RSS

Miercurea fara cuvinte-Viata in doi

01 Iun


 
35 comentarii

Scris de pe Iunie 1, 2011 în Diverși picurici

 

Etichete: , ,

35 de răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Viata in doi

  1. Daria B.

    Iunie 1, 2011 at 10:03 am

    SUPERBE! de cine sunt făcute?

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 10:59 am

      daria..poarta semnatura mea pozele-de mine sunt desenate :))

       
      • Daria B.

        Iunie 1, 2011 at 10:36 pm

        Scorpio, am avut destule surprize pe ziua de azi, acum mă mai laşi şi tu mască? felicitări maxime! repet, sunt absolut superbe, numai pe astea le ai? în ce le-ai făcut, tuş, creion? vreau detalii!!! ai făcut sau faci şi cu vânzare sau doar pentru tine?

         
        • scorpio72

          Iunie 1, 2011 at 10:39 pm

          daria,sunt in creion facue..asta am avut la indemana atunci.
          am mai facut si am oferit cadou,nu multe.
          in schimb fiul meu,ma intrece cu mult….ah,uite o idee pentru un post cu desenele lui…:))

           
  2. psipsina

    Iunie 1, 2011 at 10:27 am

    la mulți ani draga mea, pentru copilul ce doarme în sufletul tău, pentru copilul ce doarme în brațele tale.
    o zi cu mult râs, ca niște cireșe rostogolite să ai!

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 11:00 am

      psi..multumesc.
      sper sa simt si eu asta..:))

       
      • psipsina

        Iunie 1, 2011 at 12:49 pm

        trimit eu vreo doo cireșe? 🙂

         
        • scorpio72

          Iunie 1, 2011 at 5:15 pm

          Sa stii ca nu am mancat pe anul asta….

           
  3. se-cret

    Iunie 1, 2011 at 11:27 am

    Dansul siluetelor sau simbioza!

     
  4. Teo Negură

    Iunie 1, 2011 at 12:32 pm

    Foarte frumoase lucrari, te felicit sincer, ai talent 🙂
    Bine te-am gasit!

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 5:14 pm

      Bine ai venit Teo si multumesc..eu te mai vizitam asa mai timid…

       
  5. irenadaiana

    Iunie 1, 2011 at 12:47 pm

    minunate , nu te-ai gandit sa vinzi?

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 5:15 pm

      Le-am desenat pentru Schatz….ii impodobesc acum dormitorul,in amintirea mea…..

       
  6. fly2sky

    Iunie 1, 2011 at 3:02 pm

    Superbe desenele!..cata armonie 🙂 Doua jumatati ce se completeaza armonios..in primul desen parca a aparut un fluture..

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 5:16 pm

      Bine ai venit Fly…interesanta viziune..eu am vazut o floare…

       
  7. abbilbal

    Iunie 1, 2011 at 4:31 pm

    Frumoase execuţii. Ca desene în primul rând, apoi ca fotografii. Să ai parte de zile frumoase pline de inspiraţie.

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 5:16 pm

      Bine ai venit Abbibal.Multumesc frumos..asemenea.

       
  8. Mirela

    Iunie 1, 2011 at 5:15 pm

    Acum ne-am intors de pe strazile copilariei, cu premii si daruri, pentru ca meritam! Merita copiii, dar mai merita si parintii, ca-s terminata de oboseala, o oboseala placuta, ca am aplaudat, pe merit, doua ore!
    Am mai adus niste cirese, sper ca te-ai infruptat si la mine, ca de aseara le-am pus acolo pentru toti copiii, IAR AZI E HOTARAT: NE COPILARIM!
    Interesante desene, decorative, in oglinda, aluzive… felicitari! 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 5:18 pm

      Multumesc Mirela..da,virtual..am furat toate ciresele de la tine.

       
  9. virusverbalis

    Iunie 1, 2011 at 8:05 pm

    Felicitari pentru poze! :))

     
  10. papagigli

    Iunie 1, 2011 at 10:19 pm

    Hmmm! Stii ce-mi place, in special la al doilea desen? Respectarea proportiilor si expresivitatea incredibila pe care o reda o banala , dar una bine gindita, linie continua. Interersant cum un desen, simplu in aparenta, poate reda o actiune extrem de complexa si cu o puternica incarcatura emotionala.
    Felicitari!

     
    • scorpio72

      Iunie 1, 2011 at 10:21 pm

      Papa,ce ma bucur ca ai aparut…:))
      Multumesc pentru apreciere.

       
  11. Georgiana

    Iunie 1, 2011 at 10:57 pm

    bai scorpio, da’ tu cate talente ai??

     
    • scorpio72

      Iunie 2, 2011 at 8:24 am

      Pai…desenez,cant,pictez,scriu poezii,scriu prostii,cos la masina de cusut,stiu sa fac mancare si sa ascult pe altii…mai trebuie? :))

       
  12. anowen

    Iunie 2, 2011 at 6:52 am

    scorpio
    nu vrei tu sa desenezi tema de luni?

     
    • scorpio72

      Iunie 2, 2011 at 8:24 am

      cam greu anowen,cam greu…dar nu imposibil.

       
  13. Minoki

    Iunie 2, 2011 at 2:29 pm

    Din comentarii am inteles ca sunt facute de tine? Felicitari!

     
  14. scorpio

    Iunie 2, 2011 at 4:07 pm

    da minoki. multumesc:))

     
  15. Alex

    Iunie 2, 2011 at 9:38 pm

    Foarte frumoase! Felicitări pentru aceste preocupări creatoare!

     
  16. banifarabani

    Noiembrie 24, 2011 at 8:40 am

    Mie îmi plac! Şi să ştii că am văzut oareşce pictură. Am dat mâna şi cu Camil Ressu. Un OM extraordinar, UN DOM’PROFESOR.
    Mi-ar fi fost tare drag să mă adoarmă spunându-mi poveşti despre pictură! Am „duzina de cuvinte” cu el, vreo 2 ore şi, spre trei… Pe urmă mi s-a făcut ruşine că l-am monopolizat. Eu, un „neica nimeni”…
    I-aş zice „maestrul” dar l-aş banaliza, că acuma toţi sunt… maieştri. Aşa zic manualele alternative. Sau măieştri? Sau maeştri? Sunt în încurcătură… Se pare că stau prost cu gramatica aici…
    Te rog ceva. Vreau să cred că mă ierţi dacă te supăr cu asta:
    Invaţă grafică pe calculator. Îţi trebuie o tabletă grafică (circa 100 euro, una bună), GIMP (FREE), InkScape (FREE) şi IrfanView (FREE). Pentru început, ajunge!
    M-aş bucura să am lângă mine o fată aşa grozavă ca tine, pe post de scriitor şi creator de grafică de prezentare pentru cărţi. Cu muzica, o să scriu cum se poate face, tot cu peceu’.
    De fapt, cred că voi face module de curs pe diferite domenii, referitor la cum poate fi cultivat un talent cu calculatorul.
    Mult de muncă, dar… pensia (!!!) e încă departe! 😀
    Ai mai jos un exemplu de muzică făcută cu o clapă (Controller MIDI) relativ ieftină (160 EURO) şi cu calculatorul.

    Din păcate sunt încă foarte începător, e mult de învăţat, dar SE POATE!
    Mai am şi alte compoziţii, dar sunt făcute cu altă clapă (Yamaha PSR 290), care acuma e în ţară şi costă şi acum cam 350 – 380 euro.
    Poate o să creez pe blogul meu o categorie „Muzica pe calculator” sau aşa.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 25, 2011 at 7:42 pm

      Serban,nu ma superi,cum asa…o sa ma gandesc la toate propunerile tale 🙂

       
  17. Ana lu' Manole

    Noiembrie 25, 2011 at 6:54 pm

    Niciodata nu e prea tarziu. Totul tine de curaj si de reprioritizare.
    (cine vorbeste!!! :)))) )

     

au urcat o treapta

 
