RSS

Pustiu

06 Mai

M-am indepartat si am incercat sa las totul in urma…
Am avut de ales si am ales. Si am renuntat la ceva ce devenea incet incet, pustiu…Suflet,privire,gest,zambet….
Am incercat sa inteleg asa cum am putut,transformarile..uneori,m-am transformat chiar si eu si totul a devenit un chin,cand trebuia sa fie frumos.
Mi-am dorit sa te schimbi in bine si nu pentru mine ci pentru binele tau, insa in momentul in care mi-ai spus ca te-ai schimbat,nu am crezut…
M-ai schimbat pe mine cu urmatoarea…bun.
Ti-ai schimbat Harleyul pe o Yamaha….bun.
Ai schimbat vinul si orice cu sucul…bun.
Ai inceput sa vii devreme acasa…bun.
Ti-ai schimbat sentimentele si viata…hmmm…
Ai o Yamaha…ai inceput din nou sa dai sucul pe vin ,esti din nou foarte ocupat…..ce mai urmeaza?
Nu vei reusi niciodata,pentru ca tu…esti tu…stiam asta ,chiar si cand negai…stiai ca stiu…
Insa eu nu mai sunt eu,sunt cea care am devenit…

 

9 răspunsuri la „Pustiu

  1. redsky2010

    Mai 6, 2011 at 10:49 am

    superba tema!
    uneori iei tot ce se poate dintr-o relatie si oricat pare de ciudat nu mai ramane nimic. poate e timpu sa mergi mai departe…poate nu…

     
  2. Altcersenin

    Mai 6, 2011 at 11:46 am

    e o mare indrazneala sa vrei, sa incerci si mai ales sa reusesti sa te schimbi(in bine)… unii nu reusesc niciodata… nu vor… sau poate nu pot…
    tu ai urcat o treapta, te-ai depasit pe tine, cea de atunci… socot ca e o mare realizare,.. chiar daca, uneori, doare… daca ramaneai pe loc, avea sa doara si mai tare,… or pustiul macina rau de tot…
    acceptand, infaptuind schimbarea iti dai o sansa, sau poate chiar mai multe pentru ‘ TOTUL INCA VA FI!’

     
  3. psipsina

    Mai 6, 2011 at 12:03 pm

    este mult zbucium în pustiul tău… mult.

     
  4. Hapi. River_woman

    Mai 6, 2011 at 3:57 pm

    Sper ca frumoasele tale cuvinte izvorasc doar dintr-o incercare de regasire si de echilibru……nu din dureri sau regrete 🙂

     
  5. Gabriela

    Mai 6, 2011 at 5:13 pm

    foarte frumos! Aici incepe adevarat maturitate, cand tu, esti cea care ai devenit. Si el nu observa asta. Pacat!

     
  6. virusverbalis

    Mai 6, 2011 at 6:29 pm

    Spune-mi mie cine-i ala care te supara, ca atat ii trebe.. :))

     
  7. Cocalari si Pitzipoance

    Mai 8, 2011 at 4:08 am

    Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/

     
  8. Hapi. River_woman

    Iunie 14, 2011 at 5:47 pm

    Da, am citit mai atenta si cred ca am inteles
    Nu pot decat sa spun ca ai multa rabdare Scorpio……….dar sper ca rabdarea asta sa-ti aduca si multumire,liniste, stabilitate…….

     
  9. Doina

    Noiembrie 12, 2011 at 4:29 pm

    Clar, concis, dureros de adevărat.

     

au urcat o treapta

 
