RSS

Vreau să vă cunosc!-leapsa 3

02 Iun

Leapsa preluata de la Miss S

3 culori preferate: lila,turcoaz,orange.
3 melodii preferate: ,,Zece”, ,,Still Loving You”, ,,Nothing else matters”
3 piese vestimentare preferate: Pantaloni,camasa,tricou.
3 materii preferate: (liceu/facultate) romana,sport,istorie.
3 băuturi preferate: vin,tequila,pina colada.
3 mâncăruri preferate: chinezeasca(de orice fel),friptura cu legume asortate,grill teller.
3 deserturi preferate: inghetata,ciocolata,prajiturile cu nuca si ciocolata.
3 calități: sinceritate,seriozitate,bunatate.
3 defecte:sinceritate,seriozitate,bunatate.
3 persoane la care ții cel mai mult: la mine,fiul meu,mama mea.
3 persoane pe care le urăști: sincer,nu urasc.
3 obiecte la care nu ai putea să renunți:dermatograful,plosca cu apa calda,tampoanele.:))
3 profesori pe care nu-i suporți: aveam la mate o ,,domnisoara” de 35 de ani, tampita,la geografie un curvar si la atelier,un comunist.
3 profesori de gașcă: sport,psihologie,tehnici de nursing.
3 băieți simpatici de la tine din liceu: ohoo,de acum 20 de ani..un voleibalist,un baschetbalist si un coleg de clasa.
3 țări pe care-ai vrea să le vizitezi: Italia,Grecia,Franta.
3 dorințe pe care le ai: sa fiu sanatoasa,sa fie fiul meu sanatos,sa fie parintii mei sanatosi.
3 chestii cu care te lauzi: cu fiul meu,am reusit sa locuiesc cu o pisica in casa,am fost plimbata cu Harley-ul.
3 lucruri pe care nu ai avut curaj să le faci: sa renunt la cineva,sa dau la facultate atunci cand trebuia,sa fur bani.
3 lucruri pe care regreți că le-ai făcut: ca m-am maritat de tanara,ca am spus ,,te iubesc”,ca am dat o palma.
3 lucruri pe care regreți că nu le-ai făcut o facultate,ca nu am inselat,ca nu am stiut sa traiesc.

Puteti scrie si voi aici, daca doriti sau prelua pe blogul personal.

Puteti citi si  Vreau să vă cunosc!-leapsa 1 ,  Vreau să vă cunosc!- leapsa 2 .

 

4 răspunsuri la „Vreau să vă cunosc!-leapsa 3

  1. silavaracald

    Iunie 2, 2011 at 10:18 am

    Îmi place că ai trecut la defecte aceleași lucruri ca și la calități.
    Asta îmi amintește de un Revelion când s-a apucat un prieten, actor, să ne citească tuturor horoscopul pe anul care urma. Bineînțeles că mai punea de la el pe ici pe colo, chestie care ne făcea să râdem cu lacrimi. Când a ajuns la zodia lui (Gemeni) nu mai sfârșea cu însirarea calităților co-zodiacilor lui. Când a ajuns la defecte, n-a zis decât atât: ”Defectele gemenilor derivă din exacerbarea calităților lor”. 😀

     
  2. cleo

    Martie 19, 2013 at 1:01 pm

    Pe langa unele lucruri care sunt chiar ca nuca in perete…..Dumnezeule…iata cateva de parca ma citeam pe mine,cu ….pina colada si Nothing else matters…GOOOOOODDD !!

     

au urcat o treapta

 
