RSS

Vreau să vă cunosc!- leapsa 2

17 Mai

Leapsa preluata de la Miss S
1. Principalele mele trăsături : tanara,frumoasa si devreme acasa.
2. Calitatile pe care doresc să le întîlnesc la un bărbat: generos,generos,generos..
3. Calitatile pe care le prefer la o femeie : blondimea ei.
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: sinceritatea cu care ma vorbesc pe la spate.
5. Principalele mele defecte : cicalitoare,sincera,buna.
6. Îndeletnicirea mea preferată : scarpinatul in buric :))
7. Fericirea pe care mi-o visez : are trei picioare :))
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorociresa imbatranesc inainte de a termina scoala.:))
9. Locul unde aş vrea să trăiesc : pe o particula de praf.
10. Culorile mele preferate : lila,orange,turcoaz.
11. Floarea care-mi place : papadia :))
12. Pasărea mea preferată : pupaza.
13. Prozatorii mei preferaţi : Corneliu Borundel,Lucretia Titirca…
14. Poeţii mei preferaţi : Guta,Florin Salam.
15. Eroii mei preferaţi din literatură : Habarnam,Ion,Porta.
16. Eroinele mele preferate din literatură : Maria Antoaneta,Caterina de Medici,Scarlet.
17. Compozitorii mei preferaţi : Florin Chilian,Marilyn Manson.
18. Pictorii mei preferaţi : Fiul meu.
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : Ohooo,ce nume vrei din viata politica? E la alegere…
20. Ce urăsc cel mai mult : Scuipatul pe jos,scarpinatul la oua si ragaitul…toate in public.
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere : telekinezie,telepatie,telecinemateca,teledon :))
22. Cum aş vrea să mor : cu ochii deschisi si limba intr-o parte.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : prostia.
24. Deviza mea : Urca sus ca sa nu cazi jos!

Aceasta leapsa este un pamflet si trebuie tratat ca atare.Voi insa puteti raspunde cat se poate de serios…

Puteti citi si Vreau să vă cunosc!-leapsa 1

 
8 comentarii

Scris de pe Mai 17, 2011 în Diverși picurici

 

8 răspunsuri la „Vreau să vă cunosc!- leapsa 2

  1. coolnewz

    Mai 17, 2011 at 9:29 am

    hmmm … prostia? indulgenta? HMMM! 🙂

     
  2. redsky2010

    Mai 17, 2011 at 11:55 am

    le-ai crosetat perfect, hai sa vedem acum cineva care se pricepe la citit intre cuvinte 😀

     
  3. Georgiana

    Mai 17, 2011 at 12:19 pm

    „Cum aş vrea să mor : cu ochii deschisi si limba intr-o parte.” Esti dusăăăăăăăăăă, de aia te iubesc! 😀

     
  4. psipsina

    Mai 17, 2011 at 1:16 pm

    până să ajung la pamflet mă gândeam că ai pățit ceva. 😆
    îmi plac culorile tale preferate…

     
  5. BlueRiver

    Mai 17, 2011 at 5:16 pm

    Ai grija ce-ti doresti! :)… la 22

     

au urcat o treapta

 
