce periplu! De-ar sti psipsina:)!

       
    • scorpio72

      Iunie 6, 2011 at 8:08 am

      :)) stiu ca nu e usor,ca doar il mananc,ce naiba..

       
  10. Gabriela Cimpoca

    Iunie 6, 2011 at 1:53 am

    Nu-i asa ca e bine si frumos sa fii pisica? Ti-ar fi placut, se vede! 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 6, 2011 at 8:08 am

      Absolut,de altfel am si afirmat la un moment dat,undeva pe paginile astea..

       

au urcat o treapta

 
